2024-02-07, 12:31
Medlem
Semperexians avatar
Comebacken är stendöd. De fick typ 50 likes av 60-åriga After Dark-överlevare. Bard verkar mer intresserad av att folk ska se honom som en tung intellektuell och Barda har gått under jorden sedan hans första israelnationalistiska proklamationer i krigets inledning
Citera
2024-02-07, 12:39
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Comebacken är stendöd. De fick typ 50 likes av 60-åriga After Dark-överlevare. Bard verkar mer intresserad av att folk ska se honom som en tung intellektuell och Barda har gått under jorden sedan hans första israelnationalistiska proklamationer i krigets inledning

Cashen måste in skrev de i Expressen.

Varför måste cashen in?

Alla mina kompisar som jobbat vanliga kontorsjobb gör 50+ papp i hans ålder.

De flesta pratar om att grilla?
Citera
2024-02-07, 14:55
Medlem
Citat:
Comebacken är stendöd. De fick typ 50 likes av 60-åriga After Dark-överlevare.

De har ett tiotal datum bokade på nån sorts "turné" i alla fall, så helt stendött verkar det inte.

https://www.armyoflovers.eu/#tour

Citat:
Bard verkar mer intresserad av att folk ska se honom som en tung intellektuell och Barda har gått under jorden sedan hans första israelnationalistiska proklamationer i krigets inledning

Barda bor i Solna och jobbar vidare med sina frisör-grejer. Är väl inte mer under jorden än vanligt, skulle jag säga.
Citera
2024-02-07, 15:00
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
De har ett tiotal datum bokade på nån sorts "turné" i alla fall, så helt stendött verkar det inte.

https://www.armyoflovers.eu/#tour

Barda bor i Solna och jobbar vidare med sina frisör-grejer. Är väl inte mer under jorden än vanligt, skulle jag säga.

Menar mest att takten på uppdateringar på sociala medier har avstannat sedan krigets inledning. Lite märkligt att han flyttade tillbaka till Sverige - före kriget - efter hans utlägg om att allt är bättre i Israel. Turistlivet visade sig skilja sig något från livet som bosatt där
Senast redigerad av Semperexian 2024-02-07 kl. 15:03.
Citera
2024-02-07, 15:10
Citat:
Menar mest att takten på uppdateringar på sociala medier har avstannat sedan krigets inledning. Lite märkligt att han flyttade tillbaka till Sverige - före kriget - efter hans utlägg om att allt är bättre i Israel. Turistlivet visade sig skilja sig något från livet som bosatt där

Han är väl rädd för att uttala sig precis som alla judar är just nu.

Hoppas han och alla judar i det här landet fattar att de inte står själv i det där.

Vi andra ser vad folk säger och gör bara för att nån råkar vara född jude och vi lägger det på minnet.

Vår aska var samma i ugnarna även om man inte råkar vara jude.

edit: (döpt katolik. Everyone google Saint Maximilian Kolbe han är Auschwitz katolska helgon och står staty i Nagasaki)
Senast redigerad av Interpersonal 2024-02-07 kl. 15:20.
Citera
2024-02-07, 15:12
Medlem
Citat:

Hörde honom prata om det i en intervju. Han fick en hjärtinfarkt och allt blev jobbigt. Och så vill han vara nära sin gamla mamma.

https://se.readly.com/magazines/alle...f0ea6f874eb092

Han la ut ett inlägg på sin Facebook-sida senast för 10 dagar sen..
Senast redigerad av Nannegijala 2024-02-07 kl. 15:14.
Citera
2024-02-07, 16:20
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Han är väl rädd för att uttala sig precis som alla judar är just nu.

Hoppas han och alla judar i det här landet fattar att de inte står själv i det där.

Vi andra ser vad folk säger och gör bara för att nån råkar vara född jude och vi lägger det på minnet.

Vår aska var samma i ugnarna även om man inte råkar vara jude.

edit: (döpt katolik. Everyone google Saint Maximilian Kolbe han är Auschwitz katolska helgon och står staty i Nagasaki)

Ja bl a rädsla är nog en viktig orsak. Förvirring mellan att välja lägret som vill ha blodig hämnd eller lägret som vill få tillbaka gisslan samt de heta känslorna som båda valen ger upphov till inom judiska kretsar är en annan. Han har t o m fått någon enstaka syrlig kommentar om att han stödjer terrorister genom att vilja ha tillbaks gisslan
Senast redigerad av Semperexian 2024-02-07 kl. 16:29.
Citera
2024-02-07, 16:24
Citat:
Ja bl a rädsla är nog en viktig orsak. Förvirring mellan att välja lägret som vill ha blodig hämnd eller lägret som vill få tillbaka gisslan samt de heta känslorna som båda valen ger upphov till inom judiska kretsar är en annan

En bekant till mig, hon kallade sig Eden jobbade med Barda.

Riktigt valkyria, jag tror f-n hon ändrade kastrationstvånget i det här landet själv.

Han verkar vara en snäll människa. Hoppas det går bra för honom.
Citera
2024-02-07, 16:25
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
En bekant till mig, hon kallade sig Eden jobbade med Barda.

Riktigt valkyria, jag tror f-n hon ändrade kastrationstvånget i det här landet själv.

Han verkar vara en snäll människa. Hoppas det går bra för honom.

Jag känner honom (eller gjorde för 10 år sen). Han är snäll, eller normal eller vad man ska säga. Gansla lugn och sansad, lite fjollig men inget överdrivet, inte speciellt divig. Bard däremot är rätt likadan och gapig och krävande privat. När jag tänker efter så menade jag nog att uppdateringar om deras nya skiva stannade av tvärt eftersom det sammanföll ungefär med krigets inledning
Senast redigerad av Semperexian 2024-02-07 kl. 16:51.
Citera
2024-02-07, 19:17
Medlem
Semperexians avatar
Fröken Peczynski har raggat på mig. Jag raggade inte tillbaka. Det har även Miss de la Cour när jag tänker efter. Den bruden är faktiskt en tvättäkta blond barbie-bimbo
Senast redigerad av Semperexian 2024-02-07 kl. 19:20.
Citera
2024-02-11, 17:19
https://twitter.com/Bardissimo/statu...14365288034419
Citat:

Enjoy #Zoroastrianism: 3,700 Year Old Ancient Wisdom From Iran connecting Eastern and Western spirituality. Tantric monk and philosopher Alexander Bard (@Bardissimo) is guest of honor on Aubrey Marcus's (@AubreyMarcus) podcast in this sensational episode.

En tantrisk munk som jobbar på att sammanfoga öst och väst indeed.

Are you running out of ideas, mate?
Citera
2024-04-20, 09:55
Medlem
Gromyko-666s avatar
Han har lämnat Medborglig Samling i början av april 2024 och istället gått med i Folklistan enligt honom själv den 18 april.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in