Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-26, 09:08
  #1
Medlem
Schneigelpoffs avatar
Tjena alla nerds!
Jag får inte fram konsollen i HL2:E1, även fast jag lagt till "-console", bockat i "developer console blabla" i options och pillat i config.cfg.
Den totalvägrar att dyka upp ändå!
Kör utan steam då, om det har någon större betydelse.

Några idéer?
Citera
2007-11-26, 10:33
  #2
Avstängd
schill88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schneigelpoff
Tjena alla nerds!

Det här är ett typiskt n00b Flashbackare som inte kommer att leva spec länge. Dels öppnar han med att trycka ner alla andra och så postar han HELT fel. Finns faktist en tråd för "Spelproblem och lösningar". Det finns också en tråd för Half Life 2 :O

Om du vill stanna länge här och vara respekterad så Posta på rätt ställe
Citera
2007-11-26, 10:42
  #3
Medlem
Schneigelpoffs avatar
Seriöst?
Om du känner dig träffad och nedtryckt av mitt "Tjena alla nerds!" så ber jag jag så hemskt mycket om ursäkt, och med förklaringen att jag själv ser mig som nörd och tänkte ungefär i samma stuk som när negrer kallar varandra för "nigger".

Sedan om jag då har postat HELT fel och att du känner dig personligt träffad/kränkt/whatever, så ber jag återigen så mycket om ursäkt för det, och hoppas att mod kan ge mig en knäpp på fingrarna så att jag lär mig min läxa.

Och det att jag skulle vara en "n00b Flashbackare" tänker jag inte ens besvara då du inte har en aning om hur länge jag hängt på forumet, bara för att det här nicket är nyregistrerat.


Tycker det är elakt med personliga påhopp. Vill du ha vänner i framtiden, var inte elak. En bra riktlinje.
Citera
2007-11-26, 11:25
  #4
Medlem
lordos avatar
Piratkopierat?

Jag hade samma problem fast med ett köpt ex. Tror det har ngt med våra svenska tangentbord att göra om jag inte missminner mig...
Det SKA finnas en stor FAQ om det där, men jag kommer inte ihåg var den finns.
Citera
2007-11-26, 12:56
  #5
Medlem
Schneigelpoffs avatar
Mjo, det har att göra med svenska tagnentbord. Det kunde man åtgärda genom att byta bind "`" toggleconsole till bind "§" toggleconsole i config.cfg.
Men det verkar inte fungera för mig ändå, därav den här tråden
Citera
2007-11-26, 13:14
  #6
Medlem
QrTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schneigelpoff
Mjo, det har att göra med svenska tagnentbord. Det kunde man åtgärda genom att byta bind "`" toggleconsole till bind "§" toggleconsole i config.cfg.
Men det verkar inte fungera för mig ändå, därav den här tråden

Ja bytte till \ sen funkar § som console knapp. Ja kopiera bara "bind bla bla console ´" eller hure står och la till samma sak under fast me \ så funka de för mig. / eller \ vare iaf.
Citera
2007-11-26, 15:40
  #7
Medlem
Schneigelpoffs avatar
Ska testa det! Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback