Citat:
Ursprungligen postat av
Asdfghjkl-12345
Jag förstår att du är en tråd som heter" Allt skvaller om Måns Zelmerlöw" men du går verkligen all in för att övertyga världen om att allt detta skvaller är sanningen något vi diskuterar kring om det är så. Om du läser på om vad narcissister är och gör så kanske du får en sann upplevelse. Där står, och jag tycker den engelska förklarar det bra :
comparing you unfavorably to others, dismissing your achievements and efforts. It's a way for them to maintain a sence of superiority and control in the relationship ..
När jag lade fram fakta tidigare var det väldigt jobbigt för en del som vidhöll sina åsikter i sten, som lade och lägger till smeknamn för att förminska och de som förminskade oss alla som skrev emot, man skulle inte ens svara. Det är verkligen narcissism.
Här har du kännetecken på em narcissist.
"När narcissism blir en störning:
Grandios självbild: En överdriven känsla av sin egen betydelse, talanger och prestationer.
Behov av beundran: Ett stort behov av att bli beundrad och uppmärksammad, och att vara i fokus.
Bristande empati: Svårt att känna och förstå andras känslor och behov.
Utnyttjande av andra: Använder och utnyttjar andra för att uppnå sina egna mål och önskemål.
Svårt att hantera kritik: Blir lätt irriterade och arga vid kritik eller misslyckanden.
Fantasier om makt, framgång och skönhet: Kan ha fantasier om att bli rik, framgångsrik eller vara en vacker och älskvärd person.
Tvivel på andra: Kan tvivla på andras talanger och prestationer och se ner på dem.
Oförmåga att hantera sina egna känslor: Kan ha svårt att känna och hantera sina egna känslor, vilket kan leda till beteenden som manipulering, gaslighting och projicering.
Manipulerande beteende: Kan använda manipulerande metoder för att uppnå sina mål, inklusive gaslighting, projicering och triangulering.
Aggressivitet och ilska: Kan bli arga och aggressiva vid kritik eller om de inte får som de vill."
Jac tycker det låter som ett fåtal i tråden samt den de vurmar för