Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-10-02, 14:20
  #49
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillbass
Gammal tråd med försöker... nu är detta helt seriöst. En vän sköt kola o missad... Hur farligt kan det vara?
Beror på, men att missa kola är inte särskilt farligt annars. Borde gå över utan bekymmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Kan bli en vidrig jävla infektion.
Ja, kan bli av allt en sådan, om man har otur.
Citera
2018-10-02, 14:31
  #50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Beror på, men att missa kola är inte särskilt farligt annars. Borde gå över utan bekymmer.


Ja, kan bli av allt en sådan, om man har otur.
Ja beror ju på om den där personen missade för att den är amatör, då är det inte lika självklart vad man ska göra heller så större risk att en sådan person råkar ut för en infektion om det är dåligt filtrerat också.
Citera
2018-10-02, 18:44
  #51
Medlem
Tack för många snabba svar .
Förmedlat infon vidare o hoppas på de bästa
Citera
2018-10-27, 18:32
  #52
Medlem
Neolitikums avatar
Hur stora doser kör ni med?
Citera
2020-11-03, 03:58
  #53
Medlem
Jag vill skjuta kokain.

Har just läst Anthony Kiedis Scar Tissue och där framstår det ju som easy peasy. Enda till fet går åt helvetet.

Men man behöver väl sjukt bra grejer för stt kunna dosera. Lite starkare/lite svagare i näsan blir ju bara bonus eller missnöje. Men vid iv är väl marginalerna små.

“It is cocaine,” he said, “a seven-per-cent solution. Would you care to try it?”. Det ska tydligen vara bäst med en 70%ig blandning. Svårt att ordna på svenskt FS- och gatkola.
Citera
2023-04-16, 03:12
  #54
Medlem
illuminante9802s avatar
0.4g kokain tänkte ja nu köra så jag söker tips asap annars tar jag den ändå Har fått så hög tolerans mot rims då känner knappt av vid dosrr på 0,7mg ibland


vill ta den nu men hoppas på svar svärst


Kan de vara att jag fått en jävla tolerands med dos? Förut räckte det med 0,24 dför å testa bara å de var sådär

Och nu. Idag tar jag MINST 0,45-1g å blir ba sådär, inte rushen eller så. Jag blir påriktigt ledsen.

Min kokain tollerans är 0 typ då ja inte tagit de mest eller på att sätt
Tycker coke suger bajs
Citera
2023-04-17, 14:28
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illuminante9802
0.4g kokain tänkte ja nu köra så jag söker tips asap annars tar jag den ändå Har fått så hög tolerans mot rims då känner knappt av vid dosrr på 0,7mg ibland


vill ta den nu men hoppas på svar svärst


Kan de vara att jag fått en jävla tolerands med dos? Förut räckte det med 0,24 dför å testa bara å de var sådär

Och nu. Idag tar jag MINST 0,45-1g å blir ba sådär, inte rushen eller så. Jag blir påriktigt ledsen.

Min kokain tollerans är 0 typ då ja inte tagit de mest eller på att sätt
Tycker coke suger bajs

Ditt mongo du kan ju inte skjuta 0.5-1g kokain på en gång!

Har du bra kokain så är det 10 bra iv doser.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback