Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-04-30, 18:35
  #37
Medlem
Min bror gjorde de inte jag , jag la inte ett finger på andreas å hade ja jort de så hade det funnits dna men de fanns inte ett spår av dna från mig eftersom jag stod flera meter ifrån så tro ba du vill å dum i huvet kan du va själv , å att jag levde i större misär en dem flesta haha jasså du va mig dagligen å visste allt om mitt liv då ? haha chitt du är ju pinsam på riktigt
Citera
2014-04-30, 18:39
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillstewe
Min bror gjorde de inte jag , jag la inte ett finger på andreas å hade ja jort de så hade det funnits dna men de fanns inte ett spår av dna från mig eftersom jag stod flera meter ifrån så tro ba du vill å dum i huvet kan du va själv , å att jag levde i större misär en dem flesta haha jasså du va mig dagligen å visste allt om mitt liv då ? haha chitt du är ju pinsam på riktigt


hur fan kunde du dömas för grov misdhandel då? nått lär dom ju haft på dej?
Citera
2014-04-30, 18:50
  #39
Medlem
Så här är det att ett ögonvittne säger att han såg båda två framme vid andreas vilket inte stämmer , jag å min advokat åkte dit där han säger sig ha stått å därifrån kan man ej se till brottsplatsen men rätten gick på hans ord å på dem grunderna blev jag dömd å alla tror att jag gjorde något för att jag blev dömd å de är de som känns så jävla orättvist för jag har fått stå ut ned så jävla mycke nedtryckningar å misshandlar pågrund av att jag blev oskyldigt dömd , detta har jag fått förklara för hur mycke folk som helst många har då fått en annan bild av mig å sen finns det dem som vägrar att tro mig enbart för att jag blev dömd , allt gick såjävla fort hade ja kunnat stoppa det hela eller ens fatta vad som skulle hända så hade jag gjort allt för att stoppa de , jag är ingen sån människa jag hatar allt som har med våld att göra å har alltid gjort , så nej jag gjorde inte honom nånting
Citera
2014-04-30, 19:08
  #40
Medlem
Så nu har jag varigt ärlig om allt för ja e så jävla trött på alla rykten å allt jävla hat jag kan inte ens hälsa på min mamma utan att behöva se mig över axeln för varje steg ja tar / tog i den staden , så nu är det upp till dig / er att antingen tro på det jag nu har berättat eller tro på rykterna , hade jag inte velat få fram allt detta så hade jag alldrig sagt att detta är jag utan det har med att göra att jag står för vem jag är å kan stå för det jag precis har berättat
Citera
2014-05-05, 13:17
  #41
Medlem
Men varför dra upp detta nu? Under dessa år så har väl folk glömt vem som gjorde/sa vad. Eller?
Glöm det och gå vidare, eller du kanske vill leva i det förflutna och allt skitsnack..
Citera
2014-05-06, 08:27
  #42
Medlem
Det har du rätt i , ne verkligen inte men blev så arg när jag läste allt skitsnack aå ja kunna inte hålla mig från att komentera å sedan så spann de ju på med frågor men jag lägger ner detta för det gör ju som sagt ingen nytta
Citera
2014-05-23, 01:56
  #43
Medlem
mellbos avatar
peter henningsson du är en sån jävla mupp, ful, fet, äcklig och framförallt så fruktansvärt kaxig över internet. kanske därför du åker på stryk hela tiden va??? sen är du fan definitionen av en riktig jävla golbög, spelar ingen roll vad du lever för liv nu. hade jag vart du hade jag fått ångest bara av att höra någon på gatan sjunga "skvallerbytta bing bong". du ska fan inte sitta här och grina ut och tro att du får sympati, din jävla parasit
Citera
2014-05-23, 08:23
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillstewe
Lite roligt att läsa såhär 6år senare , ingen av er vet ju ett skit om vad ni pratar/skriver om , det är/va 17 åringen som va med/inblandad , allt va en ren jävla olyckshändelse för att den här andreas försökte hoppa mig när han å en kille till å hans brud gick förbi mig på natten , jag sprang då in för att undvika bråk men min bror blev arg å trodde att dem hadde hoppat på mig så de blev ett missförstånd å båda va påväekad av droger å alkohol å bråket slutade med att min bror högg andreas utan hans vetskap å jag såg på å är helt jävla oskyldig



Det är ju olyckligt att man ska råka hugga ihjäl någon bara för att man tar lite droger..
Citera
2014-05-23, 08:48
  #45
Avstängd
Braten59ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mellbo
peter henningsson du är en sån jävla mupp, ful, fet, äcklig och framförallt så fruktansvärt kaxig över internet. kanske därför du åker på stryk hela tiden va??? sen är du fan definitionen av en riktig jävla golbög, spelar ingen roll vad du lever för liv nu. hade jag vart du hade jag fått ångest bara av att höra någon på gatan sjunga "skvallerbytta bing bong". du ska fan inte sitta här och grina ut och tro att du får sympati, din jävla parasit

Berätta med om denna golbög. Han målar ju pp sig själv som ett offer det är synd om.
Citera
2018-01-27, 13:56
  #46
Avstängd
Någon som har fup i detta fallet?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback