Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-08-28, 22:08
  #37
Medlem
Spud-boys avatar
Detta har jag själv gjort en gång, 500kr som försvann.. I photoshop.. Tog mig kanske 15min, det är lätt att få det att se autentiskt ut, i PS..
Citera
2017-08-29, 07:23
  #38
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangzstaerrol
Hur kan man ändra om lite i ett kontoudrag? det är mitt eget och jag har nordea! kan man kopiera hela ut draget å lägga in i nått ordbehandlingsprogram? hur blir det då med ramarna typ? nån som har en ide? jag ska alltså ha ut mitt kontoutdrag på papper som ska visas för myndighetskärring så det behöver ju va bra gjort! Tack för svar! obs hon har ej rätt att kolla mina konton på nordea.

Du riskera göra dej skyldig till bedrägeri och bidragsbrott. Kanske inte begåvat för att lura till sej några tusen kr, så riskera du att göra dej oanställningsbar för lång framtid.
Citera
2017-08-29, 21:07
  #39
Medlem
winINCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Du riskera göra dej skyldig till bedrägeri och bidragsbrott. Kanske inte begåvat för att lura till sej några tusen kr, så riskera du att göra dej oanställningsbar för lång framtid.
Tur att du varnade honom... 10 år senare...
Citera
2017-08-30, 01:14
  #40
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winINC
Tur att du varnade honom... 10 år senare...

Det finns väl Copy cats..
Citera
2019-03-27, 02:51
  #41
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag redigerar mina kontoutdrag i paint bara. Jag får in massa swish betalningar hela tiden samtidigt som jag fåt soc bidrag o bhvr lämna kontoutdrag varje månad.

Tar 10min för mig o fixa kontoutdraget, i paint
Citera
2019-09-19, 12:55
  #42
Medlem
Ta ett lån på en miljon som du betalar tillbaka efter du skrivit ut utdraget.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback