Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-03, 14:58
  #601
Medlem
Någon som har kvar länken där det står att hon sitter som nämndeman för Folkpartiet?
Citera
2008-01-03, 15:07
  #602
Medlem
Ronilles avatar
Det finns ju många länkar i det ämnet. Syftar du på någon speciell?

Hoppsann: Tror inte att Hinseberg är ett alternativ för de båda damerna, snarare Säter eller Sidsjön... En catfight med dem vore kanske något.
Citera
2008-01-03, 15:25
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Det finns ju många länkar i det ämnet. Syftar du på någon speciell?


Syftar på en länk där det var en bild på henne och så stod det vilka uppdrag hon hade för Folkpartiet.
Citera
2008-01-03, 16:07
  #604
Avstängd
Goggle

Citat:
Ursprungligen postat av DumleD
Någon som har kvar länken där det står att hon sitter som nämndeman för Folkpartiet?

http://www.troint.stockholm.se/troin...g.asp?inr=5405

Goggle ser ut att fungerar utmärkt, även idag...
Citera
2008-01-03, 16:21
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Du kan din CB, du!
Joddå...
Jag har ju följt hennes olika bloggar, från Piratpartiet, via Unika Partiet till tingsrätten.
(Men bäst var nog romansen med JimmY Windeskog.)
http://bssborlange.blogspot.com/2006_08_01_archive.html

Skriva-ljuga-radera tycks vara ett återkommande mantra. Och nu är hon konfunderad över en polisanmälan...
Citat:
– Som nämndeman är man utsatt från alla håll. Jag såg att jag blivit polisanmäld på tv. Det är ett märkligt land att leva i när det går till så, säger Cecilia Beckroth.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1504924.ab

... Man kan ju undra hur hon tror att ärenden kommer till tingsrätten?
Citera
2008-01-03, 16:50
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av himod
http://www.troint.stockholm.se/troin...g.asp?inr=5405

Goggle ser ut att fungerar utmärkt, även idag...

Njae, nu var det inte den sidan jag menade. För den där hittade jag också, men för några dagar sedan fanns det en liknande sida och den verkar borta nu. Det fick mig att fundera lite.
Citera
2008-01-03, 17:03
  #607
Medlem
Jag har läst hela tråden men möjligt att jag missat det om det sagts redan.

Ni som säger att det hon gjort är olagligt, vad är det då för brott ni syftar på? Är det tjänstefel eller finns det något brott jag missat. Tjänstefel ska väl rätt så mycket till innan det faktiskt blir något. För det är väl inte sekretessbelagt vad domare pratat om under förhandlingen. Ser inget tydligt brott hon gjort sig skyldig till.

Inte att jag tror att ett brott i sig skulle vara det att frukta mest. Som jag förstått det är hon redan avstängd från TR och kommer knappast bli ombedd att komma tillbaka oavsett utgång. Jag undrar mest så jag vet vad ni alla pratar om.

Ps. Jag inser risken i att, utan postcount (möjligen har jag skrivit något inlägg för länge sen), ge mig in i denna tråd med alla nya användare som på ett mycket förunderligt sätt verkar vara sammanlänkade. Men jag försäkrar er, jag tycker kvinnan verkar lika tokig som alla ni tycker.
Citera
2008-01-03, 18:42
  #608
Avstängd
Fireflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohctim
Jag har läst hela tråden men möjligt att jag missat det om det sagts redan.

Ni som säger att det hon gjort är olagligt, vad är det då för brott ni syftar på? Är det tjänstefel eller finns det något brott jag missat. Tjänstefel ska väl rätt så mycket till innan det faktiskt blir något. För det är väl inte sekretessbelagt vad domare pratat om under förhandlingen. Ser inget tydligt brott hon gjort sig skyldig till.

Inte att jag tror att ett brott i sig skulle vara det att frukta mest. Som jag förstått det är hon redan avstängd från TR och kommer knappast bli ombedd att komma tillbaka oavsett utgång. Jag undrar mest så jag vet vad ni alla pratar om.

Ps. Jag inser risken i att, utan postcount (möjligen har jag skrivit något inlägg för länge sen), ge mig in i denna tråd med alla nya användare som på ett mycket förunderligt sätt verkar vara sammanlänkade. Men jag försäkrar er, jag tycker kvinnan verkar lika tokig som alla ni tycker.

And so the rumours go:
Tja det mest uppenbara är ju det här med Café Opera-vakten. Hon har suttit på ett av Skandinaviens största forum och diskuterat hur skyldig han är, vad han ev får för straff etc.
Samtidigt som hon är nämndeman i hans rättegång.

Såklart att hon inte gillar en dörrvaktssnubbe när hon dels känner Anna Sjödin väl, dels har hon kanske själv råkat ut för att inte komma in där...?

Vad mer? Ja det är väl inte olagligt men det är sannerligen omoraliskt och tjänstefel!
Hon har efterlyst skvaller/info om en kärande i ett stort och känt mål (Stureplansrättegången) under tiden det pågick. Också på ett av Skandinaviens största forum

Vad mer? Hon har hängt ut många människor, men kanske ingen så öppet och hatiskt som hon hängt ut Expressenreportern And*rs Fall*nius.
Det har hon gjort på sin blogg, under hennes riktiga namn.

De övriga har hon gjort under vissa nick. Jag kan tyvärr inte säga vilka, för då åker jag på en avstängning. Och hon har redan fått så många människor avstängda så jag tänker inte utsätta mig för det.

I övrigt, IRL så har hon trakasserat folk, kört med dubbelspel och... ja det är mycket hon hunnit med den damen!
Citera
2008-01-03, 19:09
  #609
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra
Du den här Beckrothskan spelar ett dubbelspel som vi nog aldrig tidigare skådat. Hon är fullt medveten om att det hon gjort är olagligt och mycket skadligt för vårt rättsväsen. Och inte bara hon är involverad. Jag tror det också är pengar och en del journalister involverade i detta. Journalister som vetat om vad hon håller på med, och inte slagit larm utan utnyttjat det hela. Ett högt spel.

Appropå dubbelspel, vet du hur det går med den där anmälan som skickats in mot CB? Den som sägs innehålla utdrag ur privata konversationer över Internet och postningar här på Flashback?
Citera
2008-01-03, 19:33
  #610
Medlem
General Fochs avatar
Anmälan

Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Appropå dubbelspel, vet du hur det går med den där anmälan som skickats in mot CB? Den som sägs innehålla utdrag ur privata konversationer över Internet och postningar här på Flashback?

Den anmälan du menar är postad här inklusive bilagor.

http://upprattelse.nu/2008/01/03/har...fe-operamalet/
Citera
2008-01-03, 19:52
  #611
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General Foch
Den anmälan du menar är postad här inklusive bilagor.

http://upprattelse.nu/2008/01/03/har...fe-operamalet/
Inte en dag utan att det händer nåt!

Men stackars mejlaren som ber om att få vara anonym, nu är hon uthängd...
Citera
2008-01-03, 20:01
  #612
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Inte en dag utan att det händer nåt!

Men stackars mejlaren som ber om att få vara anonym, nu är hon uthängd...

Jag tror att mejlaren är aktiv i den här tråden. Bara gissar alltså.

Fan också, jag som ville lägga ner, så kommer det här. Nu måste man läsa igenom massa text igen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback