Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-06, 23:54
  #1
Medlem
http://www.barometern.se/nyheter/kal...28363610%29.gm

http://imittsverige.blogspot.com/200...ed-kjolen.html

Citat:
Kvinnan som stal 410 dosor snus i sin kjol har dömts till tre månaders fängelse. Kjolen behåller staten eftersom den anses vara ett brottsverktyg.

Vad som ska diskuteras? Etnicitet förstås!
Citera
2007-12-07, 00:46
  #2
Medlem
spazzies avatar
Najs, borde vara praxis vid zigenarbrott.
Citera
2007-12-07, 08:58
  #3
Medlem
i.b.ms avatar
Inget nytt under kjolen...

Min mamma som var hushålls/textillärare på en lanthushållsskola kommenterade ett par gånger en (etnisk beteckning)kjol som en av hennes elever höll på att sy för mer än 20 år sedan. Tydligen så hade den flera fickor och krokar på insidan som inte brukar finnas på icke (etnisk beteckning)kjolar. Eleven i fråga var storasyster till en flicka som på pappret gick i samma klass som mig. Så jag är inte speciellt förvånad över det här...
Citera
2007-12-07, 09:48
  #4
Avstängd
Edwardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Inget nytt under kjolen...

Min mamma som var hushålls/textillärare på en lanthushållsskola kommenterade ett par gånger en (etnisk beteckning)kjol som en av hennes elever höll på att sy för mer än 20 år sedan. Tydligen så hade den flera fickor och krokar på insidan som inte brukar finnas på icke (etnisk beteckning)kjolar. Eleven i fråga var storasyster till en flicka som på pappret gick i samma klass som mig. Så jag är inte speciellt förvånad över det här...


Grep en zigenarkille en gång för 20 år sedan, han hade sytt in "ett rör" i skjortan ner till en påse som fanns varför pungen.

Killen gick in i guld butiker och provade halsband och när ingen kollade lät han halsbandet glida ner i tuben ner till påsen i kallingarna sedan gick han ut.
Citera
2007-12-08, 20:54
  #5
Medlem
mmas avatar
"Samtliga gärningsmän, utom kvinnan, försvann från platsen i bil. Hon hölls fast av personer som befann sig i närheten"

Underbart hur dom ställer upp för varandra =)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback