Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2007-12-12, 14:01
  #97
Avstängd
medlemslistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Har du sett vad vi debatterar då?
Tråden handlar inte om hur hög invandring, hur bra/dålig integration osv sverige har.

Läs igenom tråden, om inte annat så för att få dig ett gott skratt
Jag har läst igenom denna tramstråd. Den bör låsas och jag skulle inte bli förvånad om så snart är fallet
Citera
2007-12-12, 14:03
  #98
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlemslista
Jag har läst igenom denna tramstråd. Den bör låsas och jag skulle inte bli förvånad om så snart är fallet

Jag är med dig men du kan inte påstå att jag har vart fel ute i mina inlägg.
Citera
2007-12-12, 18:29
  #99
Medlem
Tiger®s avatar
Johnny, har lite svårt att få grep om din inställning. Anser du att siten har mest lögner eller sanningar om SD?

I min värld har den iaf mest lögner och kraftigt modiferade "sanningar" om SD.
Finns ju en drös med helt vidriga lögner:

"Sverigedemokraternas påstår att ”en miljon muslimer i Sverige lever på bidrag"
När då, var då hallå!??

"Sverige har en för generös asylpolitik"
Allvarligt liksom, ska man skratta eller gråta? Ja vi är verkligen kända i europa för att ha en restriktiv asylpolitik, yeah right

"Invandrarna tar svenska jobb"
När tyckte SD så? Har de någonsin tyckt så? Frågorna hopar sig kring detta mysterium.

"Personer med utländsk bakgrund är kriminella"
Personer med utländsk bakgrund är överrepresenterade i brottsstatistiken.
SD drar inte alla över en kam som vissa tycks tro.

"Sverigedemokraterna har ”liberaliserats” och är inte längre ett rasistisktparti"
Gäsp... Säkert att de inte är nazister då? Sd värnar även starkt om djuren och miljön, och alla vet ju att Hitler var både naturvän och vegetarian. Likheterna med nazismen kan inte bli tydligare

Att dom orkar våra storkar!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback