Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-01, 20:22
Medlem
Jag tycker ärligt talat inte att de som är med idag är SÅ knäppa. Jag menar, tänk OM dom har rätt, skrattar bäst so skrattar sist.

Ska kanske förbereda en bunker när jag köper hus.
Citera
2011-11-01, 20:26
Medlem
Husvagnen har ju så smal hjulbas så den kommer väl välta så fort hon inte kör på asfalterad väg.
Citera
2011-11-01, 20:36
Medlem
Hahaha engelsmannens kvinnosyn lär göra många olyckliga i kväll!
Citera
2011-11-01, 20:37
Medlem
LaktosMonstrets avatar
Ja så konstiga är de väl inte som sagt. Har själv en axelväska med vätskebehållare/dropp, första hjälp, knivar, batterier , ficklampor, nödsovsäck i aluminium, kompass, kartor, gps, pennor, extra mobil och en massa till.

Dock är jag ute massor med jobbet så det har väl mest med det att göra. Att bli strandsatt mitt i ödemarken utan något låter inte så lockande om det skulle hända.
Citera
2011-11-01, 20:37
Medlem
Jag hade letat upp WT-käringen, rånat henne på vagnen o åkt till engelskmannen!

Blir hungrig av att titta på deras käk...
Citera
2011-11-01, 20:40
Medlem
Föresten!!

Ingen som har hittat någon av lilla oscars gömmor?
Citera
2011-11-01, 20:40
Medlem
kanelipullas avatar
Vi ska absolut INTE skratta åt kvällens Outsiders folk.. för dom e jäkligt smarta..!! Bara den där Oskar.. omg. Han e bäst..! Vi borde alla börja tänka som han..
Citera
2011-11-01, 20:47
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Jag tycker ärligt talat inte att de som är med idag är SÅ knäppa. Jag menar, tänk OM dom har rätt, skrattar bäst so skrattar sist.

Ska kanske förbereda en bunker när jag köper hus.
Nä värre har man ju sett, men Oskar är väl ett gränsfall..
Citera
2011-11-01, 20:53
Medlem
pyttefnaxs avatar
Hon har inte ens drag på sin lilla pluttbil, det betyder att det får inte vara större apocalypse än att någon zombie ställer upp och drar hennes vagn.

Helena får kvällens största knäppispris.
Citera
2011-11-01, 20:53
Medlem
Bongmons avatar
Haha, ja har också en plan som ja jobbat på länge, mycket bättre än deras plan, räknat ut att de kommer ta mig ca 12timmar att verkställa den, sen sitter ja säkert i ett höghus med apotek i, har mat o en sjuhellvetes massa elvärk, diesel/bensin mm..

O flera av deras planer går ju ut på att anarki ska inträffa, va gör de om alla blir zoombies? Man måste vara berädd på allt.
Citera
2011-11-01, 20:56
Medlem
LordNelsonMandelas avatar
Någon som kan outa Oscar? Klippet när han filmades bakifrån på motorcykeln tror jag var ocensurerat. Plocka reggnumret, trafikverket nästa!
Citera
2011-11-01, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordNelsonMandela
Någon som kan outa Oscar? Klippet när han filmades bakifrån på motorcykeln tror jag var ocensurerat. Plocka reggnumret, trafikverket nästa!

Varför ska han outas, tycker han verkar rätt sympatisk. Låt killen leka för sig själv.
Tror definitivt att han är medlem här på fb för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in