Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-27, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vakthora
Milo = WT attention whore som medverkat i mamma byter hem och var gift med en man då sedan konverterade hon till att bli gay för då får hon uppmärksamhet. Hela hennes liv går ut på att folk skall tycka synd om henne. Hypokopndri lär hon vist lida av med.

Eller så kanske hon helt enkelt är bisexuell? Men ack och fasa att någon lämnar ej fungerande relationer för fungerande, eller hur?

Frågan är väl kanske snarare hur Milo hade mottagits om hon istället hade varit heterosexuell, trimmad och VD?
Citera
2011-10-27, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Hypnos fungerar väl så att det egentligen inte fungerar om man inte vill att det skall fungera. Hon skulle förmodligen ha kunnat bli kvitt fobin själv men det hade tagit längre tid, hypnosen ger henne "tillåtelse" att bara släppa den fobin direkt.
Det är samma princip med folk som inbillar sig att det spökar i hemmet. Efter att de har dragit hem ett så kallat medium får de "tillåtelse" att släppa spökeriet, placebo-effekten slår in.

För övrigt kollade jag inte så noga på avsnittet, det är litet varannan skit med Outsiders.
Nästa avsnitt verkar dock vara mer i min smak.

Både ja och nej, då det beror på både subjektet som mottager hypnosen respektive vad det är som hypnosen används för.
Om det exempelvis gäller djupt förträngda minnen, så är- om hypnosen används på rätt sätt och utan suggestioner- ett bekräftat och väl fungerande verktyg, och likaså när det gäller fobier, eftersom det då ofta är viktigt att gräva fram den utlösande orsaken till fobin, som kan ligga djupt begraven.
Det handlar alltså ïnte om någon "tillåtelse" utan snarare om att gräva fram orsaken, få fobikern att se den i sitt ljus och lära sig hur att förhålla sig till den.

Hypnoterapi: http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnoth...hypnotherapist

Annan länk: http://www.vanessaemile.co.uk/hypnot...notherapy.html
Senast redigerad av Genderbender 2011-10-27 kl. 16:39.
Citera
2011-10-27, 23:14
Medlem
Den här videon kanske kan muntra upp dino-tjejen.

http://www.youtube.com/watch?v=gh4zvQfDhi0&ob=av2e
Citera
2011-10-29, 14:37
Medlem
doejanes avatar
Dinosaurie-tokan går med barnvagn, herregud, att hon tillåts ha barn????
Citera
2011-10-31, 23:54
Morgondagens avsnitt såg redigt intressant ut. Extrem-survivalister
Citera
2011-11-01, 18:55
Medlem
Scamps avatar
Haha människorna i varje avsnitt blir bara värre och värre
Citera
2011-11-01, 20:09
Medlem
Haha, mat för flera dar :-)
Citera
2011-11-01, 20:12
Medlem
pyttefnaxs avatar
Fy fan vilja jävla knäpplänningar. Tjocka Helena har inte tänkt på en väsentlig sak, när zombiesarna anfaller och hon flyr med sitt välpreppade hus så finns det 9 miljoner såna som jag som inte är förberedda utan slår henne i huvudet med en avsliten zombiearm och tar hennes husgrej och lever lycklig i resten av mina dagar i.

Hoppas hon får sparken från psyk efter programmet, kan inte vara så stabilt att någon som väntar på en zombieinvasion ska hela andra knäppisar.
Citera
2011-11-01, 20:16
Medlem
CaptMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Fy fan vilja jävla knäpplänningar. Tjocka Helena har inte tänkt på en väsentlig sak, när zombiesarna anfaller och hon flyr med sitt välpreppade hus så finns det 9 miljoner såna som jag som inte är förberedda utan slår henne i huvudet med en avsliten zombiearm och tar hennes husgrej och lever lycklig i resten av mina dagar i.

Hoppas hon får sparken från psyk efter programmet, kan inte vara så stabilt att någon som väntar på en zombieinvasion ska hela andra knäppisar.

Jag hade samma tanke som du hade, tacksamt offer!

Var hon inte någon typ av sekreterare? Dvs hon har ingen kontakt med vårdtagarna?
Citera
2011-11-01, 20:17
Medlem
Killen som vill vara anonym låter ju som Patrik från Boston Tea Party.
Citera
2011-11-01, 20:18
Medlem
LaktosMonstrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maccan1234
Femman kanske gav Patrik lite extraknäck som voiceover nu när btp inte sänds
Citera
2011-11-01, 20:21
Medlem
Seffexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maccan1234
Tyckte jag kände igen rösten/dialekten men kunde inte placera vart jag hade hört den förut, men sen kom jag också på det Visst fan låter det som Patrik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in