Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-11, 09:55
  #1
Avstängd
Mad monks avatar
mesigaste folk? Ja denna frågan ställer jag mig ofta när jag läser om all skit vi utsätts för vi sväljer lydigt skiten så att det bajsbrunna riktigt rinner ner för kinderna på oss. Vi har ett modernt försvar som vi lägger ner trots att vi behöver det nu mer än någonsin. Våra "folkvalda" anser nämligen att det inte förekommer något hot mot vårt land!

Vårt land har inte varit mer hotat än det är nu inte ens under andra världskriget förekom ett värre hot än det vi nu står inför det drar en våldsam köttsunami över landet och sen påstår långnäsorna att det inte finns något hot mot vårt land. Dagligen berikas svenskarna med våldtäkt hot om våld och förnedrings filmer på you tube och andra beriknings sajter. Dagligen ser vi hur ockupanterna förnedrar det svenska folket och vi gör vad? Inte ett jävla piss.

Varför tar vi sån skit av beriknings horderna när vi lätt skulle kunna besegra dom med vår moderna vapenmakt (än så länge).
Citera
2007-12-11, 11:58
  #2
Medlem
kattungas avatar
Men vadå, Farbror Staten tar ju hand om oss!
Citera
2007-12-11, 12:02
  #3
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Varför tar vi sån skit av beriknings horderna när vi lätt skulle kunna besegra dom med vår moderna vapenmakt (än så länge).

Gå med i hemvärnet och ta saken i egna händer annars står du bara själv där med knytnäven i fickan! Lycka till och mycket nöje!!
Citera
2007-12-11, 12:15
  #4
Medlem
MrHybriss avatar
Jag håller faktiskt med judarna i den här frågan, och våran gemensamma ståndpunkt är att det är bäst för moderjord om svenskarna försvinner från denna planet.

Svenskar snackar ofta om sina bedrifter utan att ens tänka efter att det var flera hundra år sedan svenskarna bidrog med något alls.

Man lever endast på gamla meriter och snackar sig glad om "vikingar" och "alfred nobel" osv..

Eriksson är på väg att crasha, Volvo ägs av ford, saab ägs av GM. Vi betalar världens högsta skatter och får inte ett piss tillbaka.

Hundratals svenskar blir varje dag slagna, våldtagna och förnedrade i sitt eget land utan att göra något åt det. "man hamnar i fängelse om man gör motstånd" hörs ofta.

Man tror att "svenska tjejer är snyggast i världen" och alla vi som rest och bott utomlands vet att det är väldigt långt ifrån sanningen.


Svenskar lever i en psykos, i en bubbla och har accepterat att bli förnedrade och bestulna.

Våra nordiska grannar har gått om oss på varje sätt och vis, istället för att rapportera om PISA studierna som alla länder gör, väljer sverige att rapportera om någon egen studie som visar felaktiga resultat.

http://www.oecd.org/document/2/0,334..._1_1_1,00.html

Svenskar tror att svenska utbildningar är något att hänga i julgrannen, men förstår inte varför så många svenska akademiker är arbetslösa.

listan kan göra lång... men jag tror det är bra om vi avslutar kaptitlet om sverige och svenskarna så fort vi kan.

Med hjälp av sossarna och alliansen har vi kommit en bra bit i att göra så
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback