Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-10, 11:33
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluff75
PKR har lagt ner. Konkurs.
Tyvärr hade jag några tuss på sidan när den stängde.

Pokerstars har tydligen erbjudit sig att kompensera spelare genom att föra över de pengar man hade på PKR till ett konto på Pokerstars.

Pokerstars har fått en lista med användarnamn och bankrulle från PKR (genom PKRs konkurs-administratör som jag fattat det). Det är allt Pokerstars vet.

Mitt användarnamn visade $0, enligt Pokerstars.

Någon fler som har erfarenhet av detta?

Har mailat "administratören" pkr.restructuring@rsmuk.com för fråga om hur gå vidare, men administratören har ej svarat.

Löste det sig? Jag blev lite nyfiken på att spela på PKR igen (har skrivit i tråden tidigare) och var nyfiken om de uppdaterat grafiken och så. Men läste att de lagt ner och att Pokerstars skulle rädda samtliga spelare (ca 60 000 spelare) så att de fick pengarna tillbaka.
Citera
2019-04-17, 16:47
  #14
Medlem
Gluff75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Löste det sig? Jag blev lite nyfiken på att spela på PKR igen (har skrivit i tråden tidigare) och var nyfiken om de uppdaterat grafiken och så. Men läste att de lagt ner och att Pokerstars skulle rädda samtliga spelare (ca 60 000 spelare) så att de fick pengarna tillbaka.


Nä det löste sig inte. $370 borta..
Citera
2019-04-17, 16:58
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluff75
Nä det löste sig inte. $370 borta..

Fasen vad värdelöst.
Gillade PKR. Med tanke på deras höga rake så var det väl få som spelade där. Gillade ändå den sidan. Rest in peace.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback