Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-20, 21:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Kan du inte glädjas lite istället åt att barnen har det bra nu och får vara med sin mamma? Det är varje barns mardröm att behöva skiljas från sin mor och ännu värre att placeras ihop med en narkoman och dennes stalker. MånsPetter har bara 2 val. Fortsätta som innan eller ta sig ordentligt i kragen. För sin egen skull. Barnen är på rätt plats.
Har någon nyligen frågat hur barnen verkligen mår? Och om de kanske också saknar sin pappa? Åh, vet du inte det? Synd att du då kommer med sådana påståenden utan att veta hur det verkligen ser ut just nu.
Citera
2025-07-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Barnen är offer, inte hon (!!) inte han. Det skall handla om dem främst.
De är också offer. MånsPetter har orsakat mycket elände med sitt missbruk och sin horlevnad. Möjligen också genom sin aggression.
Citera
2025-07-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Barnen var hos sin mamma i Sverige varannan vecka... och när skilsmässan äntligen är över kommer de att tillbringa tid hos sin mamma igen bara varannan vecka... och det är att förvänta sig att domstolen nu, innan den fattar det slutgiltiga beslutet, även kommer att beakta hennes beteende, hennes vanor, sjukdomshistoria och så vidare.....
Det kommer definitivt inte att bli något varannanvecka boende. Det går inte riktigt ihop med skolan förstår du. Det kommer att bli vissa längre lov beroende på om MånsPetter klarar av att lämna rena drogtester.
Citera
2025-07-20, 21:31
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Så ni vill säga att om Måns skulle skriva ner sina upplevelser i en låt nu, skulle ni inte bara stödja det, utan också hylla det? Ingen av er skulle spy ut er ilska, som ni gör vid varje tillfälle just nu? Ni skulle alltså tycka att det var lika bra som nu med henne, att hon offentliggör det efter bara fyra månader och att saken ännu inte är avslutad?

Ja, jag tror du har förstått det rätt. Men för fel sida.
Ingen har väl hindrat honom att skriva musik. Den allmänna uppfattningen här är väl att han ska "man up" och ta tag i sina problem. Och framförallt att äga de, inte skylla på andra och bortförklara sin skit.
Citera
Medlem
Citat:
Kan du inte glädjas lite istället åt att barnen har det bra nu och får vara med sin mamma? Det är varje barns mardröm att behöva skiljas från sin mor och ännu värre att placeras ihop med en narkoman och dennes stalker. MånsPetter har bara 2 val. Fortsätta som innan eller ta sig ordentligt i kragen. För sin egen skull. Barnen är på rätt plats.

Barnen är väl hos hennes fd fd och var var de när hon var på fest hos mamman, såg fö ut som en fyllefest.... Hon är ute med vänner, var är barnen?
Citera
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Har någon nyligen frågat hur barnen verkligen mår? Och om de kanske också saknar sin pappa? Åh, vet du inte det? Synd att du då kommer med sådana påståenden utan att veta hur det verkligen ser ut just nu.
Det är väl bara att ringa om nu saknaden är så stor. Dock tror jag att ungarna mår bra nu då dom slipper bråk och en bakfull pappa som dyker upp då och då. Om dom skulle bo hos MånsPetter och hans stalker? Du tror inte att dom skulle gråta sig till sömns efter sin mamma? Och bror. Man äger inte sina barn och man ska förtjäna deras kärlek. Nu kan du lägga ner tramset om att han är så oumbärlig och viktig.
Citera
2025-07-20, 21:32
Medlem
Vilket alkoholprov fick Måns lämna och vilket värde uppvisade det? Om varje musiker var tvingade till alkoholprover så hade nog våra scener gapat tomma. Har dålig koll i det här fallet, men fattar att barn är inblandade och då ska man givetvis göra allt för att skydda dom. Har hans ex testats för liknande också?
Citera
2025-07-20, 21:34
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Barnen är väl hos hennes fd fd och var var de när hon var på fest hos mamman, såg fö ut som en fyllefest.... Hon är ute med vänner, var är barnen?
Det är klart att du ser en fyllefest så fort Ciara visar sig bland vänner. Du har ju koll på allt hon gör och det är skrämmande. Jag skulle vara skiträdd om jag var Ciara. Bra att hennes ex ex tar hand om barnen när hon träffar sina vänner. En bra manlig förebild vilket saknades inom hemmets väggar.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-07-20 kl. 21:39.
Citera
2025-07-20, 21:34
Medlem
Citat:
Det är väl främst MånsPetters bekymmer? Det är bara han som kan lösa det problemet. Han får väl bosätta sig så han kan träffa dem regelbundet. Det är så alla får lösa sitt umgänge efter en skilsmässa. Det finns ingen gräddfil och barnens hemvist är i deras hemland.
Citera
2025-07-20, 21:35
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
När jag tittar på den vanliga skvallerpressen ser jag att det har varit fler artiklar om henne på sistone. Vad säger du om det? Vem vill inte glömmas bort?
Båda behöver försörja sig som jag skrev. Skillnaden är att hon inte bjudit in till intervju och dikterat villkor för det hela. Det som skrivs är ju ofta saker som snappats upp på hennes sociala medier. Måns vill ju gärna bli intervjuad....och där kommer informationen direkt från honom, mångt och mycket för att vill försöka behålla image av att vara en klämkäck svärmorsdröm
Citera
2025-07-20, 21:41
Medlem
Citat:
Det är väl bara att ringa om nu saknaden är så stor. Dock tror jag att ungarna mår bra nu då dom slipper bråk och en bakfull pappa som dyker upp då och då. Om dom skulle bo hos MånsPetter och hans stalker? Du tror inte att dom skulle gråta sig till sömns efter sin mamma? Och bror. Man äger inte sina barn och man ska förtjäna deras kärlek. Nu kan du lägga ner tramset om att han är så oumbärlig och viktig.

Han är deras pappa, oumbärlig och jätteviktig och kommer alltid vara deras förebild och viktigaste mansperson i livet. Han var det, är det och kommer vara det. Han är så innerligt älskad av sina söner. Det kan du inget göra åt hur mycket du än skriver här. Och skulle hans karriär dala är det sönerna som blir ledsna, om Måns blir ledsen. Drabbas Måns ekonomiskt drabbas sönerna. Allt slår tillbaka på hans barn. Hur mycket hat du än lägger på honom kommer de älska honom, vad du än skriver här eller på andra platser. Du får helt enkelt se dig besegrad.
Citera
2025-07-20, 21:43
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Båda behöver försörja sig som jag skrev. Skillnaden är att hon inte bjudit in till intervju och dikterat villkor för det hela. Det som skrivs är ju ofta saker som snappats upp på hennes sociala medier. Måns vill ju gärna bli intervjuad....och där kommer informationen direkt från honom, mångt och mycket för att vill försöka behålla image av att vara en klämkäck svärmorsdröm
Jag tror även Expressen tröttnar snart på att höra hans tjatande om barnen som han svikit. Det börjar bli patetiskt och karln skyller till och med den inställda turnen på ungarna fast det var hans knarkande som avgjorde detta. Hela turnebussen bestod av kokainmissbrukare enligt MånsPetter,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in