2025-06-04, 01:06
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ok varför det?
För att det påminner om PetterNiklas, kanske?
Citera
2025-06-04, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Vad vet du om han missbrukar nu? Ingenting så därför bör du hålla tyst. Om något är skrämmande så är det dina kommentarer.
Han har erkänt missbruket och visat positivt på tester. Det är få missbrukare som är påverkade 24/7, men de är ändå missbrukare. MånsPetter har förlorat sin familj på grund av sitt kokainmissbruk, hur kan du tycka att det är skrämmande att jag skriver något som alla vet? Lever du i någon sorts förnekelse från verkligheten?
Citera
2025-06-04, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Att kalla någon för hela namnet, trots att personen föredrar ett annat, kan vara en härskarteknik. Det kan vara ett sätt att förminska personen, göra dem osynliga och ge intrycket av att deras preferenser inte respekteras
Kan det vara det du skriver om som MånsPetters mamma gör sig skyldig till? Är det som en följd av detta som han har sökt tröst i droger, korta förhållanden och otrohet. Du är något på spåren här! Hans problem kan bero på mammans förminskande och att han inte har blivit sedd under sin uppväxt.
Citera
2025-06-04, 07:09
Medlem
Lever du i någon sorts förnekelse från verkligheten?
Måns sexmissbrukaren är notorisk otrogen och alla vet om det.
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Ja det var tydligt. Tror begreppet att Måns är " notoriskt otrogen" även kommer härifrån. Det finns inga bevis på att han varit otrogen under deras tid tillsammans, inte en enda kvinnas namn har framkommit, det hade det annars gjort. Det finns också en avundsjuka mot Ciara där man vill separera dem så det hatet finns också. " Otrohet " måste kommit någonstans ifrån och inte är det då från Måns. Vem har sagt det, vem har ringt henne? Varför har de sagt "det "till henne? Vad var den personens avsikter?

Är grunden till hennes hat påstådda otroheten, svartsjuka? Hade hon hjälpt honom på ett annat sätt med drogproblematiken om inte detta fanns?

Här skrivs ofta ogrundat hat mot framgångsrika kända personer av människor som inte alltid själva mår så bra. Önskar att någon sagt det.
Citera
2025-06-04, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Om han inte känner behov av att missbruka nu så var det förmodligen så att han ville fly bort från barn och äktenskap. Kan inte se någon annan förklaring till missbruket.

KokainMissbruket har enligt många här i tråden funnits med långt före barn och äktenskap.

Om drogtrigger för honom skulle vara flykt från det han upplever jobbigt som du skriver (kan vara annat, som positivt kicksökande på turneer) så borde den triggern vara rejält utlöst nu. Familj, karriär, rykte i nuläget förstört, extremt negativ och avslöjande exponering, bekanta drar sig undan osv

Inget bra läge om man gillar att fly och ta droger. Då är säker inte ” den glada snickaren” intervjun i Båstad helt med sanningen överensstämmande.
Citera
2025-06-04, 08:26
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenOfKidsAndCats
Stort tack till Katperlom, Havang m.fl. som orkar kämpa på mot diverse psykotiska/förnekande/allt annat än objektiva skribenter i tråden. Så uppenbart att minst två är nära MZ, alternativt stalkers med stort S.

Narcissist är man oavsett bransch. Många vittnar om sådana drag hos MZ redan innan kändisskap. Om man inte tror på det är det bara att 1) läsa den här tråden från början och 2) lyssna på rättegången.

Att vissa stalkers/extrema fans/närstående försöker skifta fokus till vem som är mest känd etcetera är ju patetiskt. Framför allt Lazydell framstår som riktigt obehaglig och sjuk.

Ciara lär göra vad som krävs, om det så är att sätta sig i en lägenhet och jobba som städare. I så fall är det MZ som sätter henne i den sitsen, men det viktigaste lär vara det egna måendet och barnens mående. Inte kändisskapet. Jag är inget fan av någon av dem, men intresserade mig för denna händelse/skilsmässa på grund av de extremt många parallellerna mellan MZ och flera narcissister jag har känt.

Verkar inte den där Ciara rätt narcissistisk också? Hon har i vart fall ingen aura av ödmjukhet kring sig precis.
Citera
2025-06-04, 10:05
Medlem
Citat:
Ja det var tydligt. Tror begreppet att Måns är " notoriskt otrogen" även kommer härifrån. Det finns inga bevis på att han varit otrogen under deras tid tillsammans, inte en enda kvinnas namn har framkommit, det hade det annars gjort. Det finns också en avundsjuka mot Ciara där man vill separera dem så det hatet finns också. " Otrohet " måste kommit någonstans ifrån och inte är det då från Måns. Vem har sagt det, vem har ringt henne? Varför har de sagt "det "till henne? Vad var den personens avsikter?

Är grunden till hennes hat påstådda otroheten, svartsjuka? Hade hon hjälpt honom på ett annat sätt med drogproblematiken om inte detta fanns?

Här skrivs ofta ogrundat hat mot framgångsrika kända personer av människor som inte alltid själva mår så bra. Önskar att någon sagt det.

Han säger själv under rättegången att han varit otrogen. Han har pratat om att han varit otrogen i tidigare förhållanden också. Det är inte precis någon hemlighet.
Citera
2025-06-04, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Lever du i någon sorts förnekelse från verkligheten?
Måns sexmissbrukaren är notorisk otrogen och alla vet om det.

Jag förstår att du är en tråd som heter" Allt skvaller om Måns Zelmerlöw" men du går verkligen all in för att övertyga världen om att allt detta skvaller är sanningen något vi diskuterar kring om det är så. Om du läser på om vad narcissister är och gör så kanske du får en sann upplevelse. Där står, och jag tycker den engelska förklarar det bra :

comparing you unfavorably to others, dismissing your achievements and efforts. It's a way for them to maintain a sence of superiority and control in the relationship ..

När jag lade fram fakta tidigare var det väldigt jobbigt för en del som vidhöll sina åsikter i sten, som lade och lägger till smeknamn för att förminska och de som förminskade oss alla som skrev emot, man skulle inte ens svara. Det är verkligen narcissism.
Citera
2025-06-04, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Om man har väldigt starka känslorför.. ir en person så kan mannog förlåta en otrohet men inte om den e upprepar sig som något naturligt i tillvaron,dåfick det nog vara bra. Och skulle transa vara inblandad fick det bli ännu säkrare slut.Transorna får väl sköta sitt med andra transor.Det ska inte en gift man nedlåtande sig till.

Efterlyste BEVIS det här var inga utan bara din åsikt om transor som får stå för dig.
Citera
2025-06-04, 10:56
Medlem
Han säger själv under rättegången att han varit otrogen och i massmedia .
Detta faktum om dig ..du lever i någon sorts förnekelse från verkligheten.

Citat:
Jag förstår att du är en tråd som heter" Allt skvaller om Måns Zelmerlöw" men du går verkligen all in för att övertyga världen om att allt detta skvaller är sanningen något vi diskuterar kring om det är så. Om du läser på om vad narcissister är och gör så kanske du får en sann upplevelse. Där står, och jag tycker den engelska förklarar det bra :

comparing you unfavorably to others, dismissing your achievements and efforts. It's a way for them to maintain a sence of superiority and control in the relationship ..

När jag lade fram fakta tidigare var det väldigt jobbigt för en del som vidhöll sina åsikter i sten, som lade och lägger till smeknamn för att förminska och de som förminskade oss alla som skrev emot, man skulle inte ens svara. Det är verkligen narcissism.
Citera
2025-06-04, 11:18
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:

Här har du kännetecken på em narcissist.
"När narcissism blir en störning:
Grandios självbild: En överdriven känsla av sin egen betydelse, talanger och prestationer.
Behov av beundran: Ett stort behov av att bli beundrad och uppmärksammad, och att vara i fokus.
Bristande empati: Svårt att känna och förstå andras känslor och behov.
Utnyttjande av andra: Använder och utnyttjar andra för att uppnå sina egna mål och önskemål.
Svårt att hantera kritik: Blir lätt irriterade och arga vid kritik eller misslyckanden.
Fantasier om makt, framgång och skönhet: Kan ha fantasier om att bli rik, framgångsrik eller vara en vacker och älskvärd person.
Tvivel på andra: Kan tvivla på andras talanger och prestationer och se ner på dem.
Oförmåga att hantera sina egna känslor: Kan ha svårt att känna och hantera sina egna känslor, vilket kan leda till beteenden som manipulering, gaslighting och projicering.
Manipulerande beteende: Kan använda manipulerande metoder för att uppnå sina mål, inklusive gaslighting, projicering och triangulering.
Aggressivitet och ilska: Kan bli arga och aggressiva vid kritik eller om de inte får som de vill."
Jac tycker det låter som ett fåtal i tråden samt den de vurmar för
Citera
2025-06-04, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Han säger själv under rättegången att han varit otrogen och i massmedia .
Detta faktum om dig ..du lever i någon sorts förnekelse från verkligheten.

Säg gärna vad du tror och skvallra på men kommentera inte mig hur jag lever det här liksom inte hit och är ointressant. Jag har förstått din synpunkt och vi enas inte där. Jag ser det verkligen på annat sätt och har mina motiveringar. Förstår att de går till rätten för de ser det på olika sätt och ord kommer stå mot ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in