2012-04-13, 01:19
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvetinte
Hejsan
Jag har Avira Antivirus premium 2012,sen jag köpte en ny licens på 2 år och graderade upp till 2012 så fungerar det super dåligt,dum som jag var så läste jag inte på att nu så är inte Lavasoft adaware eller zone alarm pro kompatibla,har inte sett om dom släppt någon fix för det.Ofta så kan man starta internet explorer eller google chrome och komma till start sidorna man valt sen så blir det ofta tvärnit,går inte att använda någon av webläsarna,har testat på både Xp 32bit och 7 64bit.Att t.e.x uppdatera virus programmet går alldeles utmärkt,så internet uppkopplingen fungerar hela tiden.Någon som har en lösning på detta?...vill defintivt inte ta bort Zonealarm eller Adaware som jag använt super länge och är helnöjd med.

adaware är väl numera ett antivirusprogram? risk för krock.
vad har du testat? funka datorn med avira + ZA utan adaware?
Citera
2012-04-13, 17:32
Medlem
det har alltid fungerat innan jag fick 2012,testar ett annat program nu som fungerar med dom båda,synd bara att man kastade pengarna i sjön,adaware fungerar bra,då är virus programmet i den avaktiverat.avira gillade inte anti pishing funktionen i zonealarm stod det vid installationen,stängde av den i zonealarm men ändå så blir det tvärtstopp ibland,har testat att avaktivera Webvirus skyddet tillfälligt i avira och då laddas Websidorna direkt.
Citera
2013-08-17, 19:55
Bannlyst
hur tar man bort popup reklamen som kommer hela jävla tiden? har följt alla guide men det funkar inte. Har windows XP
Citera
2013-08-19, 23:29
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guberti
hur tar man bort popup reklamen som kommer hela jävla tiden? har följt alla guide men det funkar inte. Har windows XP

om du vill blocka notify.exe så kolla att du angett rätt sökväg till den den filen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in