Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-27, 04:38
  #7645
Medlem
iDunos avatar
Hallå hej. Vi var några som diskuterande olika sätt att inta sin ikto suga ha den under tungan m.m.
Jag har nu upptäckt att ett glass vitt vin med ett par-4st ikto i är väldigt trevligt det ger en liten smak.
Dricker just nu tre spor. HSS det är så vi gör. Men hur som det är trevligt att lösa upp några ikto vitt vin.
Citera
2016-09-28, 10:48
  #7646
Medlem
Silentminds avatar
Av ren nyfikenhet då jag aldrig testat klonazepam. Hur är ruset jämfört med Diazepam? Och slutligen, är det dessa piller som skickas i burkar och skall förvaras från solljus?
Citera
2016-09-28, 15:46
  #7647
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentmind
Av ren nyfikenhet då jag aldrig testat klonazepam. Hur är ruset jämfört med Diazepam? Och slutligen, är det dessa piller som skickas i burkar och skall förvaras från solljus?
Mörkt torrt svalt "rumstemratur" skall det förvaras. men inget att bry sig om om du inte sitter på stora mängder. salt påsar kan vara bra att ha också suger åt sig fukt. Klonazepam ger inget speciellt rus stess 100mg ger bättre rus än klona 10mg tex "tycker jag". 1400mg klona ger knappt ett rus... bara huvuvärk och så känns det som hela kroppen är doppad i tigerbalsam sitter i 33c och tokfryser....

men vi alla är olika. Klona kan vara din benso man vet inte förrens man provar. diggar klona med alpra samt klona och stess. så klona för mig är groggvirket.
Citera
2016-09-28, 15:51
  #7648
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentmind
Av ren nyfikenhet då jag aldrig testat klonazepam. Hur är ruset jämfört med Diazepam? Och slutligen, är det dessa piller som skickas i burkar och skall förvaras från solljus?
alla medicin skall förvaras från direkt solljus fan även männikor dksll hålla sig ifrån för mycket sol... kommign v gan
Citera
2016-09-28, 22:11
  #7649
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentmind
Av ren nyfikenhet då jag aldrig testat klonazepam. Hur är ruset jämfört med Diazepam? Och slutligen, är det dessa piller som skickas i burkar och skall förvaras från solljus?

Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Mörkt torrt svalt "rumstemratur" skall det förvaras. men inget att bry sig om om du inte sitter på stora mängder. salt påsar kan vara bra att ha också suger åt sig fukt. Klonazepam ger inget speciellt rus stess 100mg ger bättre rus än klona 10mg tex "tycker jag". 1400mg klona ger knappt ett rus... bara huvuvärk och så känns det som hela kroppen är doppad i tigerbalsam sitter i 33c och tokfryser....

men vi alla är olika. Klona kan vara din benso man vet inte förrens man provar. diggar klona med alpra samt klona och stess. så klona för mig är groggvirket.

Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
alla medicin skall förvaras från direkt solljus fan även männikor dksll hålla sig ifrån för mycket sol... kommign v gan

Kan bara hålla med. Klonazepam är bara en booster på det andra för min del. "Groggvirket". Ingenting man blir kickad på men fungerar att korsa med andra.
Citera
2016-09-30, 03:36
  #7650
Medlem
sonicyouthzs avatar
Jag käkar väldigt sällan ikto eller benzo överhuvudtaget pga polares öden.


Däremot känner jag en annan väldigt nära vän, som käkade endast en fjuttig ikto till massa tjack och bärs. Han har aldrig mått så bra. Ingen sömnbesvär eller jobbig abstinens ...ännu?

Vanlig blandning? Just så lite ikto som en bara
Citera
2016-09-30, 06:14
  #7651
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicyouthz
Jag käkar väldigt sällan ikto eller benzo överhuvudtaget pga polares öden.


Däremot känner jag en annan väldigt nära vän, som käkade endast en fjuttig ikto till massa tjack och bärs. Han har aldrig mått så bra. Ingen sömnbesvär eller jobbig abstinens ...ännu?

Vanlig blandning? Just så lite ikto som en bara

Det var förmodligen tjacket och bärsen han mådde bra av, inte ikton
Citera
2016-09-30, 07:43
  #7652
Medlem
sonicyouthzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det var förmodligen tjacket och bärsen han mådde bra av, inte ikton
Fast han är mycket bekant med blanda dos och bärs. Däremot benso är han inte bekant med med alls på flera år. Kan inte det vara så att en R2a faktiskt kan mjuka ge en någorlunda effekt på en färsking ?
Det sades att det vinglades rejält på gatan
Citera
2016-09-30, 08:57
  #7653
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicyouthz
Fast han är mycket bekant med blanda dos och bärs. Däremot benso är han inte bekant med med alls på flera år. Kan inte det vara så att en R2a faktiskt kan mjuka ge en någorlunda effekt på en färsking ?
Det sades att det vinglades rejält på gatan

En Iktorivil på 2 mg är ganska lite, även om man är ovan. Men visst, lite vinglig kan han ha blivit
Citera
2016-09-30, 16:56
  #7654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
En Iktorivil på 2 mg är ganska lite, även om man är ovan. Men visst, lite vinglig kan han ha blivit

Är det verkligen så lite för en som är ovan? Jag gav 2 mg Alpra till en kompis som kände sig nere, han hade aldrig rört benso mer än typ stesolid 10 mg vid något tillfälle. Han blev tvärvinglig och kunde knappt gå, sen kom han inte ens ihåg händelsen när vi prata om det ett tag senare.

Visst nu var det inte Iktorivil men dom ska ju va lika starka ungefär. 2 mg Ikto motsvarar ju ivart fall 40 mg Stesolid, de är nog inte många som kan ta första gången utan att känna av det.
__________________
Senast redigerad av Spazzman 2016-09-30 kl. 16:58.
Citera
2016-09-30, 17:23
  #7655
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Är det verkligen så lite för en som är ovan? Jag gav 2 mg Alpra till en kompis som kände sig nere, han hade aldrig rört benso mer än typ stesolid 10 mg vid något tillfälle. Han blev tvärvinglig och kunde knappt gå, sen kom han inte ens ihåg händelsen när vi prata om det ett tag senare.

Visst nu var det inte Iktorivil men dom ska ju va lika starka ungefär. 2 mg Ikto motsvarar ju ivart fall 40 mg Stesolid, de är nog inte många som kan ta första gången utan att känna av det.

Mjo vissa är känsliga mot Iktorivil så det kan mkt väl stämma.
Det där om att 2 mg Iktorivil skulle motsvara 40 mg Diazepam köper jag inte. Snarare 20 mg Diazepam av det jag upplevt
Citera
2016-09-30, 17:56
  #7656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Mjo vissa är känsliga mot Iktorivil så det kan mkt väl stämma.
Det där om att 2 mg Iktorivil skulle motsvara 40 mg Diazepam köper jag inte. Snarare 20 mg Diazepam av det jag upplevt

Det är väl så att vi reagerar olika. Jag tycker 1mg Iktorivil hjälper bättre än 20 mg stesolid nämligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback