Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-02, 19:18
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lollipop00
fyfan va vidrigt kan tänka mig att, som någon skrev tidigare, att de är lätta "targets"?
Nog för att det är sjukt att våldta någon överhuvudtaget, men att våldta en 79 åring tar fan priset. Vem gör något sånt?

Ja lätt target, vete fan egentligen. Min kompis jobbar inom hemtjänst och hon går hem till gamlingar och hon berättar att endel är helt galna och våldsamma.
Citera
2007-12-03, 20:30
  #14
Medlem
Min radar säger mig att det är en etnisk svensk som gjort detta , radarn visar på 6.9
Citera
2007-12-03, 20:44
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Nej men mufflan är ju alltid lite naturligt fuktig på tjejer men efter klimakteriet har jag läst att det försvinner successivt för att sedan helt försvinna. Så en tant på 79 måste ju skava rejält på kuken.

Sättet du skriver på ger mej en känsla av att du inte bryr dej nått direkt i att en 79 åring blev våldtagen.Utan du verkar mer intresserad av att disskutera varför personen i fråga inte våldtog nån ung savande tjej.
Citera
2007-12-03, 21:35
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Sättet du skriver på ger mej en känsla av att du inte bryr dej nått direkt i att en 79 åring blev våldtagen.Utan du verkar mer intresserad av att disskutera varför personen i fråga inte våldtog nån ung savande tjej.

Ja helt korrekt. Jag fattar inte hur man kan vilja våldta en gammal gumma. Det måste ju vara något allvarligt fel på dom som gör det. Dessutom så illa så att hon måste få läkarvård för sina skador. Det är ju så sjukt så det inte är sant. Nästan lika sjukt som att betala skatt. Vart är det här landet på väg, folk betalar skatt och våldtar gamlingar på ålderdomshem.
Citera
2007-12-03, 21:47
  #17
Medlem
Våldtäktmannen kanske också är 80 år? Han kanske inte vill bli kallad pedofil och därför ge sig på någon i sin eget ålder?
Citera
2007-12-03, 22:58
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Min radar säger mig att det är en etnisk svensk som gjort detta , radarn visar på 6.9

Förra gången en gamling blev våldtagen var det av ett gäng invandrare. Kista?
Under tiden man tvingade tanten suga en av killarna tog en annan kvinnan på brösten bakifrån. Yummi! Undrar hur långt ner han fick hålla.
Citera
2007-12-04, 10:34
  #19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Förra gången en gamling blev våldtagen var det av ett gäng invandrare. Kista?
Under tiden man tvingade tanten suga en av killarna tog en annan kvinnan på brösten bakifrån. Yummi! Undrar hur långt ner han fick hålla.


Knävecken?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback