Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-08, 14:59
  #1
Medlem
Eftersom man är singel för tillfället så missar man inte något tillfälle när det kommer till att spana snygga tjejer oavsett om det är i skola, buss eller torg.
Självklart får man några gånger då och då den där härliga ögonkontaktsresponsen med jäntorna, när man bara stirrar in i varandras ögon under ett par sekunder.
Min fråga är nu, är det ute att flörta nu för tiden?
Har gjort det några gånger ett tag och brukar bli ett litet lätt leende som respons, men vill höra vad ni andra tycker, är detta något som utövas av de flesta killar?

Tjejer, vad tänker ni om killar som flörtar, har de sett för många 80-tals filmer eller är det häftigt?
Citera
2008-01-08, 15:01
  #2
Medlem
boneheads avatar
Varför inte flirta om det är kjoltyg du vill ha? Eller vill du hellre gå och vänta på att slumpen ska sammanföra dig med någon som verkar intressant?
Citera
2008-01-08, 15:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Eftersom man är singel för tillfället så missar man inte något tillfälle när det kommer till att spana snygga tjejer oavsett om det är i skola, buss eller torg.
Självklart får man några gånger då och då den där härliga ögonkontaktsresponsen med jäntorna, när man bara stirrar in i varandras ögon under ett par sekunder.
Min fråga är nu, är det ute att flörta nu för tiden?
Har gjort det några gånger ett tag och brukar bli ett litet lätt leende som respons, men vill höra vad ni andra tycker, är detta något som utövas av de flesta killar?

Tjejer, vad tänker ni om killar som flörtar, har de sett för många 80-tals filmer eller är det häftigt?

jag tycker det är skitkul
Citera
2008-01-08, 15:04
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonehead
Varför inte flirta om det är kjoltyg du vill ha? Eller vill du hellre gå och vänta på att slumpen ska sammanföra dig med någon som verkar intressant?

Hehe, spelar inte så stor roll tar chansen om man får tillfälle helt enkelt, men det jag funderar över är om man ökar eller minskar chanserna men en flört så att säga. Vad är den allmänna uppfattningen?
Citera
2008-01-08, 15:06
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whizlot
jag tycker det är skitkul

Ah härligt! Får man fråga om det är en vanlig företeelse?
Citera
2008-01-08, 15:16
  #6
Medlem
boneheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Hehe, spelar inte så stor roll tar chansen om man får tillfälle helt enkelt, men det jag funderar över är om man ökar eller minskar chanserna men en flört så att säga. Vad är den allmänna uppfattningen?

Kan inte se att man skulle minska chansen iaf. Är motparten inte intresserad så blir det ju ändå inte något av det! Flirt är väl snarare ett bra sätt att undersöka responsen!
Citera
2008-01-08, 15:29
  #7
Medlem
Quasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Eftersom man är singel för tillfället så missar man inte något tillfälle när det kommer till att spana snygga tjejer oavsett om det är i skola, buss eller torg.
Självklart får man några gånger då och då den där härliga ögonkontaktsresponsen med jäntorna, när man bara stirrar in i varandras ögon under ett par sekunder.
Min fråga är nu, är det ute att flörta nu för tiden?
Har gjort det några gånger ett tag och brukar bli ett litet lätt leende som respons, men vill höra vad ni andra tycker, är detta något som utövas av de flesta killar?

Tjejer, vad tänker ni om killar som flörtar, har de sett för många 80-tals filmer eller är det häftigt?

ute med att flörta? det kav väll inte vara "ute" eller?
Citera
2008-01-08, 16:25
  #8
Medlem
Tjohildas avatar
Ånä, flört går aldrig ur tiden.
Citera
2008-01-08, 17:00
  #9
Medlem
slabadans avatar
Nej det får vi hoppas att det aldrig blir. Ett av de få "oskyldiga" nöjen man har här i livet......
Citera
2008-01-08, 17:06
  #10
Medlem
litensaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Tjejer, vad tänker ni om killar som flörtar, har de sett för många 80-tals filmer eller är det häftigt?

Det e klart det är trevligt med lite flörtiga killar, häftigt vet jag inte men en blick uppskattas ju för det mesta
Citera
2008-01-08, 17:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Ah härligt! Får man fråga om det är en vanlig företeelse?


aaahhhhh asså varför undrar du det?
Citera
2008-01-08, 17:44
  #12
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Ja, asså flirt. Det är det som är grejen. Det är blicken som räknas alla gånger!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback