Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-30, 05:49
  #13
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onionz
22mg?! Det där låter fan helt jävla stört. Vem fan vill sitta och snusa 22mg...? Känns ju som att en rätt inbiten snusare kan åka på nikotinkick på dom där jäklarna.

Jag snusade det ett tag pga att jag fick en stock gratis. Man vänjer sig ganska snabbt. Det var jobbigare att börja snusa svagare snus igen, då man hade blivit van med så mycket nikotin.
Citera
2016-09-19, 18:30
  #14
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Skruf stark är i alla fall den som känns starkast, annars är onyx och Nick and Johnny starka.
Ska jag vara riktigt ärlig så känns inte Skruf särskilt stark.

Jag känner ingen speciell kick av mycket snus tyvärr. Men jag önskade jag gjorde det oftare. Känner lite groggig med en rejäl prilla Knox Lös, men jag skulle nog knappast kalla den starkast. Röda Lacket har kraftig tobakssmak, men knappast heller jättestark.

Fördelen med lös att man väljer själv hur stor bit man tar. Så lös är "starkare" än portion.
Man blir lite mer avtrubbad av lös.
Citera
2016-09-25, 17:37
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Ska jag vara riktigt ärlig så känns inte Skruf särskilt stark.

Jag känner ingen speciell kick av mycket snus tyvärr. Men jag önskade jag gjorde det oftare. Känner lite groggig med en rejäl prilla Knox Lös, men jag skulle nog knappast kalla den starkast. Röda Lacket har kraftig tobakssmak, men knappast heller jättestark.

Fördelen med lös att man väljer själv hur stor bit man tar. Så lös är "starkare" än portion.
Man blir lite mer avtrubbad av lös.

http://www.snusbolaget.se/siberia-sn...te-dry-portion

Här har du siberia, som ligger på 43 mg nikotin / g
Citera
2017-04-01, 11:53
  #16
Medlem
Offroad har en snus på 45mg/g, hur tjocka är deras prillor?
Citera
2017-04-01, 12:24
  #17
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam102
http://www.snusbolaget.se/siberia-sn...te-dry-portion

Här har du siberia, som ligger på 43 mg nikotin / g
Snusat en sån dosa, du vänjer dig snabbt som fan, efter typ tredje prillan så känns dom inte speciellt mycket alls. Men den Första får en att svajja till rejält. Illamående och svettningar osv

Det är sjukt onödigt att snusa så stark snus, man höjjer bara sin tolerans så man inte nöjjer sig med en vanlig snus sen. Helt meningslöst hehe. Testat både offroad och siberia och siberia är godast med isig smak
Citera
2017-04-01, 12:25
  #18
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djobben
Offroad har en snus på 45mg/g, hur tjocka är deras prillor?
Dom är som en vanlig rapé i formen. Ser inte så mycket ut för världen, men drag är det i dom
Citera
2017-04-01, 12:31
  #19
Medlem
Thunder X portion, är nog det starkaste snus som finns. Nikotinhalten är 45 mg/g
Citera
2017-04-01, 14:03
  #20
Medlem
Man vill ju ha välfyllda prillor också Siberia's prillor ligger på 0.9g, vad ligger Thunder's o Offroad's på?
Citera
2017-04-03, 11:52
  #21
Medlem
Liten uppdatering: Testat Thunder o Off-road, rekommenderar Siberia
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback