Har fått uppfattningen att de flesta som använder mycket droger annars är mer eller mindre olyckliga, finns såklart undantag - men jag måste fan säga att jag inte stött på speciellt många. Då menar jag inte folk som röker hyffsat ofta, tar en tripp nån gång i kvartalet och slänger en ecstacy nån kväll i kvartalet.
Men hur ser det ut här? Hur många här kan med handen på hjärtat säga att de är riktigt lyckliga?
Knappast lycklig.. Trivdes med livet i 15.. kanske 16-18 års åldern helt okej men på rätt mycket senare tid kan jag med handen på hjärtat säga att jag inte känt mig lycklig, eller ens glad.. nykter på iaf 2 år. Därför började jag använda downsers, enbart downsers.. än så länge på en "bra" nivå.
Har alltid sett dom mer hippie-aktiga människorna som bara röker gräs då o då, trippar på svamp o syra, är livsnjutare o lyckliga.. trivs med sina lyckliga liv, sån var jag innan Allt gick åt helvete. Ingen hippe men åt det hållet.. hatade piller etc.
Det finns väl inte speciellt många människor i Sverige, som är lyckliga öht?
Ikke i Norge heller, men vi er jo fæle til å klage også da..........Kjenner meg noen ganger lykkelig, og noen ganger helt skit. Det er vel det vanlige blant oss Scandinaver .
Jag är inte lycklig för 5 öre, mer eller mindre därför jag dricker alkohol. Det får mig att känna mig så jävla glad, blir väl lite mycket och ofta dock, men det är de värt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!