Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-05-05, 21:50
  #25
Medlem
Corazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Verkar lite skumt..
Varför väljer man ett foto på sig själv som är minst 11 år gammalt? Dessutom det enda foto som cirkulerat i pressen?

Jag tycker det är läskigt. Men, det är lite lurigt att de personer hon har på sin vänner-lista verkar ju vara seriösa personer vilket inte heller ger intryck av något pojkstreck.
Citera
2009-05-05, 21:53
  #26
Medlem
Undrar om de anhöriga och polisen vet om facebooksidan?
Citera
2009-05-05, 22:30
  #27
Medlem
Troians avatar
Efter att ha varit inne på hennes profil tycker jag allt tyder på att det är hon. En av hennes få vänner på Facebook heter D*a*a En*b**m, vilket förmodligen är hennes syster. I artikeln på Expressen på intervjuas en syster som ska heta "Yvonne Edblom", men någon sådan finns inte i Sverige. Däremot finns det en Yvonne D*a*a En*b**m, vilket troligen är samma person som på Facebook.

Märkligt.
Citera
2009-05-06, 13:23
  #28
Medlem
Disco Moskvas avatar
Artikeln skrevs i december 2007. Kanske fick den KA att kontakta sin familj, hon verkar hur som helst inte vara försvunnen längre. Utifrån Facebook-loggen har ju folk telefonkontakt med henne.
Citera
2009-05-06, 15:55
  #29
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Intressanta artiklar om försvinnanden.

Men de kan i alla fall med största säkerhet stryka en från listan nu:
http://www.expressen.se/nyheter/1.97...-november-2007

Vilken pinsam felskrivning i artikeln;

Maken Tommy Pettersson: – Det är overkligt, vi har inga spår eller förklaringar. Jag förstår inget. Baren var hennes allt, hon skulle aldrig lämna dem
Citera
2014-04-15, 23:51
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disco Moskva
Artikeln skrevs i december 2007. Kanske fick den KA att kontakta sin familj, hon verkar hur som helst inte vara försvunnen längre. Utifrån Facebook-loggen har ju folk telefonkontakt med henne.

Liten uppdatering efter många år (för de som eventuellt skulle vara intresserade):
KA lever och har hälsan i allra högsta grad. Hon är arbetslös och bostadslös och bor hemma hos sin mamma på något seniorboende och håller sig väl dold från allmänhetens ögon. En rätt obehaglig och manipulerande person på många sätt har jag förstått.
Citera
2015-08-05, 19:54
  #31
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garvböl
Liten uppdatering efter många år (för de som eventuellt skulle vara intresserade):
KA lever och har hälsan i allra högsta grad. Hon är arbetslös och bostadslös och bor hemma hos sin mamma på något seniorboende och håller sig väl dold från allmänhetens ögon. En rätt obehaglig och manipulerande person på många sätt har jag förstått.

Intressant. Varför stack hon från början? Och vem var han som kunde "fixa hem henne" för 5000kr? Kul att du hade uppdaterat, läste om henne för längesen men glömde bort tråden.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback