Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-06, 12:24
  #721
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
Små doser som 5mg, vad kan man få ut av det?

Går de att döda med benso?

Ger det utslag på sticka? (läste här att det verkar som en CS också)
Det ger inte utslag på sticka. Vet av egen erfarenhet. Men det enda jag får ut av det oavsett dos är en jobbig bodyload. Tog nog för mycket en gång i kombination med LSD och fick starka feberliknande symptom samt sket ut blod ur röven. Feber och tjackballe som varade i flera dagar efteråt. Har förövrigt aldrig drabbats av tjackballe av någon annan drog. Aldrig mer 5-Meo-MIPT för min del.
Citera
2014-03-06, 15:56
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Det ger inte utslag på sticka. Vet av egen erfarenhet. Men det enda jag får ut av det oavsett dos är en jobbig bodyload. Tog nog för mycket en gång i kombination med LSD och fick starka feberliknande symptom samt sket ut blod ur röven. Feber och tjackballe som varade i flera dagar efteråt. Har förövrigt aldrig drabbats av tjackballe av någon annan drog. Aldrig mer 5-Meo-MIPT för min del.

Det skiljer sig från person, det där med feber. Jag kan bli extremt varm på "större doser" (30-40).
Medans polare ligger inbakad i ett täcke.

Tjackballe har jag aldrig fått. Och då har jag kört moxyn varje vecka i 5-6 veckor.


Innan jag köpte mipt så kollade jag givetvis upp en massa info om den. Läste rapporter om folk som slängt i sig 2mg och blivit besvikna. Ja, det kan jag tänka mig. Känns lite som om man skulle dela en lsd i 20 delar och ta 1.

Min första dos mipt (10mg) var väldigt behaglig. 5 skulle nog inte vara i närheten.
Citera
2014-03-09, 18:45
  #723
Medlem
Underbar substans, funkar att både att komma iväg riktigt långt eller om man vill ha det extra kul och bara ta en liten dos en kväll för att vara lite små trippy.

Provade första gången i fredags. Intog 15 mg i näsan, var ute mestadels av tiden jag var påverkad och det dämpade det nog lite. men jag tyckte det var underbart för man fick nästan en mdma liknande känsla i kroppen!

Dagen efter så blev det att prova en större dos, jag bombade 60+ mg och anade inte alls var det skulle ta mig.
Efter 1 timme började vi tappa hoppet på att det skulle slå så vi gick ut och satte oss vid en park.
Ruset började smått stiga fram och jag började få riktigt svårt att gå normalt!
Efter 2 timmar var det igång riktigt mycket och då var det dags att bege sig hem.. Så vid denna dosen borde man alltså hålla sig inomhus
När vi kommit in la jag mig i sängen och satte på musik och började utforska substansen och se var jag skulle komma.
Jag kom riktigt långt iväg, kändes som jag lämnade min kropp med ett riktigt stort lugn.

Dock hade jag 0 koll på vad klockan var under hela trippen. Helt klart värt pengarna! Men jag tror man måste upp i 50+ mg för att komma iväg och börja trippa Köpt ifrån TT
Citera
2014-03-21, 09:37
  #724
Medlem
PellAlsings avatar
Hur tror ni denna donna är att blanda med subutex? Borde inte det bli scratch-heaven?
Citera
2014-03-29, 17:23
  #725
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrojactor
Underbar substans, funkar att både att komma iväg riktigt långt eller om man vill ha det extra kul och bara ta en liten dos en kväll för att vara lite små trippy.

Provade första gången i fredags. Intog 15 mg i näsan, var ute mestadels av tiden jag var påverkad och det dämpade det nog lite. men jag tyckte det var underbart för man fick nästan en mdma liknande känsla i kroppen!

Dagen efter så blev det att prova en större dos, jag bombade 60+ mg och anade inte alls var det skulle ta mig.
Efter 1 timme började vi tappa hoppet på att det skulle slå så vi gick ut och satte oss vid en park.
Ruset började smått stiga fram och jag började få riktigt svårt att gå normalt!
Efter 2 timmar var det igång riktigt mycket och då var det dags att bege sig hem.. Så vid denna dosen borde man alltså hålla sig inomhus
När vi kommit in la jag mig i sängen och satte på musik och började utforska substansen och se var jag skulle komma.
Jag kom riktigt långt iväg, kändes som jag lämnade min kropp med ett riktigt stort lugn.

Dock hade jag 0 koll på vad klockan var under hela trippen. Helt klart värt pengarna! Men jag tror man måste upp i 50+ mg för att komma iväg och börja trippa Köpt ifrån TT

åhfan 60mg låter väldigt mycket men det är väl olika. Jag drog i mig 40mg, först 20 mg oralt och sedan 1 timme efter 20mg i näsan och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Inget visuellt, bara väldigt mindfucked och som sagt, jag visste inte vart jag skulle göra av mig själv.

Btw, moxytabbarna är väl VITA och 3-meo-pcp tabbarna är väl väldigt tydligt rosa? Jag är färgblind så det KAN bli knepigt om det inte är tydliga skillnader. Men jag kan väl fan inte råkat dra i mig 2 tabbar 3-meo-pcp i näsan.. Men jag funderar just på det att jag inte hade något visuellt i princip utan bara helt fuckad i huvudet haha.
__________________
Senast redigerad av svampsson 2014-03-29 kl. 17:28. Anledning: ..
Citera
2014-03-29, 17:49
  #726
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Btw, moxytabbarna är väl VITA och 3-meo-pcp tabbarna är väl väldigt tydligt rosa? Jag är färgblind så det KAN bli knepigt om det inte är tydliga skillnader. Men jag kan väl fan inte råkat dra i mig 2 tabbar 3-meo-pcp i näsan.. Men jag funderar just på det att jag inte hade något visuellt i princip utan bara helt fuckad i huvudet haha.
Moxytabarna är helt vita. Skälet till att du inte kände så mycket visuellt är (antagligen) för att moxy är ganska svagt nasalt. Själv lyckas jag aldrig få ut något alls nasalt av moxy, men lite jävelskap i hjärnan kan du nog räkna med vid 40
Citera
2014-03-30, 03:52
  #727
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
Moxytabarna är helt vita. Skälet till att du inte kände så mycket visuellt är (antagligen) för att moxy är ganska svagt nasalt. Själv lyckas jag aldrig få ut något alls nasalt av moxy, men lite jävelskap i hjärnan kan du nog räkna med vid 40

intog en 20mg oralt för 5 timmar sedan. trippar fortfarande finfint. kanon substans även om jag blev rätt chockad på hur hårt den slog första 30-40 minutrarna ute på krogen.. blev en aning intensivt menblev en riktigt bra kväll.
Citera
2014-04-05, 23:43
  #728
Medlem
Agallochs avatar
Jag har kört på lite 4F-PVP samt synthacaine nu på kvällskvisten. Funderar på att avrunda med ett par OZ (5-Meo-Mipt + 4F-PVP). Finns det någon direkt risk med detta?

Hittar inget på Google om att ta något hallucinogent efter centralstimulant (Och Oz innehåller ju även CS?) Vore tacksam för snabbt svar

(Edit: Har även tillgång till Nbome, 5-Meo-Malt samt 3-meo.pcp, om det funkar bättre)
__________________
Senast redigerad av Agalloch 2014-04-06 kl. 00:06.
Citera
2014-04-14, 20:55
  #729
Medlem
Fredde104s avatar
Någon som vet hur detta fungerar ihop med 5-meo-malt? hade tänkt köra ca. 10mg av varje, ev mer om det behövs för en ordentlig resa
Citera
2014-04-23, 20:08
  #730
Medlem
Fick hem moxyn från tt. Körde 2 oz + 1 tab mox. Vilket dunder.
Citera
2014-04-29, 20:46
  #731
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PellAlsing
Hur tror ni denna donna är att blanda med subutex? Borde inte det bli scratch-heaven?
Har blandat sub med 4-AcO-DMT en gång. Det vart faktiskt väldigt lyckat! Dock har varje tripp med 4-AcO-DMT vart lyckad. Ingen aning hur 5-MeO-MiPT skulle fungera med sub men jag antar att det kan vara trevligt.

Nu har jag beställt 100mg 5-MeO-MiPT och 100mg Allylescaline. Har ingen erfarenhet av 5-MeO-MiPT sen tidigare men en hel drös andra tryptaminer.

Hur skulle det passa att ta Moxy på rave?

Mvh
Citera
2014-04-29, 20:50
  #732
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DMTpolen
Fick hem moxyn från tt. Körde 2 oz + 1 tab mox. Vilket dunder.
Den kombon är riktigt fet Testa att lägga på en halv 3meopcp ett par timmar in i ruset nästa gång, man blir riiktigt skev
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback