Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-11, 12:09
  #13
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag är inne på att köpa en Xbox 360 till grabben (och mig) i julklapp.
Ser att det finns lite olika varianter av den. Tänker givetvis chippa den...
Vilken bör jag välja, eller spelar det ingen roll?

http://www.onoff.com/online/se/inet....arkID=61-70-10
Citera
2007-12-11, 12:19
  #14
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Chippa det! Finns billiga chip, dock kommer det in nya Wii snart/nu där chippet behöver fyrdubbelt så många lödningar och kommer därför att kosta mycket mer.

Jag är inte helt hundra på om Wii spelar upp dvd filmer, men jag tror det.
Du kan bla kolla på videos över internet.

Annars så är ett chippat Wii och en billig dvd spelare iaf mest spel för pengarna.

Blev just klart, en god vän hade fått ett Wii genom jobbet,
som jag fick köpa billigt, så det blev inte mkt att bråka om!
Citera
2007-12-14, 17:16
  #15
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
Blev just klart, en god vän hade fått ett Wii genom jobbet,
som jag fick köpa billigt, så det blev inte mkt att bråka om!
sweet , tror nog oxå att barn uppskattar wii mest tycker att spelutbudet på 360 är lite väl litet, och utbudet till ps3 är ju bara dåligt i allmänhet. men wii funkar inte som dvd-spelare. kommer själv ihåg när jag var mindre så älskade jag nintendos spel... nu känns min 360 helt perfekt men wii är helt klart en bra barnkonsol
Citera
2007-12-14, 17:23
  #16
Medlem
realions avatar
Jag har inte följt debatten här men enligt finns det bara två att välja mellan. antingen vill man spela avancerad vuxenspel - Xbox360 eller så vill man spela party och spel riktade till de yngre - Wii.

PS3 med sin nuvarande uppställning av spel är helt enkelt inte ett alternativ...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback