Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2007-12-14, 23:25
  #25
Medlem
Är väl ganska "common sense" att mamman inte bör ligga på aas,sen om pappan gör det kvittar väl.
Citera
2007-12-15, 19:44
  #26
Medlem
On Steroidss avatar
Om man kurar har det ingen som helst betydelse för barnets utveckling. Ingen alls!
Däremot om man kurar hårt så kan kroppen egna produktion minska eller avta helt och då ger det inte tillräckligt livliga spermier och man kan under en tid vara oförmögen att skaffa barn. Det är dock inte bestående utan kommer tillbaka då kroppen fattar att den måste börja producera igen.

Så har jag fått förklarat av en läkare som jag är bra bekant med.
Citera
2007-12-16, 02:19
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
. Det är dock inte bestående utan kommer tillbaka då kroppen fattar att den måste börja producera igen.

Jaså du.

Så dom som måste få HRT livet ut pga aas missbruk dom bara fejkar sina värden då eller?

//Nikke
Citera
2007-12-16, 18:39
  #28
Medlem
...vill ju ha friska barn inte hotmailbarn [/quote]

HAHAHAHAHAHAHA !!!!!
Citera
2007-12-17, 10:20
  #29
Medlem
Lee666s avatar
Vilket jävla skitsnack!
Jag gjorde min grabb när jag var "på" å han mår bra å ser normal ut.
Vem har lurat i dig sån här dynga?!
Citera
2007-12-17, 16:18
  #30
Medlem
Risken att ett barn kan födas med ett handikapp gäller väll alla, inte bara folk som använder AAS ??? Kanske att risken kan vara större.....? Eller så skyller "Läkarna" bara på att det kan vara sterioder som gjort det. Jag tror det är skitsnack i alla fall. Kura på & glöm framförallt inte kn_llat !
Citera
2018-11-16, 14:16
  #31
Medlem
Rolig gammal tråd, satt precis och tänkte på det, mer om de kan ge några fördelar eller så för barnen. Nu tror jag ju inte att det kan det då den lilla sperman som vi män tillför i jämförelse med vad kvinnans kropp sedan gör.

Men jag har två barn varpå det första blev till när jag var off och det andra när jag var on.

Första barnet är och har alltid varit smalt och långt, styrka som en normal unge liksom. Det andra barnet jag var med och skapade ser ut som en liten kroppsbyggare. Nacke som en tjur, rejäla armar, rygg bred som fan och stark är ungen också. 10 månader gammal och flyttat bord, välter stolar. Lyfter mjölkpaket. Bollar med en 2,5kg vikt som det var luft. Det ser helt sjukt ut😂 Möjligen en släng av någon form av adhd eller liknande😂 Verkligen en miniversion av mig själv😂

Tråden är 11 år gammal, så ni som skrivit här, hur har era barn utvecklats, har ni fått barn osv?
__________________
Senast redigerad av MrProton 2018-11-16 kl. 14:18.
Citera
2018-11-17, 00:33
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrProton
Rolig gammal tråd, satt precis och tänkte på det, mer om de kan ge några fördelar eller så för barnen. Nu tror jag ju inte att det kan det då den lilla sperman som vi män tillför i jämförelse med vad kvinnans kropp sedan gör.

Men jag har två barn varpå det första blev till när jag var off och det andra när jag var on.

Första barnet är och har alltid varit smalt och långt, styrka som en normal unge liksom. Det andra barnet jag var med och skapade ser ut som en liten kroppsbyggare. Nacke som en tjur, rejäla armar, rygg bred som fan och stark är ungen också. 10 månader gammal och flyttat bord, välter stolar. Lyfter mjölkpaket. Bollar med en 2,5kg vikt som det var luft. Det ser helt sjukt ut😂 Möjligen en släng av någon form av adhd eller liknande😂 Verkligen en miniversion av mig själv😂

Tråden är 11 år gammal, så ni som skrivit här, hur har era barn utvecklats, har ni fått barn osv?

Haha, känner igen funderingarna. Jag fick min första under pct med hcg och den andre helt off efter kur. Första är mer åt nornala hållet och andra är som du beskriver en tjur, helt galen och sjukt stark, skriker och krossar allt i si väg, 10 månader . Jag är mycket skeptiskt att det påverkar hur barnet blir föutom om mamman kör under dessa 10mån.

Dom spermierna som blir befruktade är dem starka och fullt fungerande.
Citera
2018-11-17, 14:39
  #33
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrProton
Rolig gammal tråd, satt precis och tänkte på det, mer om de kan ge några fördelar eller så för barnen. Nu tror jag ju inte att det kan det då den lilla sperman som vi män tillför i jämförelse med vad kvinnans kropp sedan gör.

Men jag har två barn varpå det första blev till när jag var off och det andra när jag var on.

Första barnet är och har alltid varit smalt och långt, styrka som en normal unge liksom. Det andra barnet jag var med och skapade ser ut som en liten kroppsbyggare. Nacke som en tjur, rejäla armar, rygg bred som fan och stark är ungen också. 10 månader gammal och flyttat bord, välter stolar. Lyfter mjölkpaket. Bollar med en 2,5kg vikt som det var luft. Det ser helt sjukt ut😂 Möjligen en släng av någon form av adhd eller liknande😂 Verkligen en miniversion av mig själv😂

Tråden är 11 år gammal, så ni som skrivit här, hur har era barn utvecklats, har ni fått barn osv?

Mina är nästan vuxna nu, och är väldigt klipska, välutvecklade och med bra genetiska anlag för sport och en enorm vilja. Verkar inte ha fått en enda gen från mamman.....utom dotterns aggressivitet när hon har mens. Kurade typ i 10 år, korta kurer innan barnen.
Citera
2018-11-18, 11:45
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrProton
Rolig gammal tråd, satt precis och tänkte på det, mer om de kan ge några fördelar eller så för barnen. Nu tror jag ju inte att det kan det då den lilla sperman som vi män tillför i jämförelse med vad kvinnans kropp sedan gör.

Men jag har två barn varpå det första blev till när jag var off och det andra när jag var on.

Första barnet är och har alltid varit smalt och långt, styrka som en normal unge liksom. Det andra barnet jag var med och skapade ser ut som en liten kroppsbyggare. Nacke som en tjur, rejäla armar, rygg bred som fan och stark är ungen också. 10 månader gammal och flyttat bord, välter stolar. Lyfter mjölkpaket. Bollar med en 2,5kg vikt som det var luft. Det ser helt sjukt ut😂 Möjligen en släng av någon form av adhd eller liknande😂 Verkligen en miniversion av mig själv😂

Tråden är 11 år gammal, så ni som skrivit här, hur har era barn utvecklats, har ni fått barn osv?


Är du säker på att ditt barn inte är en tecknad seriefigur?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback