Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-06-14, 13:46
  #25
Medlem
Bumpar denna.
Citera
2009-06-14, 21:02
  #26
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markusefter
Det låter extra när jag flyttar den, men skivan tar alltid i , även när den ligger ner så jag gissar att det är alternativ 2, men jag köpte den nyligen så jag borde ju ha fått en mer nytillverkad.
Vad tycker ni att jag ska göra då? Skicka in den te MS?
Det skall rassla om man flyttar den, det är en liten kula som bestämmer om 360:en ligger ner eller står. Repar den skivan när den är stillastående så kommer den alltid att göra det.
Citera
2009-06-15, 00:07
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloblimp
Det skall rassla om man flyttar den, det är en liten kula som bestämmer om 360:en ligger ner eller står. Repar den skivan när den är stillastående så kommer den alltid att göra det.
Fan, då måste jag skicka in den eller?
Citera
2009-06-15, 17:36
  #28
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markusefter
Fan, då måste jag skicka in den eller?
Ja, fast kör du med bara kopierade spel är det väl skitsamma om de repas sönder eller inte.(MS reparerar inte flashade konsoler men det är inte alltid de märker det).
Citera
2009-11-24, 22:26
  #29
Medlem
LéKrisss avatar
orkar inte läsa tråden

... men en vän som jobbat i supporten avrådde mig att köpa Xbox av just denna anledning, släden är defekt och har en tendens att repa skivor. Varför inget görs? Det skulle kosta en jävla massa stålar för MS.
Citera
2009-11-24, 23:55
  #30
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
... men en vän som jobbat i supporten avrådde mig att köpa Xbox av just denna anledning, släden är defekt och har en tendens att repa skivor. Varför inget görs? Det skulle kosta en jävla massa stålar för MS.
Konstigt att ingen sajt eller någon annan har kommit fram till den slutsatsen. Dock saknar dvd-läsaren skummgummi-kuddar som skyddar mot repor, Llamma har bilder på vad som tar i när 360:en lutas eller när linsen är sne.
Citera
2009-11-25, 01:48
  #31
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloblimp
Konstigt att ingen sajt eller någon annan har kommit fram till den slutsatsen. Dock saknar dvd-läsaren skummgummi-kuddar som skyddar mot repor, Llamma har bilder på vad som tar i när 360:en lutas eller när linsen är sne.

Kanske, kanske inte. Det var i alla fall något de ofta fick ta emot samtal kring.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback