Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-23, 18:11
  #1
Medlem
Följande tråd ligger i arkivet så den går inte att bumpa:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=262720

Har sökt men hittar inget mer än det där, löstes någonsin mordet på tränaren?
Citera
2007-12-24, 12:34
  #2
Medlem
Inte mycket svar som hade med huvudfrågan att göra. Mördarens mördare hittades aldrig?
Citera
2007-12-24, 14:15
  #3
Medlem
TearZdudes avatar
Ne tror aldrig han vart tagen,sen kan man ju spekulera vem som beställde avrättningen på "Karate-blatten"
Men rättvisa har iaf skipats!
Citera
2008-04-15, 09:18
  #4
Medlem
Tuesdays avatar
Jennifers mor i DN idag

Citat:
Under en permission några år senare blev han skjuten till döds av en okänd man utanför ett hotell i Stockholm.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=531&a=760884

Ännu okänd verkar det som.
Citera
2008-04-15, 09:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-murvel (aka Thomas Lerner)
Jag tänker att Dagmar verkar väldigt arg och hatisk. Vågar jag fråga om det? Kanske är det att gå för djupt in i hennes privata känslosfär. Men så nämner jag några böcker som talar om försoning och förlåtelse, som handlar om människor som råkat ut för något fasansfullt men ändå går vidare i livet

"Förlåtelse och försoning...." Dessa mesiga daltande jävla pk-murvlar. Skulle mamman försonas med sin dotters mördare ??? Självklart kan man aldrig förlåta eller försonas med sitt barns mördare. Sånt trams existerar bara i pk-iternas låtsashumana hjärnor....
__________________
Senast redigerad av Aurora Centauro 2008-04-15 kl. 09:40.
Citera
2008-04-15, 09:40
  #6
Medlem
Tuesdays avatar
Jennifers mammas säger så här om detta i DN idag:

- När jag fick höra att han blivit skjuten kände jag en stor tomhet men också en förnyad ilska. Nu skulle jag aldrig få möta honom på stan och ropa att alla skulle titta på mannen som dödat min dotter, berättar Dagmar.
Citera
2008-04-15, 10:49
  #7
Medlem
"För mig ingår begreppet hämnd i rättvisa. När någon döms till fängelse efter ett brott är det en hämnd. Jennifers mördare fick tio års fängelse. Den som stjäl en ovärderlig tavla kan dömas till åtta års fängelse ... är det rättvisa?"

Vilket sammanträffande att just den mördaren fick äta bly på sin andra permission....
Citera
2008-04-15, 12:47
  #8
Awaiting Email Confirmation
Asswholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-O.M
"För mig ingår begreppet hämnd i rättvisa. När någon döms till fängelse efter ett brott är det en hämnd. Jennifers mördare fick tio års fängelse. Den som stjäl en ovärderlig tavla kan dömas till åtta års fängelse ... är det rättvisa?"

Vilket sammanträffande att just den mördaren fick äta bly på sin andra permission....

Killen fick endast tio ar och behandlades med silkesvantar av kriminalvarden, egna permisar efter mindre an halva straffet, jamfor med en simpel knarklangare som kan skratta sig lycklig om han far nagra overvakade permisar sista manaderna!!!
Citera
2008-04-15, 12:48
  #9
Moderator
impieteers avatar
Det är förhoppningsvis inte speciellt prioriterat, det var ju trots allt en mördare som dog.
Citera
2008-04-15, 12:51
  #10
Medlem
ubersantas avatar
Rykten sa väl att det var en lejd österrikare som skipade rättvisa?
Citera
2008-04-15, 13:19
  #11
Medlem
Flinta82s avatar
Jag vet inte vem det var, även om jag har mina teorier som jag håller för mig själv. Men jag vet att jag aldrig hoppas det blir löst i alla fall. Herr W*****n får gärna brinna i helvetet för min del, utan att någon ska behöva stå till svars för det.
Citera
2008-04-15, 17:27
  #12
Medlem
whateverwhats avatar
Rätt skönt att läsa att rättvisa finns i alla fall och att man borde eftersöka mer sådan rättvisa..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback