Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-23, 01:23
  #13
Medlem
Drapåtrissors avatar
Porche 2000 och Hot pursuit 2 är dom bästa och roligaste spelen. Körkänslan försvann tyvärr med den snyggare grafiken därefter.
Citera
2007-11-23, 02:09
  #14
Medlem
stRs avatar
För en person som kan mer än 2 olika bilmärken utantill så är fenomenet styling som man ser på MTV red hädelse. Det finns snyggt tillfixade japanare med kjolpaket och sådant. Men att trycka in en stereo i en gatubil, eller styla med en massa fula meningslösa jävla grejer och trimma steg1, steg2, steg3 så kan man ju lika gärna skita i det. Finns ju ingen dynamik förutom att man måste klicka runt i menyerna helt i onödan mellan räjsen.

Porcshe challenge tacka vet jag där man kunde spara ihop till ett lättat svänghjul till sin gamle 911.

Eller HP spelen där man på lan kunde ha hysteriskt kul med att åka runt och försöka få polisbilarna att hamna på taket, lägga ut spikmattor för polarna osv.
Citera
2007-11-23, 02:13
  #15
Avstängd
schill88s avatar
Jag älskade verkligen NFS spelen fram till NFS Hot pursuit 2. Efter det så tog det tvärstopp för mig. Jag kan och vill inte spela dom nyare NFS spelen. Tack vore vet jag dom lite äldre NFS spelen. Det var tider den.

Dom nya spelen så finns det ingen körkännsla kvar. Visst det är snyggt men det räcker inte.
Citera
2007-11-23, 04:50
  #16
Medlem
Ja, tänk vad bra det varit om man fortsatt att hålla sig till vad NFS egentligen var. Jag kan inte nog betona hur revolutionerande NFS 1 från -95 var. Frihetskänslan av att få ligga och njuta av sin sportbil på diverse landsvägar var helt oslagbar. Och dessa otroliga biljakter. Hade underground och efterföljarna blivit en egen avgrening så hade det ju varit acceptabelt. Bara de fortsatt med "riktiga" NFS 6, 7, o.s.v.
Citera
2007-11-23, 10:41
  #17
Medlem
actionbikes avatar
NFS3 är det enda bilspelet jag gillat. Att sitta hemma hos polaren och köra 2 med Lambo.Diablo på en spegelsvänd grandcanyon-bana med massa poliser efter sig var det bästa som fanns på den tiden.
Citera
2007-11-23, 16:04
  #18
Medlem
blackened57s avatar
haha kommer ihåg när jag va runt 7 år och spelade nåt NFS spel ^^ kommer dock inte ihåg vilket det var, men jävlar vad tiden flög iväg när man körde med El nino bilen på en öken bana om och om igen det va grejer det
Citera
2008-02-10, 18:53
  #19
Avstängd
Powerboys avatar
1. Underground 2
2. Carbon
3. Most Wanted
4. Underground 1
5. Hot Pursuit 2.

Sämst: Pro Street
Citera
2009-05-11, 23:10
  #20
Medlem
3:an var ju helt klart bäst!
Citera
2009-05-12, 17:18
  #21
Medlem
BigFatCones avatar
jag har nog gillat alla NFS-spel som jag har spelet med NFS U som det jag har gillat sämst, jag har iofs inte spelat något som kom efter carbon.. favoriterna är ju helt porsche challenge och hot pursuit 2..

man borde helt och hållet släppa stylinggrejen och göra en riktigt bra biltjuvsstory och satsa på feta biljakter istället..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback