Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-07, 11:07
  #1
Avstängd
Gäddans avatar
Köttfusket har ingen missat, och vi är alla upprörda.

Nu finns chansen att ge igen!

Ica maxi haninge och nacka skriver på sina hemsidor att de ger DUBBLA pengarna tillbaka för färskvaror!

Det är ju bara att gå in och ut och köpa och sälja köttfärs.. för varje vända har du fördubblat pengarna!

Sprid iden, och låt icacheferna ta sin välförtjänta smäll!

/gäddan


http://www.icamaxihaninge.se/
http://www.icamaxinacka.com/
http://www.icamaxibotkyrka.se/

alla sidorna pratar om dubbla pengarna tillbaka!
Citera
2007-12-07, 11:14
  #2
Medlem
w84funs avatar
Det gäller nog bara den egenpackade färskmaten. Som de tog bort förra fredagen dessutom.
Citera
2007-12-07, 11:15
  #3
Medlem
Dom menar nog varor som såldes innan programmet sändes..
Citera
2007-12-07, 11:21
  #4
Avstängd
Gäddans avatar
Haninge: "Om du vill lämna tillbaka någon färskvara kommer vi ge dig dubbel ersättning tillbaka."
Nacka: "Om du vill lämna tillbaka någon färskvara som du köpt i min butik, kommer du att få dubbel ersättning tillbaka. Jag lovar att jag ska göra allt i min makt för att återvinna ditt förtroende."
Botkyrka: "Vi har som du kanske vet färskvarugaranti. Det betyder att om du vill returnera någon färskvara som du köpt i min butik, kommer du att få dubbel ersättning tillbaka."

Färskvaror generellt alltså!
Citera
2007-12-07, 11:36
  #5
Avstängd
jewhaens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Haninge: "Om du vill lämna tillbaka någon färskvara kommer vi ge dig dubbel ersättning tillbaka."
Nacka: "Om du vill lämna tillbaka någon färskvara som du köpt i min butik, kommer du att få dubbel ersättning tillbaka. Jag lovar att jag ska göra allt i min makt för att återvinna ditt förtroende."
Botkyrka: "Vi har som du kanske vet färskvarugaranti. Det betyder att om du vill returnera någon färskvara som du köpt i min butik, kommer du att få dubbel ersättning tillbaka."

Färskvaror generellt alltså!
det tror jag, som övriga svarare sagt, att dom inte går med på.. såri jauw
Citera
2007-12-07, 11:37
  #6
Avstängd
alla gör det

Coop och andra är lika dåliga som ICa
Citera
2007-12-07, 11:38
  #7
Medlem
w84funs avatar
Okej, men jag tror fortfarande att de menar de butikspackade färskprodukterna. Gör oss alla en tjänst och åk iväg till närmaste butik och testa!
Citera
2007-12-07, 11:38
  #8
Avstängd
älsklings avatar
Bajsa i en plastpåse och gå in och kräv det fyrdubbla eftersom du lurats äta den hälsovådliga köttfärsen
Citera
2007-12-07, 11:46
  #9
Avstängd
Gäddans avatar
Är ni icahandlare allihop?
Citera
2007-12-07, 12:10
  #10
Medlem
w84funs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Är ni icahandlare allihop?

Inte alls, men personligen har jag det som kallas: Sunt förnuft!
Citera
2007-12-07, 12:12
  #11
Medlem
FMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Det är ju bara att

Hur har ni tid...?
Citera
2007-12-07, 12:39
  #12
Avstängd
Konfuciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FMM
Hur har ni tid...?
Mm Det kan man undra.
Fast jag tycker nog att det är allvarligt och att de förtjänar att får skit.
Köttfärs är en av de matvaror som kan bli riktigt dåligt snabbt, och att bli matförgiftad pga någon girig handlare ?

Ett rejält kok stryk hade nog varit mer advekvat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback