2007-12-20, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Du kände att du var tvungen att posta det här i två trådar?

postade i fel tråd först.

Antar att de snart slås samma ändå.
Citera
2007-12-20, 09:34
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edwards
postade i fel tråd först.

Antar att de snart slås samma ändå.

Nja, de handlar om två helt olika saker. Och tänk på regel 1.06. De inlägg som inte respekterar detta kommer att raderas.
Citera
2007-12-20, 09:35
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panterpupp
Har en fråga som kanske är lite OT men ändå inte:

Vad har egentligen myndigheterna för möjlighet att ta reda på
personerna bakom alla nick på FB?

Frågan känns ju lite relevant nu...

Jag har faktiskt personligen givit en medlem tipset att börja surfa på öppna nätverk med USB-nätverksadapter för att inte kunna bli spårad, efter att medlemmen skrev ett PM där medlemmen uttryckde oro inför vad man kan och inte kan skriva. Frågan är snarare om det för ordningsmakten går att sammankoppla IP-numret hos en FB-medlem till personen som skriver bloggen.
Citera
2007-12-20, 10:00
Medlem
Spoke_islands avatar
Varför, VARFÖR, får människan? sitta som nämndeman? Cecilia B. Läcker ju värre än ett såll, hon lider av svårartad Koprolali, fattar inte de politiska partierna att hon är en belastning av det allra tyngsta slaget?
Citera
2007-12-20, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Niklasson säger

– Innan domen fallit har hon också skrivit att ”domen säkert kommer att bli hård och att man kommer att statuera exempel”. Och min uppfattning är att domen på ett år och åtta månaders fängelse kraftigt överstiger praxis.

Vem är användaren som skrivit det här inlägget?
Du!

Du måste vara tvillingsyrra till Cecilia.
Citera
2007-12-20, 10:26
Medlem
honken80s avatar
Ingen som frågat fp vad fan de tänkte på när hon fick bli nämdeman i deras regi? Finns det någon sexskandal där också kanske?
Citera
2007-12-20, 10:30
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Ingen som frågat fp vad fan de tänkte på när hon fick bli nämdeman i deras regi? Finns det någon sexskandal där också kanske?

Alf Svenssons alldeles för tidiga nedkliv som partiordförande kanske bottnar i att han insåg att CB ensam kommer ansvara för att dra ner både FP och alla partier i dess närhet? Nu spekulerar jag fritt alltså
Citera
2007-12-20, 10:36
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Alf Svenssons alldeles för tidiga nedkliv som partiordförande kanske bottnar i att han insåg att CB ensam kommer ansvara för att dra ner både FP och alla partier i dess närhet? Nu spekulerar jag fritt alltså

Kanske. om det inte var så att han var ledare för KD, inte FP :-)
Citera
2007-12-20, 10:38
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Kanske. om det inte var så att han var ledare för KD, inte FP :-)

Därav "alla partier i dess närhet".
Citera
2007-12-20, 11:01
Medlem
Stolt Stockholmares avatar
Jaha och varför ansåg sig moderator vara tvingad att radera mina inlägg? De utgjorde inga som helst "brott" mot några lagar eller mot någon person.

Eller "råkade" du tappa bort dom när klippte, klistra, ändra och "modererade" tråden bara?
Citera
2007-12-20, 11:21
Medlem
Byfånens avatar
Om det är galningen, mytomanen C.B som står bakom detta hoppas jag att Domstolsverket entledigar henne omedelbart som nämdeman, detta är ju faan ett hot mot rättsäkerheten.

Annars kommer jag agera mot Domstolsverket, och det kan bli ett jävla liv när man söker domar där hon medverkat, visserligen har de flesta vunnit laga kraft men ändå !
Citera
2007-12-20, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Om det är galningen, mytomanen C.B som står bakom detta hoppas jag att Domstolsverket entledigar henne omedelbart som nämdeman, detta är ju faan ett hot mot rättsäkerheten.

Annars kommer jag agera mot Domstolsverket, och det kan bli ett jävla liv när man söker domar där hon medverkat, visserligen har de flesta vunnit laga kraft men ändå !

Vad skulle du kunna göra menar du? Agera mot Domstolsverket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in