Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-02, 00:41
  #8905
Medlem
Tjena

Hur är det med kramprisk när det går ur kroppen? Behövs det ett långt bruk/missbruk innan det finns risk eller räcker 4-5st under en helg för att det ska skita sig när det börjar gå ur kroppen?
Citera
2019-01-02, 04:36
  #8906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chooba
Tjena

Hur är det med kramprisk när det går ur kroppen? Behövs det ett långt bruk/missbruk innan det finns risk eller räcker 4-5st under en helg för att det ska skita sig när det börjar gå ur kroppen?

Haha!!
Ja, någon krampfrisk föreligger defintivit inte om du äter i en helg, fast 1 månad. Däremot som jag om jag slutar krampar jag, ätit i drygt 2 år 8 mg om dagen, var dag... Ha det!
Citera
2019-01-03, 13:53
  #8907
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det som är jobbigt med klona är den långa halveringstiden, jävlar vad den sitter i länge. ZzzzZz! Tog en tvåa igår eftermiddag, nu som först börjar dimmorna skingras.

Glöm det, jag hade missat at jag droppat 6 mg stess två timmar innan...

Måste hålla rätt schema:
Klona: Dagtid
Stess: Nattetid.

Citera
2019-01-05, 12:17
  #8908
Medlem
Vobblers avatar
Tog min en tvåa igår kväll, och på något sätt hamnade jag på golvet. Det tog nog tre minuter innan jag kom på fötter igen. Snacka om muskelavslappning.

Har fan träningsvärk i dag, jag kämpade som fan.
Citera
2019-01-05, 12:55
  #8909
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Tog min en tvåa igår kväll, och på något sätt hamnade jag på golvet. Det tog nog tre minuter innan jag kom på fötter igen. Snacka om muskelavslappning.

Har fan träningsvärk i dag, jag kämpade som fan.

Du måste vara känslig om du blev så lealös av bara 2 mg
Citera
2019-01-05, 13:08
  #8910
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du måste vara känslig om du blev så lealös av bara 2 mg

På något sätt gled jag ur datastolen och hamnade på golvet. Men jag var nog ganska flöddrad av Diazepam också, kanske ger en dubbel effekt. Halveringseffekten är ju så jävla lång på båda, svårt att beräkna, haha. Idag mår jag finfint dock,
Citera
2019-01-11, 21:49
  #8911
Medlem
Vobblers avatar
Det här är den mest potenta benzon. Delade en krysstvåa och lät 1 mg smälta under tungan och dunder och brak, I feel gooood. Jag tror att det är väldigt individuellt. För mycket och du vill sova, men prickar man rätt är den skön som fan. 0.25 mg kanske räcker, då är det är jävigt ekonomisk benzo.
Citera
2019-01-13, 19:02
  #8912
Medlem
Tog också en sån där galenika Ikto, var riktigt behagligt blir nog till att införskaffa ett par till
Citera
2019-01-15, 12:56
  #8913
Medlem
-charliesheens avatar
Har gått på ikto i fyra månader, i snitt kanske 1,5 mg, senaste veckan 2,25 kanske. Har nån tips på hur jag ska lägga upp avtändningen?
Citera
2019-01-15, 18:03
  #8914
Medlem
Slängde i mig två st krysstvåor imorse, kände fan inte så mycket. Dock brukar jag ta 3 st 1 mg Xanor vanligtvis.

Hur mycket behövs för att man ska bli riktigt sänkt? Om man har lite tolerans mot Xanor dvs.
Citera
2019-01-16, 23:47
  #8915
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Har gått på ikto i fyra månader, i snitt kanske 1,5 mg, senaste veckan 2,25 kanske. Har nån tips på hur jag ska lägga upp avtändningen?

edit: jag har även runt 30x 10 mg valium, kommer de kunna användas för att lindra eller bara onödigt?
Citera
2019-01-19, 16:02
  #8916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
edit: jag har även runt 30x 10 mg valium, kommer de kunna användas för att lindra eller bara onödigt?

4 månader är inte jätte mycket när de kommer till Ikto, du kommer inte få någon "häftig" avtändning men på grund av halveringstiden så kommer den vara lite längre, men inte vara lika intensiv som på t.ex Alprazolam.

Håll ut så länge du kan, ta en valium när du verkligen mår skit.. Sen trappar du ur valiumen också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback