2025-07-21, 09:56
Avstängd
[quote=vemedinma|92486182]
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345

Man har inte mycket till positivt i sitt liv om man har behov av att ha folk på IG som man så starkt ogillar. För att senare spä på och förvränga så det låter som man har en dold kamera hemma hos personen.

Drama igen. Starkt ogillar? Jag har synpunkter och alla småbarnsföräldrar med vinglas i handen kommer jag även fortsättningsvis reagera på vilket är sunt. Borde även du göra och om du är så pass nära säga ifrån om. Om man lever så att det inte tål att ses kanske man inte skall ha instagram, man bör inte lägga ut bilder. Tror faktiskt vindrickandet är värre än vad som framgår på bilderna vilket är förfärligt.
Citera
2025-07-21, 10:04
Medlem
vemedinmas avatar
[quote=Asdfghjkl-12345|92486687]
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma

Drama igen. Starkt ogillar? Jag har synpunkter och alla småbarnsföräldrar med vinglas i handen kommer jag även fortsättningsvis reagera på vilket är sunt. Borde även du göra och om du är så pass nära säga ifrån om. Om man lever så att det inte tål att ses kanske man inte skall ha instagram, man bör inte lägga ut bilder. Tror faktiskt vindrickandet är värre än vad som framgår på bilderna vilket är förfärligt.
Men du försvarar en som väljer vitt pulver i näsan och dricker vin som är förälder till samma barn och gjort detsamma med de i sitt liv...
Citera
2025-07-21, 10:23
Avstängd
[quote=vemedinma|92486719]
Citat:

Men du försvarar en som väljer vitt pulver i näsan och dricker vin som är förälder till samma barn och gjort detsamma med de i sitt liv...

Det är lika illa det. Problemet är att någon har egenintresse i att Måns framställs i dålig dager och gärna så offentligt det bara går. Det dramatiseras överdrivs hittas på och dras lögner omkring hans person i ett allvarligt läge som har med hans egna barn att göra. Det är allvarligt. Jag vet inte omfattningen men vet att här ljugs det och hans fd har egenintressen som lätt genomskådas.
Citera
2025-07-21, 10:40
[quote=Asdfghjkl-12345|92486820]
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma

Det är lika illa det. Problemet är att någon har egenintresse i att Måns framställs i dålig dager och gärna så offentligt det bara går. Det dramatiseras överdrivs hittas på och dras lögner omkring hans person i ett allvarligt läge som har med hans egna barn att göra. Det är allvarligt. Jag vet inte omfattningen men vet att här ljugs det och hans fd har egenintressen som lätt genomskådas.

Måns säljer för helvete vin!! Dels på flaska och dels i sin bar. Men du menar att alla föräldrar som då köper av honom är lika illa som urspårade knarkare?!
Det är normalt att dricka vin i västvärlden. Speciellt i England och Frankrike, Italien osv.
Ciara har aldrig haft problem med alkohol som Måns har. Han har i årtionden betett sig förödande under påverkan så att det gått ut över arbete och relationer. Det har inte Ciara.
Hon beter sig civiliserat och har ett socialt liv. Något som räknas som SKYDDSFAKTOR i socialt arbete. Mycket bättre än att hon suttit hemma jämt utan vänner och familj.
Citera
2025-07-21, 10:52
Avstängd
[quote=Bjorndenratte|92486937]
Citat:

Måns säljer för helvete vin!! Dels på flaska och dels i sin bar. Men du menar att alla föräldrar som då köper av honom är lika illa som urspårade knarkare?!
Det är normalt att dricka vin i västvärlden. Speciellt i England och Frankrike, Italien osv.
Ciara har aldrig haft problem med alkohol som Måns har. Han har i årtionden betett sig förödande under påverkan så att det gått ut över arbete och relationer. Det har inte Ciara.
Hon beter sig civiliserat och har ett socialt liv. Något som räknas som SKYDDSFAKTOR i socialt arbete. Mycket bättre än att hon suttit hemma jämt utan vänner och familj.

Måns säljer vin. Bilderna av Ciara med sina barn och vinglaset främst? Inte sett något sådant av Måns men bilder av honom i reklamsyfte. Barn är ej tillåtna vara med i vinreklam så vad gör hon?
Varför inte umgås med barnen med barnfamiljer/ gemensamma aktiviteter?
Citera
2025-07-21, 10:56
Medlem
Citat:
Problemet är att någon har egenintresse av att framställa Måns motpart som dramatisk och lögnaktig, och få henne att tro att hon inte kommer att bli trodd, när det finns starka bevis i tingsrätten att det är familjen Zelmerlöw som ägnar sig åt överdrifter och manipulation - vilket tingsrätten såg igenom.
Citera
2025-07-21, 11:00
Medlem
[quote=Asdfghjkl-12345|92486987]
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte

Måns säljer vin. Bilderna av Ciara med sina barn och vinglaset främst? Inte sett något sådant av Måns men bilder av honom i reklamsyfte. Barn är ej tillåtna vara med i vinreklam så vad gör hon?
Varför inte umgås med barnen med barnfamiljer/ gemensamma aktiviteter?

Hur vet du att Ciara inte gör allt detta?
Citera
2025-07-21, 11:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Så energiskt som du som nykomling kastar dig över en enda användare... Hur vet vi överhuvudtaget att det inte är DU som ljuger här, när du gör så mycket för att inte återge den exakta formuleringen? Utan bara de som har ändrat den?

Formulering från GP:
Jag har varit emot droger hela mitt liv men för två år sedan dök det upp i turnébussen. ”Alla andra” gjorde det. Det är så vanligt i min bransch, så det blev svårt att inte testa.

Av detta kan man faktiskt ganska tydligt se att ”alla andra” och ”vanligt i min bransch” hör ihop. Men då kan man ju inte längre använda det för att kasta omkring sig med det?
Man kan tydligt se att turnébussen, branschen och ”alla andra” hör ihop. Varför annars ens nämna turnébussen? Om det handlade om några andra i branschen än kollegorna i bussen så hade det inte funnits någon att testa med.

Det är ett direkt citat från GP så ingen har ändrat den.
Citera
2025-07-21, 11:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Arrangörerna? Du har nog läst fel. Det var en som högljutt uttryckte sin missnöjdhet i pressen. Kanske var det en till som klagade. Resten skulle ha arrangerat konserterna?
Varifrån kommer påståendet om semestern? Uppenbarligen uteslutande från en vän till mamman. Hur kan du då veta att hon inte bara påstod det för att skapa oro här? Det fanns inget offentligt om detta.
Och kanske har du också märkt att han inte får besöka sina barn så lätt? För att Ciara kräver ett test? På vilken rättslig grund, undrar jag...

Vad sägs om att barnen, precis som alla tidigare år, får tillbringa sin semester i Sverige? Det skulle ju kunna ske under övervakning av en betrodd person, även för de som sprider panik här? Ska barnen nu stanna i England under hela sommarlovet? Medan mamman är borta och arbetar för att tjäna de pengar hon nu behöver för allt?
Sist barnen var till Sverige så tog MånsPetter deras pass och hindrade dem från att åka tillbaka till GB.
Citera
2025-07-21, 11:26
Medlem
Hörde att Måns var på Bara Vara som är så inne nu bland eliten.
Citera
2025-07-21, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Man kan tydligt se att turnébussen, branschen och ”alla andra” hör ihop. Varför annars ens nämna turnébussen? Om det handlade om några andra i branschen än kollegorna i bussen så hade det inte funnits någon att testa med.

Det är ett direkt citat från GP så ingen har ändrat den.
Nej, det är ganska självklart att det "dök upp i turnébussen" är fristående och nämns för att ge kontext till hur det började. Hade "alla andra" syftat på kollegorna i bussen, hade de gått att identifiera och han hade själv gjort sig skyldig till förtal. Han är inte dum och det hade dessutom upptäckts vid granskningen han & pr-teamet fick göra innan publicering. Det styrks även genom att kollegorna från bussen fortfarande spelar med honom.
Citera
2025-07-21, 12:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Nej, det är ganska självklart att det "dök upp i turnébussen" är fristående och nämns för att ge kontext till hur det började. Hade "alla andra" syftat på kollegorna i bussen, hade de gått att identifiera och han hade själv gjort sig skyldig till förtal. Han är inte dum och det hade dessutom upptäckts vid granskningen han & pr-teamet fick göra innan publicering. Det styrks även genom att kollegorna från bussen fortfarande spelar med honom.
Det är givet att det började i bussen. Varför skulle de sluta spela med honom? Hade de varit oskyldiga så hade det givetvis varit en motsatt reaktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in