2025-06-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumfidusen71
Hon har inte hotat att berätta. Hon bemöter endast Måns lögner som han har sagt i media och på sociala medier.
Jo, det är exakt vad hon gjort?
Hon är (var?) tydligen inte alls rädd för förtal och om MZ skulle stämma henne säger hon att hon har mycket att berätta. Det är hennes ord och det är ett hot.
Men kollar du hennes instapost 14 maj, så ser du att den har redigerats. Hon försökte skrämmas men blev, av någon anledning, själv skrämd.
Nåväl, det finns alltid screenshots och ingenting försvinner.
Citera
2025-06-03, 07:37
Medlem
https://bjarenu.se/baastad/maans-zel...r-en-scen/7747
Citera
2025-06-03, 07:59
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Undrar om han kontaktade tidningen själv....
Citera
2025-06-03, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma

Verkar va ett stort projekt o tänkte om Anders Öfvergård kommer o kollar. Konstigt att tennismuseet lämnat plats. Men det är kanske stort o glest. O det där med vintillstånd, hur går det? Kanske har ngn annan det?
Senast redigerad av Cianneli 2025-06-03 kl. 08:12.
Citera
2025-06-03, 08:10
Medlem
Ibland slås man av fräckheten.

Hela vistelsen för Chiara och barnen i Sverige bygger på grundförutsättningen att Måns ska vara drogfri. Det är inget orimligt krav när man rycker upp 3/4 av familjen från det land de levt hela sitt liv, för att försöka rädda äktenskapet. En bror blir också lämnad i England.

Måns klarar inte, eller är inte motiverad att bli drogfri. Han går in i ett, vad det verkar, ganska okontrollerat missbruk. Alternativet är att han länge har varit i det, men lyckats dölja det då han är stora delar av sin tid i Sverige.

Då grundförutsättningarna inte är infriade och det blir en otrygg och obehaglig situation med en missbrukande och otrogen make och pappa, så vill mamman flytta tillbaka med barnen till England där hon och de har sin trygghet.

Måns borde vara djupt ångerfull och stå för att han förstört hela satsningen. HAN har orsakat det här och orsakat så många människor smärta och förstört så mycket för sig själv.

ISTÄLLET är Chiara, enligt honom, en sämre vårdnadshavare än en Eurovision-crazy nanny och brodern som hälften av sitt liv bor med dem, har nu inga band till bröderna och är bara jobbig. Han börjar nu bedriva juridiska processer för att behålla barnen i Sverige. HALLÅ!!! Dealen ör off. Grundförutsättningen är inte längre infriad.

Man tar sig för pannan.
Citera
2025-06-03, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli

Haha vilket skämt. Sedan när
Gillar månsan att snickra? Alla som har sett han i arga snickaren ser ju att Måns är skit lat och inte gillar något hantverk alls och har ingen kontroll. Nu är Måns en artist så jag förstår att man har olika intressen, men att skruva och renovera är INTE Måns favorit sak. Och han uppger att han älskar det i denna artikel . Hahah!!! Hyckleri
Citera
2025-06-03, 08:43
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma

Självklart, det är en gratistidning i Båstad som ges ut en gång i veckan. Ett reklamblad med lite redaktionell text här och där. Men bra att Måns sysselsätter sig, bra för den psykiska hälsan och skingrar säkert de destruktiva tankarna.
Citera
2025-06-03, 08:53
Medlem
Snickare, det står för något tryggt, jordnära, beundransvärt, men ändå inte töntigt utan sexigt och manligt. Och motsatsen till koksande otrogen artist som vill sitt ex och sina barn illa. Han jobbar desperat strategiskt nu, för att rädda sig kvar.

Men sorry, Måns. Du kan inte ha det gjorda ogjort, och det gjorda säger allt. Kom igen med ditt snickrande efter 10 nyktra och trogna år, så kanske den imagen skulle vara mer trovärdig och äkta. Som det är nu så sminkar du en gris.
Citera
2025-06-03, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Självklart, det är en gratistidning i Båstad som ges ut en gång i veckan. Ett reklamblad med lite redaktionell text här och där. Men bra att Måns sysselsätter sig, bra för den psykiska hälsan och skingrar säkert de destruktiva tankarna.

Om det vore så väl. Jag hoppas du har rätt. Men tyvärr tror jag detta är minst 99% strategi.
Citera
2025-06-03, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Om det vore så väl. Jag hoppas du har rätt. Men tyvärr tror jag detta är minst 99% strategi.

Där borde ju va ngn som leder arbetet. Ville inte den va med på bild?
Citera
2025-06-03, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Undrar vart ert hat kommer från. Är det erfarenheter av något liknande eller bara hat mot Måns. Påhoppen och era elakheter delar ni och drar er inte för att ge er på alla som tänker annorlunda än er. Vi ser de brott som begås framför våra ögon och inga elaka påhopp från er ändrar det faktum att de ägt rum och Måns har alla möjligheter att anmäla dem när det är rätt tillfälle.

Jag för min del känner inget hat alls. Gentemot någon. Hur är det med DITT hat mot Ciara?

Dock stör jag mig på falska människor och egocentriska bekräftelsenarkomaner. Måns får ingen sympati från mig för att försöka hålla kvar sin helyllefasad med snickeribilder. Fasaden har rämnat. Nu vet vi vem han är. Snickar-imagen hjälper inte ett dugg. Det bästa han kunde göra i det här läget är naturligtvis att dra sig undan från offentligheten helt och jobba med sitt tillnyktrande på heltid. (Och gärna snickra). Då hade han haft åtminstone litegrann trovärdighet, och man kunnat ta honom på lite mera allvar. Men inte Måns inte. Han vill desperat klänga sig fast i rampljuset till vilket pris som helst. Det blir obehagligt, och jag kan bara beklaga hans mående och person. Skulle inte vilja vara i hans skor. Hur han måste må när kamerorna stängts av. Det kan inte vara kul att vara Måns...
Citera
2025-06-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Snickare, det står för något tryggt, jordnära, beundransvärt, men ändå inte töntigt utan sexigt och manligt. Och motsatsen till koksande otrogen artist som vill sitt ex och sina barn illa. Han jobbar desperat strategiskt nu, för att rädda sig kvar.

Men sorry, Måns. Du kan inte ha det gjorda ogjort, och det gjorda säger allt. Kom igen med ditt snickrande efter 10 nyktra och trogna år, så kanske den imagen skulle vara mer trovärdig och äkta. Som det är nu så sminkar du en gris.

Herregud vilket århundrade lever du i , sexigt och manligt ? Trodde vi kommit längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in