Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-17, 20:50
  #613
Medlem
Fanns det inga bad girls i Kalmar på den tiden?
Tänker på de som slogs, de som var lättast att få kroken, profiler?
Citera
2020-01-14, 21:38
  #614
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vad hände med "Smålands SA"? En nazistgruppering som var aktiv i Kalmar under 90-talet jag tror att en av medlemmarna bara hade ett öra.
Citera
2020-02-21, 17:31
  #615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Dravel ! jag vet en viss pizzabagare som skulle få er springa med elden i röven ....Sedan finns det en viss " svensson klan " i smedby som tuktar dom flesta Fattar du inte när bilen brinner så eldar dom bostaden också gärna med offret i bostaden Så pass litet är kalmar så att du borde känna till dessa ! Och i deras divison lirar ni inte Sen kan ni säkert skrämma vanliga svensons men vem fan kan inte det ? .........Btw dit finns otrevliga typer som florerar runt travet också Polacker av den otrevliga sorten
Citera
2020-02-21, 17:34
  #616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Dravel ! jag vet en viss pizzabagare som skulle få er springa med elden i röven ....Sedan finns det en viss " svensson klan " i smedby som tuktar dom flesta Fattar du inte när bilen brinner så eldar dom bostaden också gärna med offret i bostaden Så pass litet är kalmar så att du borde känna till dessa ! Och i deras divison lirar ni inte Sen kan ni säkert skrämma vanliga svensons men vem fan kan inte det ? .........Btw dit finns otrevliga typer som florerar runt travet också Polacker av den otrevliga sorten
Hahahahaha va fan hahaha ja de har väl aldrig över huvud taget skrämt nån
Citera
2020-02-21, 21:40
  #617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vad hände med "Smålands SA"? En nazistgruppering som var aktiv i Kalmar under 90-talet jag tror att en av medlemmarna bara hade ett öra.

Det var väl MNs organisation och lär ha dött när han lämnade.
Citera
2020-02-21, 21:41
  #618
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Det var väl MNs organisation och lär ha dött när han lämnade.

Vem MN? Vet du vem han som bara hade ett öra var? Född i mitten eller i slutet på 70 talet och tror han var från Nybro eller Växjö eller någonstans där emellan men kan ha fel.
Citera
2020-02-21, 23:52
  #619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vem MN? Vet du vem han som bara hade ett öra var? Född i mitten eller i slutet på 70 talet och tror han var från Nybro eller Växjö eller någonstans där emellan men kan ha fel.

Mats Nilsson
Citera
2020-02-21, 23:54
  #620
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Mats Nilsson

Vilka fler var med från Kalmar med omnejd??
Citera
2020-02-22, 00:00
  #621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vilka fler var med från Kalmar med omnejd??

Mats var inte från Kalmar utan från Växjötrakten men flyttade dit tror det var efter hans första volta för ett värdetransportrån. Malexander Andreas Axelsson var säkert med sen några yngre kalmarbor, nån tjej och hennes polare sen några av Mats polare från Växjö. Mats var tuff på riktigt.
Citera
2020-02-22, 00:02
  #622
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Mats var inte från Kalmar utan från Växjötrakten men flyttade dit tror det var efter hans första volta för ett värdetransportrån. Malexander Andreas Axelsson var säkert med sen några yngre kalmarbor, nån tjej och hennes polare sen några av Mats polare från Växjö. Mats var tuff på riktigt.

Okej du vet inte vem snubben är som jag pratar om han med bara ett öra?
Citera
2020-02-22, 04:21
  #623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Okej du vet inte vem snubben är som jag pratar om han med bara ett öra?
Han som fick örat avbitet av en tjej vid ett nattligt våldtäktsförsök på Kvarnholmen/Malmen för rätt många år sedan?
Mats Nilsson har väl båda öronen i behåll...
Citera
2020-02-22, 11:19
  #624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellertypliksom
"träbenet" styr fortfarande Kalmar men möte tuff konkurrens av luderfixarna från litauen
Haha träben hahaha styr??hahahaha
Trodde det var jag som styrde Kalmar hahaha
Fy fan så blåsta folk är
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback