Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-22, 22:46
  #241
Medlem
Truffs avatar
HUr är det med Knifezilla nu för tiden ?
Får man hem sakerna lr skiter dom i att skicka ?

Har inte beställt fr knifezilla.vegas sen 2014 tror ja & då var det .com ist för Vegas...
Minns att jag fick 3 av 4 knivarna.
Den sista kom inte & skrev det men då började ägaren tjafsa om att jag inte hade
betalat vilket jag kunde bevisa att jag hade gjort.
Men orkade inte då bråka med han så jag sket i det & gick vidare..


Men frågar pga en kompis vill beställa lite knivar & var sugen på ta fr Knifezilla.vegas
Citera
2016-02-22, 23:26
  #242
Medlem
Niggerbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lfomod
Tänkte bara tillägga att paketet är på väg nu, men undrar hur lång tid det brukar ta från att paketet är i luften å flaxar i ett plan, tills att man har det i brevlådan?

Går paketet ned i brevlådan om man endast beställt 1 kniv eller kommer man behöva hämta ut det på postens uthämtningsställe?

Tog drygt en vecka för mitt att komma när ordern väl var godkänd & skickad, var inga som helst konstigheter och ordern godkändes inom 24h typ. Detta var dock i slutet på 2013 så kanske inte speglar läget idag särskilt bra.
Citera
2016-08-11, 08:25
  #243
Medlem
Update från 2016!

Jag beställde hem en Tazer och en OTF kniv, trodde att de inte skulle komma, men fick paket hem efter ca 6 dagar.

Jag var jättenöjd tills tredje dagen jag har haft sakerna då kniven började fastna, alltså jag har lekt med knappen kanske 50 gånger totalt under 72 timmar, och den gick redan isönder. Fick slänga den tillslut för att det hade gått sönder 3 olika saker inuti kniven

Tazern dock är jag jävligt nöjd över, riktigt högljudd, läskig, och extremt kraftig! Min flickvän fick den.

Så detta är min update för er som vill beställa från knifezilla!

Peace
Citera
2016-09-25, 04:46
  #244
Medlem
landsers avatar
http://www.dhgate.com/product/brs-alpha-beast-3-0-balisong-butterfly-knife/387505279.html#s1-45-1b;searl|2131723671

Så slipper du något skit med 440 stål i bladet.
Citera
2016-09-25, 10:43
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nexzy
Update från 2016!

Jag beställde hem en Tazer och en OTF kniv, trodde att de inte skulle komma, men fick paket hem efter ca 6 dagar.

Jag var jättenöjd tills tredje dagen jag har haft sakerna då kniven började fastna, alltså jag har lekt med knappen kanske 50 gånger totalt under 72 timmar, och den gick redan isönder. Fick slänga den tillslut för att det hade gått sönder 3 olika saker inuti kniven

Tazern dock är jag jävligt nöjd över, riktigt högljudd, läskig, och extremt kraftig! Min flickvän fick den.

Så detta är min update för er som vill beställa från knifezilla!

Peace

Vad köpte du för OTF? Finns ingen sån som är värd att köpa för under 1500kr egentligen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback