Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-11, 02:00
Medlem
Gregenfalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Krusovice kostar bara 13.20 för 50cl, billigare och godare än så blir det inte!

Haha, Krusovice är alltså nästan lika dyr som Karhu, bara 40 öre billigare. För mig så är fulöl mellan 8-12 kronor, men det kanske man kan tumma lite på

För övrigt håller jag med dig, sjukt god är den. Nästan topp fem tjeckiskt och det säger ju inte lite!
Citera
2008-01-11, 02:01
Medlem
Stockholm Festival och Pripps Blå! Tycker båda är god.
Citera
2008-01-11, 03:49
Medlem
Trumpeters avatar
Svensk starköl funkar riktigt bra varma sommardagar.
Citera
2008-01-11, 05:24
Medlem
organiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregenfalk
Hela 13 kronor.. men det kan det vara värt, om inte annat för att burkarna är så sjukt snygga. Karhu-björnen är en klassiker: http://bp1.blogger.com/_sHbzxK2mYwg/...50px-Karhu.gif
aa den där björnjävlen nu känner jag igen den. jag håller mig till isbjörnarna dock på björnebryden, gillar du isbjörnar?
Citera
2008-01-11, 05:50
Medlem
Subb[a]s avatar
Andersson helt klart.
Citera
2008-01-11, 12:07
Medlem
Emols avatar
Vafan kollade på bolaget i dag, Kung har höjts med 70 öre
Citera
2008-01-11, 12:29
Medlem
Crabfishs avatar
När jag köper mig en hyfsat billig burkölsfylla så blir det oftast Millennium, och detta mycket beroende på den otroligt fina burken.
(ooooh, shiny)
Citera
2008-01-11, 12:38
Bannlyst
Brukar köpa Stockholm "7.2 .. Nån typ av jubileums-bira som stannat kvar i sortimentet trots att det gått flera år sedan jubiléet. Glider alltid lätt ner i kaggen, oavsett de yttre förutsättningarna. Varning måste ändå utfärdas, det står 12.40 på prislappen i butiken, men de avrundar ändå uppåt. Dvs man får pröjsa 66 spänn för fem bira plus påse. Har länge velat ta upp det där med dem - hur de snor en på ett par spänn, men det är alltid lång kö på 'bolaget.. plus man vill inte stå där och härja när man redan smugit ner ett par pluntor starkvirke i innerfickan
Citera
2008-01-11, 13:52
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabfish
När jag köper mig en hyfsat billig burkölsfylla så blir det oftast Millennium, och detta mycket beroende på den otroligt fina burken.
(ooooh, shiny)

Ahh, glömde millennium! Den är också väldigt bra, dock olik Andersson. Bra om man vill variera sig.
Citera
2008-01-11, 16:28
Medlem
Gregenfalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av organis
aa den där björnjävlen nu känner jag igen den. jag håller mig till isbjörnarna dock på björnebryden, gillar du isbjörnar?

Ja, men jag föredrar björnjäveln. Å andra sidan borde jag väl ge Björnebrygden en ny chans..man ska inte hata.
Citera
2008-01-11, 16:30
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Krusovice kostar bara 13.20 för 50cl, billigare och godare än så blir det inte!

Bra val! Två kronor mer per flaska för en underbar öl är inget högt pris! Vet inte om jag skulle klassa den som fulöl dock, så god är den...
Citera
2008-01-11, 20:42
Medlem
Californias avatar
Finns "Dansk Fadoel" (eller nåt sånt) kvar på systemet nuförtiden? För ca 8-10 år sen så var det min budget öl.... Nuförtiden så inmundigar jag mest vin o sprit vid festliga tillfällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in