Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-11, 22:36
  #5209
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Jag tycker att han framstår som rätt blåst ärligt talat. Men det kanske är talfelet eller vad det nu är som spökar för honom.

Har inte orkat tittat klart på de senaste avsnitten. Bara jag som otvivelaktigt vill ha mer ruljans i panelen. Man vet redan de nuvarande panelmedlemmarnas ståndpunkter. Känns som att varje avsnitt går på repeat.

Synd att Birro har fel politiska åsikter för Fjäll, annars hade han nog varit mer än välkommen tillbaka. Andra bra tidigare gäster som borde få komma tillbaka är Abizzo, Kviborg, Sladjan och andra sköna typer.

Jag håller med om dina två sista stycken. Jag är trött på Borell, kasta honom och in med Kviborg.
Citera
2017-12-11, 22:46
  #5210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag håller med om dina två sista stycken. Jag är trött på Borell, kasta honom och in med Kviborg.

Tycker Åslund är bra ändå, bäst i panelen just nu iallafall. Tog i lite förut. Men han har svårt ibland att formulera sig bra, kan bli för hafsigt och för osammanhängande när han är uppjagad. Men han är kunnig inom fotboll, det betvivlar jag ej och han tillför något till programmet jämfört med vissa andra som typ Borell. Dessutom känns det som att han har lite bildningskomplex vilket stör mig en del. Mycket snack om hans akademiska kunskaper. Jag har läst lite av hans examensarbete från Södertörn, inget att hänga i julgranen direkt.
Citera
2017-12-11, 23:23
  #5211
Medlem
Steff83s avatar
Håller med om Borell. Han känns trött och passé. Dessutom är han inte ens särskilt kunnig. Han har koll på bakom kulisserna i Italien, eller påstår sig ha. That´s it. Och håller på Arsenal, men inte mer än så. Sen vill han provocera utan att ha på fötterna. Fattar inte varför han hänger i år efter år.
Citera
2017-12-11, 23:40
  #5212
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Birro är persona non grata i Eurotalk:

https://twitter.com/BirroMarcus/stat...82537709621249

På ett påstående om att han borde gästa igen:
Det var ett jävla sätt... Illa, illa.

Både Birro och Osmanagić är ansikten som vore kul att se i ET igen.
Citera
2017-12-12, 08:41
  #5213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Håller med om Borell. Han känns trött och passé. Dessutom är han inte ens särskilt kunnig. Han har koll på bakom kulisserna i Italien, eller påstår sig ha. That´s it. Och håller på Arsenal, men inte mer än så. Sen vill han provocera utan att ha på fötterna. Fattar inte varför han hänger i år efter år.
Han vågar dock inte stå för sina åsikter när det väl gäller. Sa inte ett pip när Hasse Backe hyllade Wenger trots att han i var och varannat program pratar om att ”gubbfan” måste väck. Samma sak när Hamrén gästade, vågade inte säga ett knyst. Tycker ändå han fyller en funktion, även om hans åsikter och snack alltsomoftast är rätt förutsägbara.
Citera
2017-12-12, 09:36
  #5214
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippe86
Han vågar dock inte stå för sina åsikter när det väl gäller. Sa inte ett pip när Hasse Backe hyllade Wenger trots att han i var och varannat program pratar om att ”gubbfan” måste väck. Samma sak när Hamrén gästade, vågade inte säga ett knyst. Tycker ändå han fyller en funktion, även om hans åsikter och snack alltsomoftast är rätt förutsägbara.
Precis. Det också. Så fort huvudpersonen eller någon auktoritet som vet vad han talar om finns närvarande, typ Backe, så blir han alltid tyst som en mus trots att ämnen han annars har hög svansföring i tas upp.
Citera
2017-12-12, 10:28
  #5215
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippe86
Han vågar dock inte stå för sina åsikter när det väl gäller. Sa inte ett pip när Hasse Backe hyllade Wenger trots att han i var och varannat program pratar om att ”gubbfan” måste väck. Samma sak när Hamrén gästade, vågade inte säga ett knyst. Tycker ändå han fyller en funktion, även om hans åsikter och snack alltsomoftast är rätt förutsägbara.

Satt Backe och hyllade det Wenger gjort de senaste åren?
Citera
2017-12-12, 17:06
  #5216
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Satt Backe och hyllade det Wenger gjort de senaste åren?

Han sa väl åtminstone att man får hitta någon bättre innan man sparkar Wenger/diskuterar hans avgång. Så indirekt försvarade han väl honom iallafall ganska rejält.
Citera
2017-12-13, 16:03
  #5217
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Han sa väl åtminstone att man får hitta någon bättre innan man sparkar Wenger/diskuterar hans avgång. Så indirekt försvarade han väl honom iallafall ganska rejält.

Vilket jag någonstans, som en Wenger kritiker, kan hålla med om. Ingen idé att sparka karln om man inte kan ersätta honom med någon som är bättre eller har bättre idéer om hur Arsenal skall utvecklas på plan.
Citera
2017-12-13, 16:06
  #5218
Medlem
Fantantonios avatar
Tyckte om det senaste avsnittet, fick höra sköna anekdoter från Hasse och slapp samma gamla grej från panelen. Känner att dem som medverkar, ibland, säger samma saker. Är definitivt för att man tar in fler gäster som har ett tillräckligt starkt mandat att få tala oavbrutet och ostört.
Citera
2017-12-13, 18:38
  #5219
Medlem
Är det fortfarande inne med mössa på huvudet inomhus som han Fjäll har?
Kanske lite mer street över det hela då kan man tänka.

Det var inget klagomål egentligen utan undrar mest vad han vill signalera.
Citera
2017-12-13, 18:51
  #5220
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Håller med om Borell. Han känns trött och passé. Dessutom är han inte ens särskilt kunnig. Han har koll på bakom kulisserna i Italien, eller påstår sig ha. That´s it. Och håller på Arsenal, men inte mer än så. Sen vill han provocera utan att ha på fötterna. Fattar inte varför han hänger i år efter år.
Vad jag finner märkligt är att han inte ens försöker. Okej att Niva har en otrolig förmåga att formulera sig och att Åslund har en talang för att analysera spelet samt är en gammal spelare. Men Borells nivå är så låg att vilken tomte som helst som ser 3 matcher eller fler i veckan av serie a kan mer än honom.

Det här är trots allt hans heltidsjobb. Han borde se samtliga stormöten 2-3 gånger samt alla andra matcher. Det verkar mest som han har på ett par matcher i bakgrunden varje vecka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback