Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-13, 02:35
  #1
Medlem
Läs detta. Iransk tjej säger sanningen om förorterna och araberna:

Citat:
Varför måste alla blattar gnälla så förbannat hela jävla tiden? Siktar det på nån slags jävla global prisutdelning som jag missat? Vad fan ÄR detta?

Åh gud det är så synd om oss för vi måste bo i förorten. Åh guuuud vi lider för att vi är fattiga. Åh gud vi liiiiiider för att vi måste råna och slå ned folk för att vara balla. Åh guuuuud ååååh alla helvetes förbannade kval.

Shut

the

fuck

up.

Så här är det va: Förorterna var fina områden innan ni flyttade dit. Ni har fuckat upp dem själva. Jag har bott i en av Sveriges jobbigaste förorter länge och inte fan är det de ytterst få svenskarna där som förstör hela jävla stället. In fact har det funnits fattiga och socialt utslagna svenskar i evigheter, men de har inte förstört hela stadsdelar med extremt våld och kriminalitet för det.

Här har ni alltså socialbidrag, bostad, sjukvård, alla chanser till utbildning, karriär och ett fint jävla liv presenterade på ett silverfat. Det är bara att ta för sig.

Men nej, det ska gnällas istället. Var det bättre i mellanöstern eller? Är livet lättare där? Är det liksom lulligare och friare och finare med mer möjligheter? Ja men fucking flytta då! Ni kan språket och kulturen, ni har säkert familj att bo hos. Seriöst håll käften och dra. Om jag bodde i ett ”hemskt land” och hade en bättre valmöjlighet skulle jag flytta direkt.

Men nej, det faller inte heller på läppen va?

Och gud förbjude att man ska behöva göra som alla andra, vi som släpat oss iväg från förorten. Gå i skolan och skaffa en jävla utbildning och kunna flytta själv. För det är vad, för jobbigt? Det är lättare att råna folk? Eller åh, nej nu vet jag, ni blir diskriminerade mot på arbetsmarknaden? Glöm kvotering och all sån skit, det är nog bara en myt.

http://basincityblues.wordpress.com/...slag-gar-till/

Och betydligt mer i samma anda. Läs artikeln!

Vad säger PK-iterna? Jag förmodar att ni anser att hon är en "Onkel Tom"...?

Naturligtvis blev hon bannad från SvD för detta. Sanningen måste hållas fördold...
Citera
2008-01-13, 03:00
  #2
Medlem
punkbuster_usmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Läs detta. Iransk tjej säger sanningen om förorterna och araberna:



http://basincityblues.wordpress.com/...slag-gar-till/

Och betydligt mer i samma anda. Läs artikeln!

Vad säger PK-iterna? Jag förmodar att ni anser att hon är en "Onkel Tom"...?

Naturligtvis blev hon bannad från SvD för detta. Sanningen måste hållas fördold...

hon beskriver verkligheten som den är,tack vare invandrarna.
det e detta som dom flesta svenska invandrarkramare aldrig sett,dom tror knappt att det existerar i sverige...och dom skulle heller aldrig klara av att bo där mer än några timmar.

det e precis såna ord som man måste beskriva en svensk förort med idag,närmare sanningen än så kan man inte komma....att hon blev bannad e inget förvånande längre,det här landet har blivit riktigt smutsigt.
Citera
2008-01-13, 03:01
  #3
Avstängd
EnHeltVanligDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punkbuster_usmc
hon beskriver verkligheten som den är,tack vare invandrarna.
det e detta som dom flesta svenska invandrarkramare aldrig sett,dom tror knappt att det existerar i sverige...och dom skulle heller aldrig klara av att bo där mer än några timmar.

det e precis såna ord som man måste beskriva en svensk förort med idag,närmare sanningen än så kan man inte komma....att hon blev bannad e inget förvånande längre,det här landet har blivit riktigt smutsigt.

Ingen tvingar dig att stanna, inte heller att sitta på FB och gnälla om det!

Jag tycker detta landet är helt ok!
Citera
2008-01-13, 03:04
  #4
Medlem
punkbuster_usmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Ingen tvingar dig att stanna, inte heller att sitta på FB och gnälla om det!

Jag tycker detta landet är helt ok!

jag utvandrade efter gymnasiet.

klart du tycker,du har ju fått din skola och framtid betald,din familj har fått livstids försörjning i sverige,skattebetalarna tar väl hand om er så det e självklart att du e nöjd
Citera
2008-01-13, 03:07
  #5
Avstängd
NightLions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Varför måste alla blattar gnälla så förbannat hela jävla tiden? Siktar det på nån slags jävla global prisutdelning som jag missat? Vad fan ÄR detta?

Känns som att hon pratar med en spegelvägg, "Varför skall alla invandrare gnälla hela tiden" så börjar hon inlägget med att göra det själv fantastiskt.

Ganska rolig ironi där.
Citera
2008-01-13, 03:12
  #6
Avstängd
FlamingForces avatar
jag känner mej diskriminerad av hon Persiska tjejen
skall nog ta o ringa ipp aftonbladet o informera dom om detta problem

hon tycker att vi utläningar e smutsiga hundar
jag blir så lessen nu att jag inte vågar gå ut!hahaha

edit!!


de e känt bland oss blattar att IRANIER efter 2 veckor i sverige så, rakar dom ögonbrynen, byter oftast namn till micheal andersson
o sen tror dom att dom e svenskar me den där noprade ögonbrynen
haha, snälla sluta nu,

självklart klagar vi, jag har mina skyldigheter o rättigheter i detta land, som alla andra svenska medborgare
så jag säger bara en sak till den periska mattan

STFU OR GO HOME TOO AYATOLLA
Citera
2008-01-13, 03:29
  #7
Medlem
chucknorris_s avatar
Måste vara samerna.. Har själv lite sameblod i venerna och artärerna, men blir alltid irriterad över gnälliga samer.
Ligger nog i deras natur att gnälla på allt som kan skada deras stackars renar som bilar, flygplan, terrorister, Norge, Sverige, politiker, actionhjältar, diverse religoner, invandrare, övernaturliga väsen, naturen själv, regn, snö, barmark, skoteråkare, tåg, staket, hus, teknologi, överkonsumering o.s.v. o.s.v.
Citera
2008-01-13, 03:42
  #8
Avstängd
NightLions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingForce
jag känner mej diskriminerad av hon Persiska tjejen
skall nog ta o ringa ipp aftonbladet o informera dom om detta problem

hon tycker att vi utläningar e smutsiga hundar
jag blir så lessen nu att jag inte vågar gå ut!hahaha

edit!!


de e känt bland oss blattar att IRANIER efter 2 veckor i sverige så, rakar dom ögonbrynen, byter oftast namn till micheal andersson
o sen tror dom att dom e svenskar me den där noprade ögonbrynen
haha, snälla sluta nu,

självklart klagar vi, jag har mina skyldigheter o rättigheter i detta land, som alla andra svenska medborgare
så jag säger bara en sak till den periska mattan

STFU OR GO HOME TOO AYATOLLA

Håller med dig, hon gnäller och klagar själv.

Hon klagar på allt dessutom, hon klagar på förorten när hon själv säger att andra klagar på förorten.

Hon skrev svennehoror också i slutet? Whats that all about!? Ganska dryg bitch.
Citera
2008-01-13, 03:56
  #9
Medlem
ayanamiis avatar
Fast jag skulle nog påstå att samer är de gnälligaste av alla. I synnerhet sett till sin mängd.
Citera
2008-01-13, 03:58
  #10
Medlem
ayanamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingForce
jag känner mej diskriminerad av hon Persiska tjejen
skall nog ta o ringa ipp aftonbladet o informera dom om detta problem

hon tycker att vi utläningar e smutsiga hundar
jag blir så lessen nu att jag inte vågar gå ut!hahaha

edit!!


de e känt bland oss blattar att IRANIER efter 2 veckor i sverige så, rakar dom ögonbrynen, byter oftast namn till micheal andersson
o sen tror dom att dom e svenskar me den där noprade ögonbrynen
haha, snälla sluta nu,

självklart klagar vi, jag har mina skyldigheter o rättigheter i detta land, som alla andra svenska medborgare
så jag säger bara en sak till den periska mattan

STFU OR GO HOME TOO AYATOLLA

Iranier är ju faktiskt en grupp från MÖ som lyckas otroligt mycket mer i förhållande till sina arabgrannar. Jag förstår att du är avundsjuk på deras förmåga att inse att man bör passa in i ett nytt samhälle.
Citera
2008-01-13, 04:12
  #11
Avstängd
FlamingForces avatar
jag gnäller, då har de inte me svenssons o blattar o göra,
jag gnäller ifall jag anser att politikerna har betet sig illa el inte gör sitt jobb

men hon persiska mattan me rakade ögonbryn
de finns gott o sånna,

bara för att dom har flyttat ifrån förorten så tror dom att dom e mycke bättre, näsan upp i värdret

jag e uppvuxen i förorten*b-sjön
jag håller mej borta ifrån idioter*förortsrambos*
har aldrig blitt rånad el så,
många förorter e hur rena o fina som helst, vi kan ta bergsjön/gbg

vi har en jätte fin natur, knappt nåra bilar,knappt nått skräp ute, husen ser bra ut,nära till torget, den e fräsh,etc...

jag trivs i förorten, men hon verkar klaga på alla, åk hem då för helvete din persiska matta, i iran så skulle du ha vart gift nu, 2 blåtiror,o 3 barn, om du hade tillhört överklassen, så skulle du ha en haltande get okså!!

tycker hon skall knipa igen, :!"

de va allt ifrån blattenytt just nu
vi återkommer om en stund !" me fler rån o våldtäkter
Citera
2008-01-13, 05:08
  #12
Medlem
Democrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Läs detta. Iransk tjej säger sanningen om förorterna och araberna:



http://basincityblues.wordpress.com/...slag-gar-till/

Och betydligt mer i samma anda. Läs artikeln!

Vad säger PK-iterna? Jag förmodar att ni anser att hon är en "Onkel Tom"...?

Naturligtvis blev hon bannad från SvD för detta. Sanningen måste hållas fördold...



Det är inte alls underbart. Förövrigt är hon halv-iranier eller halvsvensk! Vad Mia som hon heter gör är att fullständigt skita ned för alla multikulturalist-kritiker och får oss att framstå som dumskallar. Visst, hon är rolig men hon går över gränsen. Din blogg är miljontals gånger bättre än hennes eftersom du i dina inlägg håller käften i de värsta partierna även fast jag vet vad du tycker genom flashback. Visst kan man kissa litet på invandrare men hon gör det till en konstart. Invandringskritiker, Islamkritiker (som jag själv) och multikulturalist kritiker (som jag själv) vill inte ha vår agenda helt upfuckad av sådana som Mia. Detta är sådant vi inte behöver, det räcker med att nazisterna förstör för oss med deras bull shit om raser.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback