2011-11-01, 21:01
Medlem
**moonshine**s avatar
Tjockisen:
Helena Mattsson

http://www.google.se/search?q=helena...w=1366&bih=657
Citera
2011-11-01, 21:05
Medlem
Kukz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Varför ska han outas, tycker han verkar rätt sympatisk. Låt killen leka för sig själv.
Tror definitivt att han är medlem här på fb för övrigt.

Ja, låt honom vara tycker jag. Han, om någon, skadar ju ingen..
Citera
2011-11-01, 21:08
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukz0r
Ja, låt honom vara tycker jag. Han, om någon, skadar ju ingen..
Missade du slutet? Då kom det ju fram varför han gör allt detta, han ville gå från att vara en nobody i en hyreslägenhet till att vara kung i en katastrof, att sno alla brudar alltså. Snubben är genomond.
Citera
2011-11-01, 21:22
Medlem
Säg att det kommer en plötslig översvämning som i "day after tomorrow" kanske inte så överdrivet fort.. Men att något händer med golfströmmen på grund av klimatförändring och det blir svinkallt här uppe osv. Jag tror mer på ett sånt scenario än att alla ska bli zomibes. Kändes som att ingen av dom här survivormästrarna tänkte på det
Citera
2011-11-01, 21:25
Medlem
Kukz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Missade du slutet? Då kom det ju fram varför han gör allt detta, han ville gå från att vara en nobody i en hyreslägenhet till att vara kung i en katastrof, att sno alla brudar alltså. Snubben är genomond.

haha, det missade jag visst! Outa honom då så man kan klubba honom bakifrån och ta tronen
Citera
2011-11-01, 21:36
Medlem
Det intressant att se trailertrashkärringn kör med gasol. Vad händer med det om de krisar till sig? Ska hon åka ner på macken då?

Oscar. Som tror att man kan leva på matolja
F.ö borde han köpa bättre utr än gammal m- mtrl

Hade de varit lite seriösa så hade de skaffat sig lite fys och övat massor. Det där är bara ett gäng psykfall i min värld
Citera
2011-11-01, 21:44
Medlem
Blockchoklads avatar
Borde inte en vältränad kropp som orkar ta sig de här "långa sträckorna" vara en ganska bra försäkring också?
Citera
2011-11-01, 21:56
Medlem
Ronilles avatar
Tre reflektioner från kvällens program:

1. Alla inblandade har definitivt konsumerat alltför många filmer och TV-serier a' la Armageddon, Walking Dead och dylikt.

2. Vem i helvete anlitar någon att föreläsa om zoombies och hur man skyddar sig? Antar att mannen i fråga hjular av glädje till banken och tackar för att någon dum fan går på konceptet.

3. "Oskar" torde väl investera i ett träningskort och inte bara i matoljor och sterinljus? Att ha en grundfysik är väl ganska så väsentligt om hans scenario besannas.
Senast redigerad av Ronille 2011-11-01 kl. 22:19.
Citera
2011-11-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Tre reflektioner från kvällens program:

1. Alla inblandade har definitivt konsumerat alltför många filmer och TV-serier a' la Armageddon, Walking Dead och dylikt.

2. Vem i helvete anlitar någon att föreläsa om zoombies och hur man skyddar sig? Antar att mannen i fråga hjular av glädke och tackar för att någon dum fan går på konceptet.

3. "Oskar" torde väl investera i ett träningskort och inte bara i matoljor och sterinljus? Att ha en grundfysik är väl ganska så väsentligt om hans scenario besannas.

Håller med. Det är ju dessa orsaker som talar för att de e kockobäng
Citera
2011-11-01, 22:49
Medlem
konanes avatar
Så när kommer flashbacktråden "Hitta "Oscars" gömda mathinkar!"?
Vad var hans nummerplåt? PTS 217?

EDIT:

Riktigt dåligt av Kanal5 att inte blur:a den om han ville vara anonym. Det enda de hade gjort var att spegelvända bilden då den syntes.
Senast redigerad av konane 2011-11-01 kl. 23:03.
Citera
2011-11-01, 23:01
Medlem
Kapten Kagges avatar
Men seriöst? Det här måste ju vara helt fake, hela serien! Tjejer som tror de är katter, folk som är rädda för dinosaurier och zombies?! Naturligtvis inget ifrågasättande från produktionen heller (med reservation för att jag inte orkat kolla hela programmet).
Citera
2011-11-01, 23:05
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konane
Så när kommer flashbacktråden "Hitta "Oscars" gömda mathinkar!"?
Vad var hans nummerplåt? PTS 217?

EDIT:

Riktigt dåligt av Kanal5 att inte blur:a den om han ville vara anonym. Det enda de hade gjort var att spegelvända bilden då den syntes.
Men det var definitivt ingen 1994 TDM han körde, jag tyckte det såg ut att vara en Honda XL700V av senare årsmodell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in