• 32 812 online
  • 1 138 865 medlemmar
  • 58 995 341 inlägg
2017-06-08, 11:05
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Inget jidder nu, finns inget snyggare än en ball Beastmaster som är en ridande slemödla

Att just få för sig att Crag Hack är kvinna är jäkligt speciellt, har du månne sett hans porträtt en enda gång? Hint: SKÄGG! Hahaha.
Kunde du inte debatterat om en vanlig förväxling, som Kyrre i Rampart?

Förstår inte snacket om att HD bara skulle inkludera RoE, är det Steamversionen eller? Såvitt jag minns ordnade man först Heroes 3 Complete och laddade därefter ner någon "mod" som dels gav dig en launcher i vilken man kunde ändra hur många inställningar som helst, och dels lade på HD på varenda bana, med utökad panel på adventure map o.s.v.
Citera
2017-06-16, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Inget jidder nu, finns inget snyggare än en ball Beastmaster som är en ridande slemödla

Att just få för sig att Crag Hack är kvinna är jäkligt speciellt, har du månne sett hans porträtt en enda gång? Hint: SKÄGG! Hahaha.

Förstår inte snacket om att HD bara skulle inkludera RoE, är det Steamversionen eller? Såvitt jag minns ordnade man först Heroes 3 Complete och laddade därefter ner någon "mod" som dels gav dig en launcher i vilken man kunde ändra hur många inställningar som helst, och dels lade på HD på varenda bana, med utökad panel på adventure map o.s.v.

Hahah ja, skägg är kanske en moodkiller.

Det lät ju intressant. Har du någon manual eller länk som visar hur ?
För övrigt kan man ladda ner en del sjuka banor som andra gjort. Mins en som jag spenderade 4 år med. Kom kanske bara 30%. Ska se om jag finner länk.
Citera
2017-06-16, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI

Så nu förstod jag bättre.

Nej den nya HD versionen är just orginal spelet som kom ut först.
Expansionerna kan man ladda hem färdig och klar som torrent. Men vem vet ? Kanske kommer dom så småningom.

Vilken är favoriten ? Ras ?
Citera
2017-06-25, 15:34
Medlem
Iwannakissrihannas avatar
Haha blev ägd nyss av datorns lag verkligen. De körde full styrka på mig och de hade bättre spells. Jag var chanslös CHANSLÖS verkligen. Hade inte en möjlighet att kunna stoppa honom. Spells kan göra stor skillnad på vinst och förlust. Rampart är jobbiga att möta. Örnen är jobbigast och skadar mycket.

Akta er för att vänta för många veckor utan att ni anfaller. Det kan kosta er en förlust verkligen.
Citera
2017-08-09, 22:13
Medlem
EghtLeggeds avatar
Jag spelar heroes 3 i princip varje dag. Musiken, stilen på spelet är så sjukt bra.
Typ vampyrslåtet är nog det bästa. Uppgraderar man sina vampyrer så får de mer liv varje gång de attackerar en varelse. Ens hero får ofta några skelett efter varje strid också.
Citera