Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-19, 16:29
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmandaPanda
Någon som var där, känner någon som var där eller har varit med om något liknande?

Ja, jag har varit med om massor med liknande händelser. Stora slagsmål mot såväl blattar, skinskallar som vanliga svennar. Oftast var det jag - eller någon av mina vänner - som startade bråken, och jag är så etniskt svensk som man kan bli.

Ungdomar slåss. Oavsett kultur. Är det någon som är överraskad?
Citera
2007-12-19, 18:28
  #14
Medlem
pindelskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Ja, jag har varit med om massor med liknande händelser. Stora slagsmål mot såväl blattar, skinskallar som vanliga svennar. Oftast var det jag - eller någon av mina vänner - som startade bråken, och jag är så etniskt svensk som man kan bli.

Ungdomar slåss. Oavsett kultur. Är det någon som är överraskad?

Att man hoppar på sjukvårdspersonalen förvånas jag över iallfall. Eller inte, om det nu var invandrare som gjorde det.
Citera
2007-12-21, 16:17
  #15
Avstängd
AmandaPandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pindelskin
Att man hoppar på sjukvårdspersonalen förvånas jag över iallfall. Eller inte, om det nu var invandrare som gjorde det.

Exakt, dessa kulturberikande slödder tror att de kan bete sig hur som helst.
Citera
2007-12-27, 01:54
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pindelskin
Att man hoppar på sjukvårdspersonalen förvånas jag över iallfall. Eller inte, om det nu var invandrare som gjorde det.

Man måste ha hållit ögonen stängda och som en snäll dhimmi låtit sig hjärntvättats av pk-klyschor om man blir förvånad [över att vissa invandrargrupper sysslar med sådant].

Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Får man råna och våldta enligt koranen då..

Ja, enligt koranen så får man råna och våldta. Inte muslimska kvinnor då, om de inte är oanständigt klädda förstås.
Citera
2008-04-03, 01:55
  #17
Medlem
Allt av det ni har läst i tidningar med mera är rent BULLSHIT.

Kan dra händelseförloppet lite snabbt.

En kille(Mörkhyad) har tidigare vart ovänn med ett par invandrare(som startade bråket) och får helt plötsligt ett svårt anfall(andnöd eller liknande, kan itne säga exakt) och då hoppar invandrarna på han och slår ner han, kastar en blomkruka i huvudet på han och sparkar på han. Då kommer det vakter samtidigt som den mörkhyade personens vänner kommer för att hjälpa till, men vakterna håller BORT HANS POLARE så dom kan inte rycka in, vakterna för bort invandrarna efter en liten stund, släpper den mörkhyades polare och 1 av dem har jag för mig sopar på den ena invandraren (helt rätt imo).

Efter detta så klarar sig invandrarna utan några som helst straff medan den mörkhyade killen var nära på att avlida, hans vänner får diverse straff etc etc . Tänker inte gå ut med någon som helst information om hur jag vet detta eller vilka som var inblandade.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback