• 1
  • 2
2007-12-03, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAT
Dessutom så har ju trådskaparen projekt skapade i Pro Tools som han vill åt så därför är det ju helt irrelevant om UbuntuStudio är en producents dröm eller inte.

Sant, ska inte tjaffsa här om det för å sabba killens tråd. Men testa innan du TROR och jämför. Det är eg inte Ubuntu i sig som är grejen utan mer den programvara som följer med som jag vill framhäva.
Citera
2007-12-04, 21:04
Medlem
SickMicks avatar
Tackar för alla svar, men jag har en till fråga:
Jag har ju Vista home. uppgraderingen 7.4 verkar inte fungera med home, så tror ni att det någonsin kommer att komma ut en uppgradering så jag kan köra med home? Jag får inte ut något av sidan iaf.
www.digidesign.com
Citera
2007-12-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickMick
Tackar för alla svar, men jag har en till fråga:
Jag har ju Vista home. uppgraderingen 7.4 verkar inte fungera med home, så tror ni att det någonsin kommer att komma ut en uppgradering så jag kan köra med home? Jag får inte ut något av sidan iaf.
www.digidesign.com

Förr eller senare kommer det nog, men om du inte vill sitta och vänta med ovissheten i knät så bör du antingen uppgradera vista till buisness eller ultimate, eller nedgradera till xp (som protools antagligen mår bättre av, vare sig du har en bra eller sämre dator).
Citera
2007-12-05, 08:04
Medlem
SickMicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alekks
Förr eller senare kommer det nog, men om du inte vill sitta och vänta med ovissheten i knät så bör du antingen uppgradera vista till buisness eller ultimate, eller nedgradera till xp (som protools antagligen mår bättre av, vare sig du har en bra eller sämre dator).
Jag vet inte om jag orkar byta till xp.
Det kan väl inte dröja så jättelänge tills jag kan köra på vista home?
Citera
2007-12-05, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickMick
Jag vet inte om jag orkar byta till xp.
Det kan väl inte dröja så jättelänge tills jag kan köra på vista home?

Om man säger så här: Hade dem planerat att inom snar framtid att få Pro Tools att fungera till Vista Home så hade den uppdateringen antagligen kommit samtidigt som den som redan kommit. Känns konstigt om dem skulle arbeta enskilt med att bara få det att fungera till home.

Men jag jobbar ju inte på digidesign så jag vet ju egentligen inte. Jag bara spekulerar med common sense.
Citera
2007-12-05, 15:09
Medlem
SickMicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alekks
Om man säger så här: Hade dem planerat att inom snar framtid att få Pro Tools att fungera till Vista Home så hade den uppdateringen antagligen kommit samtidigt som den som redan kommit. Känns konstigt om dem skulle arbeta enskilt med att bara få det att fungera till home.

Men jag jobbar ju inte på digidesign så jag vet ju egentligen inte. Jag bara spekulerar med common sense.
Ja, du har nog rätt.
Får väl ta och byta...
Citera
2007-12-05, 15:44
Medlem
Om du är nöjd med hur vista fungerar utöver just Pro Tools så kan du ju bara köra in ett XP också, så du använder vista till allting annat och XP till att bara spela in/redigera med PT, mår PT bättre av dessutom...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in