Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-22, 08:58
  #1
Medlem
Hur kan man ändra om lite i ett kontoudrag? det är mitt eget och jag har nordea! kan man kopiera hela ut draget å lägga in i nått ordbehandlingsprogram? hur blir det då med ramarna typ? nån som har en ide? jag ska alltså ha ut mitt kontoutdrag på papper som ska visas för myndighetskärring så det behöver ju va bra gjort! Tack för svar! obs hon har ej rätt att kolla mina konton på nordea.
Citera
2007-11-22, 09:32
  #2
Medlem
grens avatar
Scanna in -> redigera i Photoshop.
Citera
2007-11-22, 10:14
  #3
Medlem
Megons avatar
Skriv ut som pdf, tanka hem valfritt program som kan redigera text i ett pdf-dokument. Google is your friend!
Citera
2007-11-22, 18:35
  #4
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Scanna in -> redigera i Photoshop.
Sedan gäller det ju att skaffa rätt papper att skriva ut på också.
Citera
2007-11-22, 18:57
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Sedan gäller det ju att skaffa rätt papper att skriva ut på också.

De flesta banker använder "vanligt", mao. billigt, papper. I varje fall Swedbank och Nordea.
Citera
2007-11-22, 21:53
  #6
Medlem
LeGriss avatar
Om du ska förfalska kontoutdraget, se för i helvete till att göra det bra. Om din bank får nys om detta kommer du inte länge att vara välkommen som kund hos dom, och du kommer att få stora svårigheter att bli kund hos någon annan bank. Det kan ge lite bekymmer. Utöver dom med myndigheterna.
Citera
2007-11-22, 22:50
  #7
Medlem
TYGs avatar
Torska inte. Då kan det bli allvarligt. Men jag vill ha en uppdate! Jag hade liknande tankar på den tiden jag var en böld och parasit på vårat samhälle.
Citera
2007-11-22, 23:09
  #8
Medlem
Amazon-mannens avatar
jag tror att det kallas urkundsförfalskning. Håll tummarna för att tanten inte ringer och stämmer av med Banken bara.

P.s. Skaffa ett jobb så slipper du dylika vardagsproblem. D.s.
Citera
2007-11-22, 23:12
  #9
Moderator
Ruskigbusss avatar
IT eller juridik?
Jag tror att IT ligger närmast.

*Ö>Bildbhandling*
/Mod
Citera
2007-11-22, 23:19
  #10
Medlem
rezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
jag tror att det kallas urkundsförfalskning.
Vad är det för straff? Fängelse?
Citera
2007-11-22, 23:41
  #11
Medlem
The Sidewinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rezz
Vad är det för straff? Fängelse?

tja, jag vet att man blir av med sitt lämplighetsintyg för körkort iaf.
Citera
2007-11-22, 23:48
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
jag tror att det kallas urkundsförfalskning. Håll tummarna för att tanten inte ringer och stämmer av med Banken bara.

P.s. Skaffa ett jobb så slipper du dylika vardagsproblem. D.s.



Tror inte att kärringen har rätt att kolla mina bank konton? då hadde ju hon kunnat ringa banken direkt eller? Har nämligen en överföring från morsan en skuld som hon satte in åt mej för jag var i behov av pengar och var långt hemifrån! Cp kärringen räknar garanterat detta som inkomst! å drar av 700 för mej! sen kan hon kolla upp ännu äldre kontoutdrag å då har jag ännu fler överföringar! då kan jag bli återbetalinings skyldig! så pissigt ligger det till! det är nämligen nya regler som införts just nu i dagarna! cp regler! jävla moderater!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback