Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2007-12-09, 20:03
  #73
Medlem
Slaktuellts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Konkurrensen är hårt mellan dagens politiker men min röst går till Bengt Westerberg och Mona Sahlin som dessutom är fruktansvärda hycklare beträffande massinvandringen.
Ja där har du Sveriges två värsta människor. Det totala lidande som dom två indirekt har åsamkat sina medmänniskor genom massinvandringen får alla livstidsfångar i Kumlabunkern att se ut som dagisfröknar...
Citera
2007-12-09, 20:03
  #74
Avstängd
Tammers avatar
Undrar förresten om inte Ann Wibble är den politiker som orsakat mest skada för landet. Det var väl hon som skapade den statsskuld vi fortfarande betalar av på. Och karensdagen i sjukförsäkringen var visst hennes verk också. Ett "stålbad för svenska folket", tackar så mycket...
Citera
2007-12-09, 20:20
  #75
Medlem
wildhorsess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
...hon väl något vidare i någon befattning, men ändå tillhör nog inte det yppersta botten-/toppskiktet. Hon är väl i samma division som Bosse Ringholm.
Nåja, bottenskikt eller bara väldigt nära botten, är väl inte så himla noga..

Bosse Ringholm har väl åtminstone en egenskap, vad jag kan komma på i all hast, - humor. Det är jag religiöst övertygad om att Birgit Friggebo saknar fullständigt, därför måste Bosse såklart placeras ett pinnhål högre på en skala (från botten räknad naturligtvis).
Citera
2007-12-09, 20:32
  #76
Medlem
Slaktuellts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Undrar förresten om inte Ann Wibble är den politiker som orsakat mest skada för landet. Det var väl hon som skapade den statsskuld vi fortfarande betalar av på. Och karensdagen i sjukförsäkringen var visst hennes verk också. Ett "stålbad för svenska folket", tackar så mycket...
Vänstergänget hade väl, få se, tolv år på sig att ta bort den där karensdagen men dom måste ha gillat den skarpt. Dom ändrar ju aldrig på nånting som högerpojkarna gör. Vad säger det jo att vänstern egentligen vill göra samma saker som högern men törs inte för att det skadar deras falska image, så dom låter andra göra grovjobbet, sen låtsas dom fördöma åtgärderna och så vinner dom nästa val på det och sen gör dom ingenting för att ändra tillbaka. Tänk så praktiskt att högern jobbar gratis åt vänstern var fjärde mandatperiod.
Citera
2007-12-09, 20:55
  #77
Avstängd
Fel igen!

Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Undrar förresten om inte Ann Wibble är den politiker som orsakat mest skada för landet. Det var väl hon som skapade den statsskuld vi fortfarande betalar av på. Och karensdagen i sjukförsäkringen var visst hennes verk också. Ett "stålbad för svenska folket", tackar så mycket...

Det var Kjel olof Feldt som gav över det till Wibble. Även om inte var särskilt kompetent ska hon inte ha all skit eftersom kjelle feldts era var början på Sverige störtdykning
Citera
2007-12-09, 21:21
  #78
Moderator
Strix m/94s avatar
Tror...

Citat:
Ursprungligen postat av wildhorses
Nåja, bottenskikt eller bara väldigt nära botten, är väl inte så himla noga..

Bosse Ringholm har väl åtminstone en egenskap, vad jag kan komma på i all hast, - humor. Det är jag religiöst övertygad om att Birgit Friggebo saknar fullständigt, därför måste Bosse såklart placeras ett pinnhål högre på en skala (från botten räknad naturligtvis).

...inte jag vill kliva ner i den gropen och mäta så detaljerat, men Ringholms humor har han lyckats dölja oerhört väl. Du kan väl hälsa att när alla skrattar åt honom, så är det inte hans humor, utan hans andra egenskaper som framkallar munterheten.
Citera
2022-08-29, 20:51
  #79
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
...inte jag vill kliva ner i den gropen och mäta så detaljerat, men Ringholms humor har han lyckats dölja oerhört väl. Du kan väl hälsa att när alla skrattar åt honom, så är det inte hans humor, utan hans andra egenskaper som framkallar munterheten.

Big bump!

Tänkte starta en ny tråd i ämnet ”Sveriges bästa politiker genom åren” men hittade denna gamla tråd.

Med reflektion på dagens politiker som beter sig som barnungar så kommer man nog fram till att det var bättre förr. Själv har jag arbetarklassåsikter men avskyr (S) och vänstern.

Oavsett detta så måste jag föra fram Palme och P-A Hansson. Dessa sossar hade en ärlig syn och satte arbetare främst, dagens sossar är bara ute efter makt.

Från högern har jag svårt att hitta någon i topp även om det finns en bubblare i Örebropartiets Markus Allard (javisst är han marxist) då han verkar ärlig i sina idéer.

Sämst är nog Morgan Johansson, valfri (MP) och Dan Eliasson.
Citera
2022-08-29, 21:18
  #80
Medlem
calmsolutions avatar
Glömde Juholt, han hade faktiskt kunnat rädda (S) från att bli det skräpparti de är idag.
Citera
2022-08-31, 00:30
  #81
Medlem
Louis.De.Geers avatar
Bästa svenska politikern är utan tvekan Jimmie Åkesson!
Han är den enda, med betoning på enda som kan och vill göra Sverige svenskt igen! Alla andra är bara hycklare mytomaner och idiotier!

Sämsta är just nu Ulf Kristersson och Ebba Busch som påstår att dom ska regera Sverige utan SD även om SD blir största partiet i Sverige och får mer än KD och M tillsammans! Det är farligt odemokratiskt likt Donald Trump!
Sådana diktatorer ska vi inte ha i Sverige alls!!
Citera
2022-08-31, 10:43
  #82
Medlem
Sämst: Gudrun Schyman då hon lyckades införa religionen extremfeminism som norm i politiken i stort, bland kvinnor i bred skala, och som fortfarande genomsyrar hela Sverige på ett skadligt sätt. Frågan är om vi någonsin kan få bort denna manshatande vidriga extremistiska människosynen som alltid förvrider verkligheten till man mot kvinna idioti.

Bäst: Pass. Jag vart för deprimerad när jag tänkte på extremfeminism.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback