Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-18, 20:34
  #1201
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
Impossible har jag gjort upp till utom de där sista banorna med Sandro (i SoD d.v.s), för de ta mej fasen helt omöjligt. Jag har nog inte ens klarat de sista där på "hard", jäkla skitbanor så svåra dem är .

Fan va jag känner mig noob-ish^^
Citera
2012-08-22, 12:09
  #1202
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Fan va jag känner mig noob-ish^^

Du spenderade inte snittvis en 3 h/dag av dina tidiga tonår fram SoD, I guess så:P
Citera
2012-08-22, 14:17
  #1203
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
Du spenderade inte snittvis en 3 h/dag av dina tidiga tonår fram SoD, I guess så:P

Fram SoD?

När jag var yngre hade jag bara RoE, och när jag senare skaffade expansionerna, lirade jag mest enstaka banor. Började med campaigns först när jag var 19.

Edit: Men visst har man spenderat tid framför spelet Vågade aldrig testa lira på svåraste, kanske inte är så svårt som man inbillade sig förr
Citera
2012-08-24, 00:55
  #1204
Medlem
Vet inte om det redan diskuterats en massa om det men frågar ändå!

Vad tycker flashback om HotA? Själv älskar jag det. Klassisk feeling - precis som en expansion.
Citera
2012-08-25, 21:46
  #1205
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConAir21845
Någon här som vet om en hemsida där man kan ladda ner banor?
http://www.celestialheavens.com/ har en del
Citera
2012-08-27, 18:26
  #1206
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
Vet inte om det redan diskuterats en massa om det men frågar ändå!

Vad tycker flashback om HotA? Själv älskar jag det. Klassisk feeling - precis som en expansion.
Finns det en översatt version av HotA? Skulle va sjukt kul att spela det på engelska! Att spela på ryska är ju lite meh
Citera
2012-08-31, 14:05
  #1207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XXtazy
Finns det en översatt version av HotA? Skulle va sjukt kul att spela det på engelska! Att spela på ryska är ju lite meh
Den engelska versionen kommer nu i höst. Oavsett vad är det bara Cove och dess units som är på ryska.
Citera
2012-08-31, 23:52
  #1208
Medlem
Nu undrar jag hur fan man ska klara av dragon slayer kampanjen utan fusk, efter att staplat fram till fjärde banan(utan fusk). Har man bara 7 månader på sig att klara banan. Men eftersom jag fuskade när jag inte visste hur jag skulle göra så såg jag att man måste bl.a ta sig förbi 7000 naga queen och sen till råga på allt ska man som det sista klara av 300 ferie dragons. Och bara att springa till det stället tar kanske runt 2 månader. Så ni som säger allt ni klarat av dragon slayer, har ni några tips?
Citera
2012-08-31, 23:54
  #1209
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hage1980
Nu undrar jag hur fan man ska klara av dragon slayer kampanjen utan fusk, efter att staplat fram till fjärde banan(utan fusk). Har man bara 7 månader på sig att klara banan. Men eftersom jag fuskade när jag inte visste hur jag skulle göra så såg jag att man måste bl.a ta sig förbi 7000 naga queen och sen till råga på allt ska man som det sista klara av 300 ferie dragons. Och bara att springa till det stället tar kanske runt 2 månader. Så ni som säger allt ni klarat av dragon slayer, har ni några tips?

Nagas är lättare än vad du tror

Släng expert slow sen expert berserk. Förlorade inte en jävel!
Citera
2012-09-01, 00:02
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Nagas är lättare än vad du tror

Släng expert slow sen expert berserk. Förlorade inte en jävel!


Ja hade inte de spelsen. Men hur som helst när jag köpte ut mina armer så fick jag bara ihop 70 titans tex. Sen ska man förbi flera hundra ferie dragons också och hinna springa fram till dem också.
Citera
2012-09-01, 00:04
  #1211
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hage1980
Ja hade inte de spelsen. Men hur som helst när jag köpte ut mina armer så fick jag bara ihop 70 titans tex. Sen ska man förbi flera hundra ferie dragons också och hinna springa fram till dem också.

Har du inte magier är du körd^^
Citera
2012-09-01, 00:09
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Har du inte magier är du körd^^

Ja man får kanske börja om och samla på sig magier från de tidigare banorna . Men hur som helst eftersom man har 7 månader på sig så kanske man måste börja springa månad 5. Då hinner man inte få ihop så stor armé att man klarar av 300 ferie dragons.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback