Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-20, 17:01
  #1
Medlem
Som rubriken lyder - vad fick dig att få upp ögonen och blir kritisk till den bisarra invandringspolitik vi upplevt de två senaste decennierna??

Själv har jag bott i relativt högt berikade områden där massinvällarna ständigt gjort sig påminda genom primitiva upprepade beteenden. Har alltid känt att något inte stämmer med invällarna. Sätter jag fingret på den känslan så visar sig felet vara att invällarna absolut inte borde vara här - under inga omständigheter! HMF struket av mod
Har på senare år uppmärksammat mer och mer hur etniciteten korrelerar med bildandet av sociala grupperingar. Negrer hänger med negrer, turkar med turkar, araber med araber, syrianer med syrianer (osv) och sist men inte minst svenskar hänger med svenskar (mer el mindre). Redan där indikerar det hur samhället formas ännu tydligare vid bibehållen massinvällning. Vi kommer få små "stater i staten". Folkslag vill primärt umgås med sina kulturella jämlikar. Vi svenskar skär oss kraftigt kulturellt sett med de U-landsfolkslag vi massimporterar. Det bådar inte gott...
Citera
2007-11-20, 17:18
  #2
Medlem
Bleaks avatar
Jag var från början helt likgiltig till invandring, dom var personer mer mörkare hy, så what?

Men sen fick man ju uppleva dom på närmare håll. Dom började flytta in i det område där jag växte up och helt plötsligt så stals allting som inte var fastspikat, innan dom kom så brydda man sig inte ens om att ställa in cykeln i förrådet, den kunde stå uteomhus men sen en dag kunde man inte ha någonting, verktyg, trädgårdsmöbler dom stal rubbet.

Sen när dom började känna sig hemma och starkare började bråken, personrånen och allt annat dom underbara mellanösternkulturerna berikar Sverige med.

Det är därför rasiststämpeln känns så fel eftersom om dom som stämplar en hade bott på samma ställa som jag skulle dom tyckt exakt samma sak.
Citera
2007-11-20, 17:41
  #3
Medlem
deMarus avatar
Mycket tack vare FB
Citera
2007-11-20, 17:45
  #4
Medlem
ufomongos avatar
Utsattheten jag kände när jag bodde i Skärholmen(!)

Summan på raden 'Skatt per månad' jag ser på varje lönespec.

Mellanösternkulturens totala inkompatilibitet med den svenska.
Citera
2007-11-20, 17:46
  #5
Medlem
Yes...s avatar
Jag gick mina tre sista år av grundskolan i Ronnaskolan i Södertälje. Vilken frisk människa som helst skulle förstå att man inte kan ha massinvandring om de spenderade tre år i Ronna. Till och med min latinamerikanska idrottslärare jag hade ogillar Södertäljes araber.
Citera
2007-11-20, 18:04
  #6
Medlem
Mackan52s avatar
Jag bor i Malmö-området, räcker det som förklaring? Dag ut och dag in ser man skit, politiker och medier håller käft om men också ett utbud av välassimilerade invandrare som bidrar till samhället (men några individer kan endast göra så mycket). Sedan hör man Måna Muslim tala om att vi inte gör tillräckligt för blattarna och att segregationen vi har här (i Malmö) är vårt fel! Varenda gång jag hör kärringhelvetet prata har jag god lust att dra den där horan hit till Malmö från sitt Stockholms-kontor och visa vad mångkultur verkligen är. Lägg en öken runt Malmö och du ser inte skillnad på Malmö och Mecka, lägg ett tak över Malmö och du har världens största flyktingförläggning, ni fattar poängen?
Citera
2007-11-20, 18:09
  #7
Medlem
Mr.Puddys avatar
Bor i stockholms förort och har gjort det hela livet samt gått i skola här i krokarna... nuff said egentligen.

Men iaf, själva principen med att vi ska importera skitkultur, arbetslösa, i många fall outbildade minifascister för svenska skattepengar är inte så lockande.
Citera
2007-11-20, 18:10
  #8
Avstängd
LOKO_MOTIVs avatar
Det är bara att ge sig ut på stan en lördagkväll så ser man dessa nysvenskar dra runt i gäng och terrorisera hederligt folk.
Oftast när det vankas slagsmål så är det invandrare inblandat....helst är de ett par gånger fler för att maximera skadan och minimera sina egna förluster.
Stöter man på dem en och en så är det aldrig någon som ens vågar kasta en missriktad blick...men det är vad som kan förväntas av de fega asen.

I tidningarna kan man dagligen läsa om rån, misshandel och våldtäkter vilka för det mesta visar sig vara utförda av invandrare.
Man ser hur gamla fina områden raseras på bara några år när de väl fått fäste.
Det är bara att slå på efterlyst och se vilka som är överrepresenterade när det gäller grova brott.

Dessutom talar statistiken sitt tydliga språk.

Det svåra är inte att ge exempel på varför man är emot invandring utan hur det kan finnas svenskar som är för den, om det nu finns några förutom våra kära politiker.
Citera
2007-11-20, 18:18
  #9
Medlem
Gittans avatar
Jag hade inget emot invandrare när jag först kom hit till min nuvarande hemstad. Men efter jag har sett invandrarna (främst araber) och deras avkommor vandalisera och plundra min stad på pengar samt att de beter sig som jordens avskum och kvinnor i sjok, har jag ändrat mig. Vi måste få ett stopp på detta vansinne.
Rasmussen i Danmark uttalade sig valnatten om det "avskräckande exemplet Sverige" som svämmar över av "flyktingar bortom all kontroll. Finns det ngt stopp?
Citera
2007-11-20, 18:28
  #10
Medlem
Wittgensteins avatar
I början av 90-talet fick vårat lugna samhälle en flyktingförläggning. Mycket snart började bland annat cyklar, tvätt från torklinor och leksaker försvinna från hus och gårdar, för att återfinnas i händerna på de stackars exjuggar, albaner och afrikaner som flytt sina hemländer och fått ett bättre liv med hjälp av mina surt förvärvade skattepengar. Lite senare så började det plötsligt att poppa upp svartmuskiga gäng nere i centrum, som bjöd på misshandel, skadegörelse och ännu mera stölder.

Att klaga hos politikerna var fullkomligt meningslöst eftersom de ansåg att vi skulle "ha tålamod och visa hänsyn".

Jo, tjena.
Citera
2007-11-20, 18:54
  #11
Medlem
Falkenhayns avatar
Kontakt med invandrare har skapat de åsikter jag har idag.
Citera
2007-11-20, 18:56
  #12
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falkenhayn
Kontakt med invandrare har skapat de åsikter jag har idag.

Japp, pkiterna ger råden till samtliga nationella att "träffa mer invandrare". Det svinen inte fattar är att möten med invällare är just det som skapar ogillande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback