Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-03, 23:22
  #2617
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men James verkar knappt ha någon tid alls? Inte heller de andra "review-mästarna" som Angry Joe eller Nostaligia Critic etc. verkar ha någon tid att att släppa material hyfsat regelbudet utan att klaga på tidsbrist (med möjligt undantag för Pat the NES Punk, men han gaggar ju bara på i en pod och gör knappt annat nuförtiden).

James är ju gift och har två barn, så mycket tid går nog säkert dit.
Citera
2018-05-04, 00:13
  #2618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
James är ju gift och har två barn, så mycket tid går nog säkert dit.
Men om han är gift så bör väl frugan kunna avlasta honom, och sen har han ju sina föräldrar som säkerligen också gärna sitter barnvakt?

Mike, däremot, verkar ju ha helt obegränsat med tid, och han ska ju även han ha flickvän (även om det tydligen inte hindrar Mike från att visa upp kuken på Twitter för sina följare som ifrågasatt hans storlek). Varför har inte han fått mer skit för det förresten? James blev ju nästan skinnflådd bara för en sådan simpel liten sak som att säga att han inte ville se den nya Ghostbusters-filmen. Då tycker jag det är "något" värre att visa upp dicken i närbild för allmän beskådan!
Citera
2018-05-04, 11:01
  #2619
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Tråkigt om han nedprioriterar Youtube. Fast de kanske ger usla intäkter. Men samtidigt, att han skulle börja bygga upp en kanal på nytt p n ny plattform, kan nog bli svårt. Och en grej jag inte fattat med YT senaste8 ¨åren el så är att det är musikvideos som får mest visningar.. Vem fan sitter och glor på en musikvideo om och om igen? Då ser jag ju hellre på måt liveframträtande.

Precis som folk har man musik på i bakgrunden när man gör annat så inte så konstigt egentligen
Citera
2018-05-27, 02:53
  #2620
Medlem
hugTracersbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men om han är gift så bör väl frugan kunna avlasta honom, och sen har han ju sina föräldrar som säkerligen också gärna sitter barnvakt?

Mike, däremot, verkar ju ha helt obegränsat med tid, och han ska ju även han ha flickvän (även om det tydligen inte hindrar Mike från att visa upp kuken på Twitter för sina följare som ifrågasatt hans storlek). Varför har inte han fått mer skit för det förresten? James blev ju nästan skinnflådd bara för en sådan simpel liten sak som att säga att han inte ville se den nya Ghostbusters-filmen. Då tycker jag det är "något" värre att visa upp dicken i närbild för allmän beskådan!

Har Mike verkligen gjort sånt? Eller var det nått troll. Ja, James blev attackerad, och nostalgia critic har ju verkligen varit i skiten senaste tiden, vilket jag inte riktigt förstår. Kommer ihåg flera år sedan när Mike var opopulär på kanalen, men han har funnit sin plats, speciellt med sina genomspelningar av diverse spel, Doom 2 har ju varit rätt kul, även om han är riktigt noob på det. Jag tror inte James spelar så mycket retrospel längre trots allt, vilket tyvärr betyder att de ofta får skit i James och Mike mondays, t.ex. de senaste Donkey Kong videorna, de spelar nog bara spelen utan att träna först. Vore nog mer roande faktiskt om de tränade innan de spelar in, senaste videon var nästan bara irriterande när James dog åter och åter på samma bana och de pratade om nått helt annat.
Citera
2018-05-27, 02:58
  #2621
Medlem
Cemsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugTracersbutt
Har Mike verkligen gjort sånt?

Han postade en bild på sig själv i shorts där man kunde urskilja kuken som såg ut att gå ner till knäna.
Citera
2018-05-27, 04:38
  #2622
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Varför har inte han fått mer skit för det förresten? James blev ju nästan skinnflådd bara för en sådan simpel liten sak som att säga att han inte ville se den nya Ghostbusters-filmen. Då tycker jag det är "något" värre att visa upp dicken i närbild för allmän beskådan!

Är väl för att Mike mest ses som en omogen sidekick, medan James har blivit en kulturell ikon med ett ganska stort inflytande.
Citera
2018-05-27, 17:48
  #2623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hugTracersbutt
Har Mike verkligen gjort sånt? Eller var det nått troll. Ja, James blev attackerad, och nostalgia critic har ju verkligen varit i skiten senaste tiden, vilket jag inte riktigt förstår. Kommer ihåg flera år sedan när Mike var opopulär på kanalen, men han har funnit sin plats, speciellt med sina genomspelningar av diverse spel, Doom 2 har ju varit rätt kul, även om han är riktigt noob på det. Jag tror inte James spelar så mycket retrospel längre trots allt, vilket tyvärr betyder att de ofta får skit i James och Mike mondays, t.ex. de senaste Donkey Kong videorna, de spelar nog bara spelen utan att träna först. Vore nog mer roande faktiskt om de tränade innan de spelar in, senaste videon var nästan bara irriterande när James dog åter och åter på samma bana och de pratade om nått helt annat.
Det som talar MOT att det är ett "troll" är att Mike aldrig varit sen med att gå i försvarsställning så fort det blåst lite kring hans person tidigare, som att att han i tid och otid raderar misshagliga kommentarer i kommentarsfältet, till vilket han svarat i svarsfäten på diverse ställen saker i stil med att han "inte aaaaalls har det minsta lilla problem med att ta kritik, det var bara det att de.... att de... ehh.... utryckte sig så dumt och att han bara ville rädda alla andra från att se dumma kommentarer". Dick-picken har han dock aldrig bemött trots att han hånats för tilltaget bland communityt, nästan som om han sitter med skämskudden och bara hoppas att allt ska försvinna av sig självt. Hade han blivit hackad så kan du ge dig sjutton på att han skulle bemöta eller kommentera det på något sätt, och inte bara radera varenda kommentar som skrivs med minsta lilla antydan till den bilden (vilket för mig framstår som en försvarsmekanaism av rang).

Nej, det är synd att James verkar ha lagt av med spelandet. Det är nästan som att J&MM fått slut på spel som James "kan" och nu nu får man dra till med vad som helst, och gärna krystar på ett och samma halvtråkiga spel som de suger på i två, tre eller fler delar, bara för att skjuta upp behovet av att välja ett nytt spel för nästa avsnitt av J&MM i några veckor till. Det är en tråkig utveckling tycker jag.
Citera
2018-05-27, 17:53
  #2624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Är väl för att Mike mest ses som en omogen sidekick, medan James har blivit en kulturell ikon med ett ganska stort inflytande.
Jo, fast det finns horder av "omogna" game reviewers som fått hur mycket skit som helst. Kolla på t.ex. JonTron.
Citera
2018-05-29, 16:39
  #2625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jo, fast det finns horder av "omogna" game reviewers som fått hur mycket skit som helst. Kolla på t.ex. JonTron.

Den dagen Mike säger något "rasistiskt" så kan du ge dig fan på att han kommer att hamna i skiten direkt.
Citera
2018-06-21, 02:23
  #2626
Medlem
"Coming soon"

AVGN feat. Dirty Harry

https://www.youtube.com/watch?v=i4XwcNmtpo4
Citera
2018-06-21, 02:25
  #2627
Medlem
Blir en "mini-Monster Madness" i höst, detta med anledning av den nya Halloween filmen. Redan nu kör James ett litet intro:

https://www.youtube.com/watch?v=Tpc7eYkVmXk
Citera
2018-06-21, 18:43
  #2628
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
"Coming soon"

AVGN feat. Dirty Harry

https://www.youtube.com/watch?v=i4XwcNmtpo4

På tiden. Inga fler avsnitt kommer läggas upp på youtube nu eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback