2007-12-05, 11:52
Medlem
Cunnilinguss avatar
En bit utanför umeå finns ett samhälle som heter Vännäs...där finns en hel gymnasieskola full med raggare. Om man bara på något sätt kunde stänga alla möjliga tillflöden av luft och sedan fylla skolan med giftgas...
Citera
2007-12-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av :noname
Synd att det bara existerar volvo 240 raggare nuförtiden bara, de kunde ju iaf haft lite shyssta bilar om de nu ska köra runt och vara störiga..

Vad tror du dessa 240-raggare skulle köpa för bil om de haft råd? Just det, en jenkare.
Citera
2007-12-05, 12:37
Medlem
jimideths avatar
knappast helt och hållet, den har ju trots allt hållit i sig ett tag (jävligt seglivad). jag kan nog gott tänka mig att framtida raggare åker kollektivtraffik istället, även miljovänligare
Citera
2007-12-05, 13:16
Medlem
jokers avatar
Bilarna får väl konverteras till etanoldrift. På något sätt så känns det helt rätt att både raggarna och deras bilar körs på samma bränsle Kommer vi någonsin få se en raggare åka Prius? Troligen inte, men 1988 kändes volvo 740 som ett väldigt otroligt val av raggarbil också.

Raggarkulturen har redan dödförklarats så många gånger att den nog måste vara odödlig.
Citera
2007-12-05, 13:28
Medlem
puberts avatar
Den som har minsta inblick i raggarkulturen vet att den är långt ifrån dödsbädden. Att det inte längre finns lika många raggare som på 80-talet som är ute varenda helg betyder inte att kulturen är utdöende.

F.ö. har jag svårt att se vad folk har emot raggare. Om ni skulle testa att faktist umgås med lite raggare och se vilka dom egentligen är, istället för att bara sitta och snacka skit så skulle ni snart märka att dom flesta raggare och jäkligt trevliga. Men nu är vi ju på flashback där alla användare är gud i sin egen värld, och bara tanken på att bli sedd med dessa fruktansvärda "white trash"-människor får väll hälften av er att svimma.
Citera
2007-12-05, 14:00
Medlem
Cunnilinguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pubert
Den som har minsta inblick i raggarkulturen vet att den är långt ifrån dödsbädden. Att det inte längre finns lika många raggare som på 80-talet som är ute varenda helg betyder inte att kulturen är utdöende.

F.ö. har jag svårt att se vad folk har emot raggare. Om ni skulle testa att faktist umgås med lite raggare och se vilka dom egentligen är, istället för att bara sitta och snacka skit så skulle ni snart märka att dom flesta raggare och jäkligt trevliga. Men nu är vi ju på flashback där alla användare är gud i sin egen värld, och bara tanken på att bli sedd med dessa fruktansvärda "white trash"-människor får väll hälften av er att svimma.

Trevliga? Kanske, på ett sådär bonnigt trevligt sätt! Äckliga diesel/svett/wunderbaumluktande pack? Japp, sådär tillräckligt för att man ska avsky dem!
Citera
2007-12-05, 14:31
Medlem
flumlinuss avatar
Man kan bara hoppas
Citera
2007-12-05, 15:46
Medlem
Kommer raggarkulturen att dö ut?

Förhoppningsvis snarast.
Citera
2007-12-05, 16:23
Medlem
zoobits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitander
Personligen tror jag det. När hybriderna tar över så är det slut men bensinfordonen. Vad ska raggarna göra då? gå?
Inget personligt mot raggare men det här är bara vad jag tror.
Vad tror resten?
Handlar raggarkulturen bara om vilken bil man kör eller är det ett "state of mind". Jag tror inte den dör ute på läääänge
Citera
2007-12-05, 16:51
Bannlyst
bilkulturen snarare

I sånt fall blir det även slut på stylingmaffian och sånt skit. raggare är trevliga personer. Ni som gnäller vill bara åka med i raggarbilen och supa. Erkänn nu!
Citera
2007-12-05, 17:34
Medlem
Rizados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cunnilingus
Trevliga? Kanske, på ett sådär bonnigt trevligt sätt! Äckliga diesel/svett/wunderbaumluktande pack? Japp, sådär tillräckligt för att man ska avsky dem!
Du glömmer att de super svinigt, slår sönder saker, krockar, ser skumma ut, pratar fult med vilje osv.

Usch för epa-raggare. För det är de raggare som syns idag iaf, alla jävla fula epor och deras varningstrianglar.
Citera
2007-12-05, 17:36
Medlem
zoobits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizado
Du glömmer att de super svinigt, slår sönder saker, krockar, ser skumma ut, pratar fult med vilje osv.

Usch för epa-raggare. För det är de raggare som syns idag iaf, alla jävla fula epor och deras varningstrianglar.
Inte varningstriangel! LGF-Skylt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in