Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-08, 05:42
  #1
Medlem
Ja nu äre så att jag vill ha lite råd om saker och ting. Jag har sedan en tid tebax jobbad i en klädbutik och mitt emot min butik jobbar den snyggaste tjejen jag någonsin sett! Jag har pratat lite med henne men bara om jobb mm. Nu äre så att jag slutat jobba där men jag kan inte glömma hur snygg hon var. Vill hemskt gärna komma i kontakt med denna tjej och se om hon vill träffas och göra något. Men känns lite dumt att springa in hos henne och fråga. Man kunde annars kolla upp mobilnumret på internet och ringa henne, men det kanske är lite väl mysko? Kom gärna med tips om hur jag ska komma i kontakt med denna helsnygga tjej
Citera
2008-01-08, 05:45
  #2
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaoan
Ja nu äre så att jag vill ha lite råd om saker och ting. Jag har sedan en tid tebax jobbad i en klädbutik och mitt emot min butik jobbar den snyggaste tjejen jag någonsin sett! Jag har pratat lite med henne men bara om jobb mm. Nu äre så att jag slutat jobba där men jag kan inte glömma hur snygg hon var. Vill hemskt gärna komma i kontakt med denna tjej och se om hon vill träffas och göra något. Men känns lite dumt att springa in hos henne och fråga. Man kunde annars kolla upp mobilnumret på internet och ringa henne, men det kanske är lite väl mysko? Kom gärna med tips om hur jag ska komma i kontakt med denna helsnygga tjej
Vad du än gör så skriv för fan inte till henne...

Du stavar som en femåring...
Jag skäms för dig
Citera
2008-01-08, 07:28
  #3
Medlem
Bjud ut henne på ngt.

du har halva inne för att du vågade göra det.
Citera
2008-01-08, 07:34
  #4
Medlem
Skippa det där med att ta numret från internet.
Du vet var hon jobbar. Gå dit persnoligen å fråga om om vill ta en fika någon gång eller nåt istället
Citera
2008-01-08, 07:41
  #5
Medlem
LoJs avatar
ahh detta låter lite som en goo for it situation, om du snackat lite emd henne innan så kanske hon inte är rädd för att säga ja. ta något litet typ en fika elelr vad som och fråga na.
Citera
2008-01-08, 12:50
  #6
Medlem
$crooges avatar
Glid in i butiken o bjud henne på en fika elller något
Citera
2008-01-08, 13:03
  #7
Medlem
Säg att du sett henne och att hon ser söt ut och att du skulle vilja bjuda på en fika för att se om hon är lika trevlig också!

Avlägg rapport
Citera
2008-01-08, 13:56
  #8
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Lunch?
Citera
2008-01-08, 15:07
  #9
Medlem
B0zs avatar
Asså det bästa du kan göra är ju helt enkelt att bara gå in och säga "tja du jag har slutat på mitt jobb här men det va ganska trevligt att prata med dig på rasten så undrar om du har lust att ta en fika nåndag"

Sen hur du nu ska lyckas få mod till att göra det är en annan femma.
Antingen ser du henne aldrig mer eller så får du helt enkelt fråga och sen slipper du iaf känna ångest för att du inte testade.
Lukta verkligen ingen alkohol alls men svep typ 2 bärs då blir du inte full det minsta men samtidigt släpper det lite och blir lite lättare att prata iaf.
Citera
2008-01-08, 21:04
  #10
Medlem
vad har du att förlora gå och fråga
Citera
2008-01-08, 21:12
  #11
Medlem
senilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks_
Skippa det där med att ta numret från internet.
Du vet var hon jobbar. Gå dit persnoligen å fråga om om vill ta en fika någon gång eller nåt istället

Exakt, tar du numret från nätet och ringer henne tycker hon bara att du e skum. men går du in å frågar om hon vill ta en fika/lunch så kommer du snart att få doppa antagligen
Citera
2008-01-08, 21:15
  #12
Medlem
Trinnits avatar
Det har redan nämnts, men det är så enkelt och självklart att det tål att upprepas:
Lunch.
Glid tvärsöver gatan vid lunchtid, börja snacka med henne, och fråga om hon ska med ut och äta.


Edit: Missade att du inte jobbade kvar. Men det fungerar ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback