2017-03-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antion1234
Läste lite om han i någon tidning.
Han ska tydligen vara väldigt välutbildad bl.a. Gått i Handelshögskolan

Jo, välbärgad familj med spår av skeva sexuella preferenser brukar höra ihop.
Läste nån fake news-artikel om hur Alex och Kakan bråkar. Alex pratar gärna snoppar medan Kakan ska va nån sorts role-model för feminism.
Alexander brukar hosta ur sig vettiga åsikter, men nåt med karln ger obehagliga vibbar och med tanke på dagens klimat och avslöjanden gällande pedofili bland de högre kretsarna ger det en bitter eftersmak där herr Bard känns jävligt creepy minst sagt.

Vi får väl se, det lutar ju åt att dessa Hollywood-wannabees ihop med rådande media (a.k.a fake news) kommer exponeras och hängas högt i framtiden när folket evolverats tillräckligt för att störta makten.

Om Alexander är en nyttig idiot så lär karman göra sitt oavsett.

Och till ovan, Martin var den jag tänkte på ja. Tack.
Laglig eller inte, Alexander är en gubbe och jag ger mig f**n på att han sög av pojken.
Citera
2017-03-18, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Men karln har väl haft samma gubbe i 20 år, så den strumpan har han ju behållit i alla fall. Men lite narcissistisk säkerligen. Min egen erfarenhet av narcissister, för jag har tyvärr träffat ett par stycken, är inte att de byter vänner ofta, men är helt odrägliga ändå. Autister däremot kan ha svårt med människor, och nog var väl Bard som barn mer av lille professorn? Eller så har han möjligen knarkat sig till narcissism, om det går.

En annan grej. Såg bild på honom i dagens Expressen i artikel om "Talang"och tänkte direkt: han ser sjuk ut.

Lite cancer på gång, bara lite sliten, för mycket smink, skönhetsingrepp, äldre? Nej, han ser sjuk ut! Kanske strålbehandlas han i detta nu, fast ingen vet? Hoppas inte det, knäppskallar som Bard behövs i ett tråkigt land som Sverige.

Läst första meningen och slutade sedan.

Hanhar en 25 årisch pojkvän?
Citera
2017-03-18, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WantPussy
Läst första meningen och slutade sedan.

Hanhar en 25 årisch pojkvän?

Det gör dig till den lataste flashbackaren. Nej, samma partner sen ca 20 år!
Citera
2017-03-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Jo, välbärgad familj med spår av skeva sexuella preferenser brukar höra ihop.
Läste nån fake news-artikel om hur Alex och Kakan bråkar. Alex pratar gärna snoppar medan Kakan ska va nån sorts role-model för feminism.
Alexander brukar hosta ur sig vettiga åsikter, men nåt med karln ger obehagliga vibbar och med tanke på dagens klimat och avslöjanden gällande pedofili bland de högre kretsarna ger det en bitter eftersmak där herr Bard känns jävligt creepy minst sagt.

Vi får väl se, det lutar ju åt att dessa Hollywood-wannabees ihop med rådande media (a.k.a fake news) kommer exponeras och hängas högt i framtiden när folket evolverats tillräckligt för att störta makten.

Om Alexander är en nyttig idiot så lär karman göra sitt oavsett.

Och till ovan, Martin var den jag tänkte på ja. Tack.
Laglig eller inte, Alexander är en gubbe och jag ger mig f**n på att han sög av pojken.

Är någon som är obehaglig så är det väl du, värsta Breivik foster! Bards karl sen 20 år är över 40 bast. Är han pedofil då, eller hur tänkte din hjärncell?
Senast redigerad av Klasina 2017-03-18 kl. 21:38.
Citera
2017-03-18, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogpussy
Jag har en kompis som är bög och han påstår att Bard älskar bukkake och gb. Enligt min vän så fick Bard över 100 snorrar på raken i ett gangbang och att alla dessa 100 bögar kom i hans ansikte och mun. Har väldigt svårt att titta på Idol efter denna skräckhistoria.
Omfg är väl ett under han lever. Undrar vilka sjukdomar han har?
Citera
2017-03-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbomber
Omfg är väl ett under han lever. Undrar vilka sjukdomar han har?

Och allt som står på flashback är naturligtvis sant..

Eller var du ironisk nu? Ge mig något slags tecken på ett förnuft som ger ett litet hopp om mänskligheten. Men det kanske är för mycket begärt!
Senast redigerad av Klasina 2017-03-18 kl. 22:27.
Citera
2017-03-18, 22:47
Medlem
Citat:

Nej faktiskt inte särskilt utbildad alls. Han gick mindre än en termin på handelshögskolan.
Citera
2017-03-19, 12:01
Medlem
happyjoys avatar
Jag råkade se nån trailer från Talang(?) där David Batra gick fram och pussade Bard på munnen. Undrar om Batra känner till Bards faiblesse för felching? (Den som vågar och inte är så äckelmagad kan googla detta).

När man sen betänker att David Batra går hem och slätar av sin fru blir det hela ännu roligare/osmakligare.
Citera
2017-03-19, 13:13
Medlem
Citat:
Bard avlade ingen examen vid Handelshögskolan.
Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Alexander_Bard
Citera
2017-03-19, 17:35
Medlem
populopiduss avatar
Undrar hur reaktionerna kommer att bli på hans senaste Tweet:

"But women are great. Women are great at nursing, caring, shopping, gossiping - and getting fucked. One day they may even build a skyscraper."

Gillar fan Bard, han är orädd och rakryggad.
Citera
2017-03-19, 18:10
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Undrar hur reaktionerna kommer att bli på hans senaste Tweet:

"But women are great. Women are great at nursing, caring, shopping, gossiping - and getting fucked. One day they may even build a skyscraper."

Gillar fan Bard, han är orädd och rakryggad.
Och igår sågade han Gudrun Schyman ordentligt på Twitter.

Alexander Bard‏ @Bardissimo
för 23 timmar sedan

I fucking love my bro @paolorobertocom and I'm fucking disgusted with @GudrunSchyman, the archfeminist asshole who can not even get a joke.
Citera
2017-03-19, 19:01
Medlem
.
Senast redigerad av Klasina 2017-03-19 kl. 19:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in