Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2010-01-18, 21:20
  #109
Medlem
UltimateHybrids avatar
bump!
Citera
2010-05-13, 11:50
  #110
Medlem
hmm. i vilka burnout-spel till 360 finns crash mode med?

måste fan ha något partyspel, har fan inte ett skit, förutom rock band vilket blir rätt tradigt, och jävligt drygt för att man blir helt jävla fuckad i ögonen efter en stund.
Citera
2010-05-13, 12:52
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
jävla aproligt spel. Har alltid älskat BO-serien.

Är det någon här som vet hur man ser på kartan om man redan gjort ett event eller inte? Är så tråkigt att behöva köra om det bara för att man inte visste att man redan hade det avklarat :S

Om man kollar närmare så kan man se att det är ett L på eventen om du har klarat den!
Citera
2010-05-13, 12:57
  #112
Medlem
Jag tyckte spelet var roligt tills bilarna blev för snabba! Man hinner inte veja för andra "normala" trafikanter och det är lite för lätt att vinna, du kan, ligga längst bak hela tiden och sedan 10 meter från mål kan du komma före de andra! Men! Det är hur jag känner för spelet! Jag anser inte som alla de andra där ute
Citera
2018-02-22, 15:07
  #113
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Om nu någon missat det så utannonserades burnout paradise remastered häromdagen. Och man behöver inte vänta länge innan det släpps då det kommer redan i mars. 399 kommer det och kosta. Väl mycet för en remaster enligt mig så kommer vänta tills priset går ned men ett köp blir det nog förr eller senare. Har aldrig spelat burnout paradise förut så blir första gången, dessutom törstar jag ju efter ett bra bil spel som är open world. Tröttnar snabbt på sånt som forza och gran turismo där man bara åker runt på banor. Vill dra iväg i en öppen värld och göra events races där istället. Likt horizon, test drive unlimited eller midnight club (vad fan hände med MC rockstar ? Ge mig ett nytt för tusan!) men dem lyser ju med sin frånvaro, iallafall för mig som bara har en switch/ps4.
Citera
2018-02-22, 17:20
  #114
Medlem
Jag hoppas verkligen inte dom göra bara en slapp remake, utan gör om bilfysiken, så bilarna verkligen blir totalt jävla rat om man kör 250 km/h in i en betongvägg.
Citera
2018-05-08, 01:34
  #115
Medlem
bra spel, men måste ändå säga att jag gillade vanliga burnout spelen bättre. alltså de som inte utspelade sig i en hel stad. kändes som att det blev mer "arkad" känsla så.
Citera
2018-05-08, 02:00
  #116
Medlem
Tycker det är ett hyfsat bra spel!
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback